Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Rustgevende kristallen.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:00 pm

Kristalletje schreef:

Kristalletje wrote:
Ik merkte eergisteren dat mijn robijn in donkere maansteen bij mijn eerste chakra (tussen mijn benen) me helemaal rustig maakte.

Nou is die nogal groot, en ik moest weg, ik wilde die niet in mijn zak meenemen. Toen heb ik mijn 2 Noorse maanstenen (larkiviet) meegenomen. En dat blijkt ook te werken.
Volgens LP is donkere maansteen en larkiviet niet hetzelfde (dat heb ik toen eens gevraagd), maar het lijkt optisch op elkaar en blijkbaar energetisch ook.

Last edited by Laila on Tue Aug 30, 2016 4:07 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:01 pm

Bij de kristallen die je noemt heb ik het (nog) niet ervaren, maar ik ga ze eens invoelen. Ik word rustig van Amazoniet.

Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:03 pm

Kristalletje schreef:

Kristalletje wrote:
Ik denk dat het misschien ook scheelt wat de stress veroorzaakt? Of hoe het zich manifesteert in je systeem?
Daar zat ik daarstraks al aan te denken, want er zijn toch bosjes zg. rustgevende kristallen. Volgens mij werken die toch allemaal net wat anders.

Ik heb zelf met gewone maansteen nooit veel, maar de donkere maansteen schuift er bij mij wel goed in.
Dit is overigens de eerste keer dat ik echt naar de larkiviet greep ... Ik wilde ze toen wel meenemen, maar heb er nog niet eerder echt iets mee gedaan.

Back to top Go down
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:03 pm

Moonshine schreef:

Moonshine wrote:
Beide heb ik nooit in handen gehad. Ik word heel rustig van sodaliet, en serpentijn helpt me ook relaxen. Ik heb ook een knuffelsteen van galastone, zelf gemaakt, en die heeft me toch een oppeppende werking. Die moet ik echt niet bij me hebben als ik ontspannen wil. Ik heb ooit eens uren wakker gelegen omdat deze op mijn nachtkastje lag. Toen ik hem wegdeed werd ik eindelijk rustig.

Robijn lijkt me ook een heerlijke steen. Ooit zal ik er wel eentje tegen komen.
Back to top Go down
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:04 pm

Kristalletje schreef:

Kristalletje wrote:
Ik snuffel vaak in het bakje met robijnen bij LP, even checken of er niet weer een mooie tussen ligt die me roept.
Ik heb nu een robijn trommel en een grote ronde robijn in donkere maansteen. Heel apart is dat. Werkt als ik me goed heug ook op het mann/vrouw stuk.

Witte jade vind ik vaak ook ontspannend. Andere jade weet ik niet, die heb ik niet. Maar momenteel werkt dat bij mij niet zo. Blijkbaar werkt dat op een andere manier ontspannend.  (KWN)
Back to top Go down
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    Tue Aug 30, 2016 4:06 pm

Crystal lady schreef:

Crystal lady wrote:
Wat heerlijk, zelf ken ik beide stenen niet. De turkoois maakte mij rustig toen ik erg onrustig was en paniekaanvallen had.
En mijn witte vredesagaat maakt ook rustig.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Rustgevende kristallen.    

Back to top Go down

Rustgevende kristallen.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1