Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Bigfoot / Sasquatch, vreemde geluiden!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Bigfoot / Sasquatch, vreemde geluiden!   Tue Aug 30, 2016 9:30 pm

Deze link hoor je hele vreemde geluiden, duurt lang, maar als je even 30 sec luistert begint het al, kun je het horen.
Klinkt net zo'n beetje als de sirene die eens per maand bij ons getest wordt op de eerste maandag van de maand.
Amerikanen en Canadezen die veel in de bush zijn geweest en hebben overnacht, zeggen dat ze dergelijke geluiden ook gehoord hebben.

Als je leest over Mt Shasta, lees je ook dat daar ook Bigfoot zijn, dat het een volk is wat vroeger half uitgemoord werd omdat men er bang voor was. Maar dat ze heel zachtaardig zijn. Om hen te beschermen zijn ze naar een andere dimensie geshift, zodat wij ze niet meer kunnen zien. Maar ze zijn er dus nog wel, evenals andere (elfen) volken bij Mt Shasta. En vast ook andere plekken.

Anyway, luister zelf

PS bij 56,30 / 57 min is ook apart. Als ik dat zou horen tijdens een nachtje kamperen, was ik denk ik weg, haha. Klinkt alsof dat dichterbij komt. Het howlen is misschien nog te doen, mits het ver weg klinkt en ver weg blijft.
Eentje zei ook dat hij dit soort geluiden hoorde gedurende een nacht bij Mt Rainier, Washington, en geen oog dicht had gedaan.

En bij 1.09 min in, lijkt het of ze Japans praten?
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com

Bigfoot / Sasquatch, vreemde geluiden!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1