Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Zielen naar het Licht Brengen

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyMon Aug 29, 2016 11:13 am

VAN EARTHCRYSTAL:

De vraag is alleen waarom je ze aantrekt. . . Want daar zit namelijk wel de kern van het verhaal. 'Negatieve' zielen neem ik altijd aan de linkerzijde van mijzelf waar en lichte zielen aan de rechterzijde.

Een tijdje geleden heb ik deze tekst geschreven voor het brengen van zielen naar het licht. Dit is zoals ik het uitvoer en die voor veel mensen werkzaam blijkt te zijn. Niks niet moeilijk doen. Het is de meest simpele versie die je het minste energie kost.

Een ziel naar het licht toe brengen

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom overleden mensen niet overgaan naar het licht. De volgende redenen zijn er”

- de ziel is zich er niet van bewust dat hij of zij overleden is. De ziel bevindt zich dan in een schemertoestand
- er zijn onafgemaakte zaken op aarde. De ziel probeert achtergebleven familieleden te bereiken van wij hij of zij houdt
- er zijn ook zielen die zich er wel bewust van zijn dat ze overleden zijn, maar niet willen overgaan naar het licht. Dit zijn de ‘zwaarste’ zielen. Als je hier mee te maken hebt overweeg dan om de hulp in te schakelen van een goed medium. Dit kan je als beginneling vaak niet alleen aan
- persoonsgebonden (karmische) zielen. Deze zielen kunnen afkomstig zijn uit een vorig leven en om de één of andere reden weer terugkomen in jouw aura. Ook hierbij is hulp nodig van een geoefend medium
- plaatsgebonden zielen. Zielen die lange tijd geleden overleden zijn (kan variëren van eeuwen tot duizenden jaren)

Overleden zielen vragen erg veel energie van jou, ze zuigen namelijk energie uit jouw aura weg. Je kunt de stemming van een overleden ziel overnemen en dat kan heel akelig zijn. Je gaat stemmen horen, je kunt depressief, neerslachtig, verdrietig worden. Het zijn jouw gevoelens helemaal niet, maar je neemt ze over van de overleden ziel.

Overleden zielen laten zich zien als grijs, donker, aards gekleed, soms hullen zij zichzelf ook in een lichtkleed. Als je dan beter kijkt dan zie je dat het lichtkleed net geen helder licht is en dan is het een overleden persoon.

Vraag als eerste of de overleden ziel op afstand van jouw wil gaan staan, twee meter voor je of links of rechts van je. Soms weigeren ze dat te doen. Wees dan streng en vraag het aan het hen. Je biedt ze hulp aan.

Je gaat rustig zitten in meditatie (eerst jezelf goed gronden) en als eerste vraag je licht van jouw gids en de engelen van het licht, en je vraagt om bijstand van al overleden familieleden / vrienden van de ziel. Je zorgt er eerst voor dat je vanuit deze toestand volledig geconnected bent met het licht. Je visualiseert de poort van licht, deze poort zie je sterker worden en helemaal schijnen. Gedurende de hele meditatie zorg je er ook voor dat je je stuitchakra goed geopend houdt en verbonden bent met het kernkristal van de aarde.

Pas als je al deze acties hebt uitgevoerd en je voelt je verbonden met het licht maak je bewust rustig contact met de entiteit die zich vaak helemaal niet ervan bewust is dat hij overleden is, zichzelf in het donker bevindt of in de war is.

Dan zorg je er voor dat deze ziel zich er helemaal bewust van wordt dat die overleden is. Het helpt het om te zeggen de datum van vandaag te noemen. De reacties zijn vaak verschillend. Je kunt het verschil in energie voelen veranderen. Ga niet de discussie aan met de ziel (daar wordt je dood moe van en dat schiet niet op). Je vraagt aan de ziel zich om te draaien naar het licht en te vragen of hij of zij mensen ziet....... die hij of zij kent.

Zorg er voor dat die binding sterker en sterker wordt tussen de ziel en de hulp die aanwezig is. De ziel gaat er dan over nadenken om naar het licht toe te gaan. Zeg ook aan de ziel, als die twijvelt, om door de poort van het licht toe te gaan dat hij of zij altijd terug kan komen op aarde om een kijkje te nemen hoe het is met mensen die achterblijven maar dat die EERST helemaal nu door de poort van het licht heeft te gaan. Hij of zij kan daar genezen. Als er fysieke of emotionele pijn bij de ziel aanwezig is laat dan weten dat dit verzorgd wordt als hij of zij door de poort heen gaat. Ga vooral niet mee in de loodzware energie en het drama van de ziel , want daar word je werkelijk niet goed van en je verliest onmiddellijk kracht vanuit je eigen energieveld. Het wordt meteen lichter voor de ziel zodra deze over is. De engelen en overige aanwezigen zijn al volop aan het werk om de ziel op te kunnen vangen. Je ziet dan de ziel langzaam overgaan naar het licht.

Als de ziel overgaat naar het licht kun je o.a. de volgende dingen waarnemen (zoek uit wat voor jouzelf werkt):
- er klaart iets op in je omgeving
- je kunt een lichte schok door je heen voelen gaan
- je kunt je lichter voelen
- er gaat een stemming van je weg

Gebruik je eigen intuïtie hierbij, zoals het voor jou werkt. De ene persoon voelt overleden mensen aan de linkerkant van zijn lichaam, de andere persoon voelt ze aan de rechterkant van het lichaam. Zoek uit hoe het bij jou werkt. Daar kom je na verloop van tijd achter als je dit werk vaker doet.

Zorg er daarna voor dat je de poort van het licht volledig sluit. Dit is voor jouzelf is belangrijk. Als jij namelijk de verbinding open blijft houden met de poort van het licht komen er weer andere niet overgegane zielen op af.

Je bedankt de engelen, je hoger zelf voor de taak die je mocht verrichten, je bedankt je gidsen en de familie van de ziel en dan ga je na alles afgecheckt te hebben weer terug naar je normale bewustzijnstoestand.

Zorg er voor dat je hierna goed water drinkt, even wat beweegt en laat het geheel achter je.

Dit is de meest eenvoudige versie die weinig energie kost. Jij bent alleen maar tussenpersoon.

De enige taak die je hebt is de ziel bewust maken van het overlijden (dat kan soms even duren en daar moet je echt door heen breken en zeggen dat het werkelijk voorbij is en dat dat niet meer te veranderen is), naar het licht toe draaien en te helpen bij de oversteek.

Je kunt salie aansteken tijdens het uitvoeren van het ritueel. Reinig ook je huis na de tijd even goed.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyTue Sep 06, 2016 5:45 pm

Zelf heb ik gemerkt dat het werken met geometrische vormen ook poorten kunnen openen en vele zielen in één keer naar het Licht of opvolgende lichtplateaus (dimensies) kunnen reizen.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptySat Sep 10, 2016 11:34 am

Mooie aanvulling!
Roos
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid



Posts : 68
Join date : 2016-09-06

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptySat Sep 10, 2016 4:23 pm

Door een persoonlijke ervaring; een opschoning bij iemand in een gebouw, ben ik hier zelf achter gekomen.
Op aanduiding van mijn gids(groep) een witte kubus neergezet, welke als een Poort werkte.
Vele zielen stonden gewoon te wachten en reisden door ...
Deze eerste ervaring met zoveel zielen in één keer naar het Licht brengen (eigenlijk meer de doorgang geven naar hun eigen dimensies/plateaus) was wel heel intens.
Hierna heb ik dit een tijdje niet gedaan, omdat dit eerst goed moest bezinken.
Wist niet dat ik met deze vormen dit kon doen!

Maar nu mijn gidsen(groep) me hierin begeleid en mijn energetische mentor me weer ingeleide doet om hiermee te werken, is het heel mooi om te doen.
Het werkt niet alleen in gebouwen, maar kan ook toegepast worden op het landschap en zelfs om de vormen bij mensen in hun aura te downloaden.
Deze vormen werken in op ons licht-DNA.
Heling is intens en kan soms heel krachtig in zeer korte tijd plaatsvinden.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptySun Sep 11, 2016 10:56 am

Goh, dat klinkt heel mooi en inderdaad ook diepgaand!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 10:05 am

Wij hebben op het moment misschien bezoekers. Mijn dochter is elke keer bang in de nacht, heeft het gevoel dat ze bekeken wordt en dat er dingen verplaatst worden in haar kamer. Nu hebben we de afgelopen tijd wel vaker dingen gehad met lampen die raar deden en meer van dat soort gein, het zal me dus niet verbazen als er echt iets zit. Nu heb ik laatst een keer op haar kamer geslapen, en ik had ook het idee dat er dingen verplaatst werden, er iemand was. Ik leek ook iemand te zien. Het geeft me geen vervelend gevoel.
Ik denk dat ik iemand moet vragen of ze kunnen kijken wie het is, zodat ze toch weer rustig kan slapen.
Want ik heb het idee dat het mij niet lukt om iemand terug te sturen. Ik had al een telefoonnummer van iemand gehad, maar dat persoon gaf me geen prettig gevoel. Dus ik moet toch maar even verder zoeken.
Ik ben natuurlijk vaak moe, en druk op mijn borst dus hoop ik niet dat er iemand zo graag bij ons wil zijn en in onze energie zit. Het zijn wel klachten die bij mijn ziektebeeld horen maar ik lees het ook overal terug als zijnde zielen die je warmte willen.

Ik heb al eens van een Medium gehoord dat zielen graag bij me wilden zijn en dat ik ze gewoon weg kon sturen, en toen dacht ik waar heeft u het over, ik weet van niks. Maar misschien is het dan toch zo zonder dat we het door hebben.

Hoe denken jullie dat het zit?
Is het niet altijd zo dat gevoeligen onder ons ze voelen, omdat ze ook gewoon overal zijn. Er wordt natuurlijk vaak gesproken over dolende zielen, maar zijn ze gewoon niet standaard overal, ook met andere redenen, en merken we dat gewoon.

Krijgt er iemand van jullie een ingeving wat of wie het zou kunnen zijn, want ik heb wel bepaalde ideeën, maar twijfel of het klopt en ik er niet mee aan de haal ga.

Nu zei ik gister tegen mezelf oke, misschien is er dan een entiteit bij ons, en ik voelde me al veel minder moe. Zouden entiteiten graag erkend willen worden, en vertrekken misschien als je ze opmerkt en weet wie ze zijn, en wat ze je wilden zeggen?






Back to top Go down
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 10:25 am

Als kind had ik dit ook. Er werden dingen verpkaatst. 1 keer werd ik wakker van een klap en stond een sieraden bakje wat ik had opgeruimd ineens midden op mijn bureau. En er zat een ringetje in met lieveheerdbeestje er op. Mijn ouders verlkaarden me voor gek, maar ik hoorde en zag het echt.

Ik was altijd bang, er was altijd iemand aanwezig die ik niet zag maar wel voelde. Ik kreeg hierin geen steun van mijn ouders en ben altijd doodsbang geweest.

Ik ken wel iemand die dit ook heel erg had en wel hulp erbij heeft gehad. Zij zag de spirits ook echt door de muur komen en nam pijnen over van anderen enz. Als je wilt kan ik wel vragen of zij je misschien kan helpen? Zij is ervaringsdeskundige. Ik weet niet of ze op dit moment er iets mee doet, maar kan het altijd vragen!

Verder weet ik het dus ook niet, maar je neemt je dochter gelukkig serieus! Je kan de kamer in een kleur licht zetten die jullie beiden fijn vinden, samen met je dochter..... Elke avond haar een beschermende energetische deken geven. Hier willen ze altijd een regenboogdeken met glitters Happy . Nu slapen ze nog samen op een klein zoldertje. Ik ben benieuwd hoe dat straks in hun grote kamers gaat, alleen zonder zusjes.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 11:15 am

@ Moira goed dat je je dochter serieus neemt inderdaad. Entiteiten kunnen je zeker moe maken.
Kun je niet iets met wat EC heeft geschreven helemaal hierboven?
Of anders eens iemand vragen die hier in thuis is of dit inderdaad aan de hand is bij jullie.

@ Moonshine, dat heb ik dus exact hetzelfde ervaren! Ik was ook altijd bang. Ik voelde ook altijd en overal iets/iemand. Kroop als kind ook altijd heel diep onder de dekens, durfde dan ook niet meer te bewegen, doodsbang.
Ik hoorde ook stemmen en ik heb ook wel eens dingen gezien. Geen geesten per se, maar meer als visioenen, dingen die nog moesten gebeuren. Als ik ziek was, zag en hoorde ik wel van alles, doods en doodsbang was ik dan. Dan mocht ik uiteindelijk altijd bij mijn moeder slapen.

Erg toch eigenlijk als je als kind zo op moet groeien... Altijd maar bang. Mijn ouders wisten zich er geen raad mee.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 12:10 pm

Ja ind, helemaal onder de dekens, altijd met mijn gezicht, die alleen uit deken stak, naar de muur toe. Niet bewegen, vreselijk! En toen ik uit dat huis weg was, was het over. Daarna nooit meer last van gehad.....
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 12:20 pm

Doh, dus jij had ook dat je niet meer durfde bewegen?
Ik was er altijd van overtuigd dat er iemand naast mijn bed stond. Nooit echt bang dus voor iets onder mijn bed, maar voor naast mijn bed...

Ik heb later in meerdere huizen ook dingen gevoeld. Als kind geloof ik eigenlijk ook niet. Je sluit je op den duur toch ook af, meestal is dat gebeurd tegen dat je 7-8 bent, en toen we uit dat huis weg gingen was ik 9-10.
Maar wel toen ik volwassen was. Hier in huis is gelukkig niets. Anders had ik het huisje ook niet genomen. En als er al iets is -ik had een keer iets meegenomen van een ander-, dan zuiver ik het ook en stuur het weg.
Ik ben wel eens gevraagd om bij iemand te komen zuiveren. Heb voor de eer bedankt. Voelt niet als mijn taak in het leven en ik neem té makkelijk dingen in mijn systeem op. Dan neem ik het ook weer mee naar huis. Heb te vaak en te lang entiteiten om me heen gehad in een huis. Ben daar wel een beetje klaar mee Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 7:38 pm

Ik vroeg zopas van joh als je er bent toon het dan door middel van een apparaat. Had ik beter niet kunnen doen mijn Apple doet ineens niks meer. Een heel deel van mijn boek had ik nog niet opgeslagen.. Ik hoop van harte dat mijn vent hem kan maken als hij thuis is...
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 7:55 pm

Tjee... dat is balen! Ik hoop ook dat het lukt!
Knuffie
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 7:59 pm

Oh Moira, dat is niet zo leuk! Hopen dat het goed komt en je alles nog hebt!
Back to top Go down
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyWed Jan 18, 2017 10:21 pm

Ik hoop het ook meiden. Eigen schuld. Ik denk dat ik me veel bewuster moet zijn wat ik de ether in stuur. Nu had ik gevraagd om een teken via n apparaat maar ik bedenk me dat ik vanmiddag ook tegen iemand zei (omdat we het bijna niet konden laten een programma vooruit te kijken) er moet maar stroomstoring komen.. dan hoef ik me niet te bedwingen.
Misschien dat dat soort dingen dan eigenlijk dubbel en stroomstoring vragen.. en n teken meteen zorgen dat je aantrekt..
Ik moet me echt bewuster worden van wat ik denk en vraag. Ik heb het idee dat alles in sneltrein komt. Maar dan moet ik wel het goede denken en zeggen...
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyFri Jan 20, 2017 12:13 pm

Ik ben op dit moment bezig met de opleiding mediumschap en heb daar een manier geleerd om contact te leggen met de eventuele entiteit. je kan proberen in gesprek te gaan met de aanwezigheid en dat doe ik op deze manier: eerst goed aarden dan je eigen gidsen vragen om je bij te staan en te beschermen dan visualiseer je dat je je aura uitbreidt/groter maakt en ga je voelen of er contact komt.
komt er contact dan kan je proberen in gesprek te gaan maar, ja kan ook meteen een pilaar van wit licht visualiseren en de aanwezigheid rustig en liefdevol vertellen dat hij in het licht mag gaan en dat hij /zij daar liefdevol ontvangen word. je kunt ook uitleggen dat de aanwezigheid als hij zij positief is altijd weer kan komen en gaan als hij/zij dat wil.
als de aanwezigheid naar het licht gaat zul je meestal witte energie in de pilaar van licht zien verdwijnen alsof daar een soort stofzuiger zit.

ik vond dit zelf de eerste keer eng maar ik heb ondertussen al meerdere zielen zo kunnen helpen naar het licht te gaan. het is een mooie simpele techniek en eigenlijk is het helemaal niet zo eng als ik dacht.eigenlijk is het heel mooi om te doen.

na het contact trek je je aura weer dichter om je heen en sluit je je chacras zover als voor jou goed voelt. daarna weer aarden en je gidsen bedanken.

succes ermee moira!
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyFri Jan 20, 2017 1:08 pm

Nog eentje die ik zelf al langer gebruik: aardsengel michael plaats mij in een pilaar van wit licht en verwijder alsjeblieft alles wat niet bij mij hoort of mij niet dient en breng dit alsjeblieft naar het licht.
op deze manier hoef je niet persee in contact te gaan met de spirit en doet AE michael dit voor je.
werkt ook heel goed!

Je kunt beide manieren ook gebruiken om jezelf te zuiveren van negatieve emoties/gevoelens want als je daar te lang mee rond loopt dan trek je die  energieen ook weer aan en dat wil je ook niet.
het gelijke trekt het gelijke aan.

@moonshine en kristalletje:

Hier hetzelfde toen ik klein was werd ik vaak aangeraakt in mijn kamer en was vaak doodsbang.
het enige wat hielp was onder de dekens blijven dan gingen ze weg.
misschien hadden de aanwezigheden toen al in de gaten dat kleine ze eventueel kon helpen naar het licht te gaan of boodschappen door te geven.. daar snapten wij als kleintjes natuurlijk niets van.
Misschien is het bij jullie ook wel de bedoeling hier meer mee te gaan doen?
ik heb het gevoel dat het bij mij wel de bedoeling is.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptySat Jan 21, 2017 5:51 pm

Mooie aanvullingen, Dainichi! Dank je wel :)

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid
Dainichi


Posts : 72
Join date : 2016-08-29
Age : 50
Location : Flevoland

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptySat Jan 21, 2017 6:02 pm

Graag gedaan hoor

Hearts
Back to top Go down
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyThu Jan 26, 2017 11:24 pm

Mooie tips Dainichi xx
Back to top Go down
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 118
Join date : 2016-08-29

Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyThu Jan 26, 2017 11:54 pm

Moira, denk jij aan een jonge man (misschien een vriend van vroeger) die in de kamer is? En mocht dat zo zijn dan heeft het te maken met een schuldgevoel dat " vrijgesproken" moet worden. Het is me niet helemaal duidelijk van welke kant dat gevoel de boel vastzet maar dat is het wel. Het is niet negatief en daarom voelt het ook niet zo voor jou, maar misschien lost het allemaal wel op als je dat schuldgevoel hardop erkent en vergeeft.
Back to top Go down
Guest
Guest




Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen EmptyFri Jan 27, 2017 12:06 am

Ik dacht wel even dat het een jochie was die mijn dochter uit de tijd voor haar geboorte kent. Ze is erg aan hem gehecht maar hij is toch een ander pad gegaan. Ik dacht even dat hij niet geboren kon worden omdat hij een andere vader wilde. Ik heb vroeger wel eens een situatie gehad dat ik twee mannen had die met me verder wilden.. ik kon bijna niet kiezen want ze zijn allebei leuk en nog allebei in mijn leven.. En nu kan ik me wel schuldig voelen dat ik denk is door mijn keuze alles overhoop gegooid. Ik heb wel tegen dat jochie gezegd van het spijt me.. we komen elkaar dan later tegen. Maar ik weet niet of dit onzinnig is. Misschien kon hij niet meer komen omdat mijn jongste dochter niet bij hem paste en eerder was. Ik weet het niet. De kamer van mijn dochter heb ik gezuiverd maar gister deed de lamp raar bij mij en dacht ik dat er iemand bij me kwam liggen.
Back to top Go down
Sponsored content





Zielen naar het Licht Brengen Empty
PostSubject: Re: Zielen naar het Licht Brengen   Zielen naar het Licht Brengen Empty

Back to top Go down
 
Zielen naar het Licht Brengen
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren
» Licht springt spontaan aan
» Kleur kristallijn licht (plaatje)
» In welke sfeer van licht bevindt jij je?
» Waar luister jij naar op dit moment..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Basis Info :: Entiteiten & Spirits & Wezens & Draken-
Jump to: