Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct Empty
PostSubject: Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct   Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct EmptyTue Aug 30, 2016 9:24 pm

Heb ik denk ik niet eens gepost, maar wat geweldig werkt om ff kinderlijk gelukkig en blij te zijn: een flesje bellenblaas van 50 eurocent!
Ik heb dat laatst in een opwelling eentje gekocht en ik ben lekker bellen gaan blazen, haha. Iedereen had zoiets van "Jaaaa hoor! Wat doe jij nou?!" maar uiteindelijk heeft iedereen bellen geblazen en er van genoten! Wat een lol voor een paar centen! En als ik af en toe gewoon wat down ben of me verveel of effe eenzaam, dan pak ik die bellenblaas en dan geniet ik van al die mooi paarse en gouden bellen. En dan weer rood en geel, dan weer groen. Heel veel kleintjes blazen, dan proberen een hele grote joekel te maken! Gewoon ff kind zijn, onbezorgd plezier hebben.
Dus vandaar dat ik zoiets had dat dit wel bij de tips en tricks kon! Nu nog allemaal naar de Zeeman bellenblaas kopen!

Kristalletje
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tekenen / schrijven vanuit je Innerlijk Kind
» Je Kind Afschermen voor het slapen gaan
» Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!
» Sapje voor de botten
» Nestelen voor de winter?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Tips & Tricks (spiri)-
Jump to: