Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De Prikkel, zo'n hoofdmassage ding - heerlijk!

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

De Prikkel, zo'n hoofdmassage ding - heerlijk! Empty
PostSubject: De Prikkel, zo'n hoofdmassage ding - heerlijk!   De Prikkel, zo'n hoofdmassage ding - heerlijk! EmptyTue Aug 30, 2016 9:20 pm

Ik heb een paar jaar terug mijn Prikkel gekocht. Da's dat gekke ding met al die pinnen wat je op je hoofd kunt zetten en dan zachtjes op en neer beweegt. Net een beetje een klopper maar dan open aan de onderkant.
Ik heb die al eerder eens "getest" en mijn god(in), wat een aparte sensatie is dat! Ik kwam er nooit aan toe er één te kopen en nu is het er eindelijk van gekomen!
Heerlijk, geweldige stimulans of rustgever van je hoofdchakra's. Gewoon een lekkere massage. Het gevoel is zoooo overweldigend, het ontspant echt. Ook geschikt als je hoofdpijn hebt, heerlijk!
En grappig is ook om hem even bij andere mensen te testen. Sommige mensen reageren er heel heftig op en anderen weer meer van "zal wel".

Zijn er meer mensen hier met een Prikkel? (ik heb het over het apparaatje, hè!

Kristalletje
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
De Prikkel, zo'n hoofdmassage ding - heerlijk!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Tips & Tricks (spiri)-
Jump to: