Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Incarnatie of iets anders?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Incarnatie of iets anders?   Tue Aug 30, 2016 11:00 pm

Ik zal jullie op het nieuwe forum gelijk weer lastigvallen met een verhaal, vraag...

Ik lees graag Oorlogsverhalen, boeken als het Familieportret of de Nachtegaal daar wordt ik gewoon naar toegetrokken. Niet dat ik nou kan zeggen dat ik het fijne gezellige boeken vind. het is natuurlijk een en al ellende. Waarom lees je het dan vraag je je af? ik weet het niet goed.
Op tv kan ik niet naar Oorlogsfilms kijken dan hang ik zowat boven de wc.
Het boek de Nachtegaal heb ik enkele weken terug gelezen, en ik heb tranen met tuiten gehuild, ik was helemaal van slag, terwijl het niet echt het zieligste boek is dat ik gelezen heb, en normaal niet zo snel boekentranen heb.

Maar nu droomde ik dus vannacht zo heftig over een concentratiekamp, ik zat erin, zag mezelf achter hekken met prikkeldraad. Een en al ellende, maar ik weet het nog tot in de detail.
Ik besloot er vandaag nog eens op te mediteren, het wat kwijt te raken, en te vragen om duidelijkheid of ik soms teveel in die boeken opga dat het allemaal veel te levendig voor me wordt.
Maar toen kreeg ik weer dat kamp, Treblinka. En een naam waar ik nog nooit van gehoord had. Dat heb ik later opgezocht op google en bleek een Poolse meisjesnaam te zijn.

Ik dacht het zal allemaal wel. Maar toen moest ik vanavond iets opzoeken op internet, ik dacht ik kijk of ik een afbeelding van Treblinka zie om te kijken of het overeenkomt met die droom, maar toen uit het niets kwam er iets op over zielen die uit de tweede wereldoorlog op aarde weer geïncarneerd zijn. Ik dacht is dit nu toevallig? Of trek ik het gewoon aan. Dat het de wet der aantrekkingskracht is en dan niet zozeer omdat je er zelf iets mee moet hebben.

Toen las ik daar dat mensen die zo een leven geleefd hebben, het vaak benauwd hebben, en dat heb ik dus ook.

Hoe hebben jullie dat? Als jullie bijvoorbeeld een boek over de slaventijd lezen, of over Atlantis of wat dan ook, zit je er dan zo levendig in, dat je er van gaat dromen, en het heel echt beleefd?
Het aparte vind ik ook weer dat ik met wat mensen in mijn omgeving niet meer optrek en heel helder heb dat verhoudingen niet goed lagen, dat er een soort machtsverhoudingen van hun kant waren ontstaan, waar ik niet aan mee wil doen. Omdat ik daar echt heel erg op tegen ben. En dat daarna ook die droom kwam.
Is het meer een boodschap van je doet het goed, dat je je niet in een hoek laat drukken omdat je een andere mening over dingen hebt.

Nu hoef ik niet alles uit te zoeken en alles te weten, het gaat verder goed met me op wat benauwdheid en vermoeidheid na. Ik voel me verder super en heb het idee dat ik goed in mijn vel zit.
Maar dan vraag ik me toch weer af waar komen zulke heftige dromen vandaan?

Denken jullie überhaupt dat het kan bestaan dat wij vorige levens in de oorlog gehad hebben?
Je hoort immers vaak zat dat er honderden jaren tussen zitten, eer we terug komen.
En denken jullie dat er in deze tijd meer dan normaal dingen uitgewerkt moeten worden?

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Fri Sep 02, 2016 10:45 am

Het is heel goed mogelijk, er zijn meer mensen die een leven in de 2e WW hebben gehad en nu alweer leven.
Misschien inderdaad omdat dit zo'n bijzondere tijd is van ascensie waar heel veel zielen bij wil(d)en zijn. Er zijn momenteel ook veel meer zielen geïncarneerd dan 'normaal', dit dan volgens Diana Cooper. Omdat heel veel zielen dus deze hele bijzondere en unieke tijd op onze planeet mee wilden maken, die dus echt uniek is en mogelijkheid biedt tot het leren van veel lessen.
Dus misschien dat daarom bepaalde zielen relatief kort op een vorig leven wéér zijn geïncarneerd? En misschien dat je daarom dan ook eerder herinneringen of gevoelens hebt t.a.v. dat vorige leven, omdat de tijd er tussen zo kort was. Normaal dacht ik dat er ook meer tijd tussen zat, zodat je als ziel na het overgaan kunt verwerken en zo. Maar als dat nu dan niet echt het geval is geweest, zou je bijna zeggen dat het logisch is dat er nog dingen van dat vorige leven in je systeem zitten.

Kun je voor jezelf helder krijgen of het iets is waar je wat mee moet? Om te healen bedoel ik. Zodat dat stuk tot rust komt. Misschien is dat wel iets wat je zelf kunt doen, kijken wat er geheald moet worden, wat je nodig hebt daartoe. Waar zit het trauma in?
Je zou ook kunnen overwegen om door een ervaren iemand een healing te laten doen. Mogelijk heb je daar dan zelfs nog wel baat bij met je fysieke klachten. Het is heel goed mogelijk dat je die hebt -of in die mate- door een trauma uit een vorig leven ... En dat zal misschien niet kunnen genezen, maar mogelijk is er wel verbetering mogelijk. Vermindering van klachten.

Ik zou je bijna willen zeggen om niet meer van dat soort boeken te lezen of films te kijken, maar ik weet dat dat moeilijk is.
Ik heb min of meer hetzelfde gehad met dingen m.b.t. vechten, en dan vnl. martial arts. Helemaal ook geobsedeerd. Heb het zelf vroeger gedaan, mijn toenmalige man ook, films, boeken enz., helemaal gek van! Ben daar lang mee bezig geweest in de zin van "Wat is dit nu eigenlijk?" Is het iets van vorige levens, ben ik een samurai geweest of zo?
Maar het was niet alleen Japanse vechtkunst, ik heb het ook met werpmessen, pijl en boog, vuurwapens, katana's, anything!
Anyway, long story short... een aantal jaren terug ging ik een lijn ontdekken: elke keer als ik me er mee bezig ging houden, bijv door zelf Tai Chi te doen, kreeg ik verergering van mijn fysieke klachten. En moest ik er weer mee stoppen. Ik ben er vroeger ook mee moeten stoppen door ernstige rugklachten. En nu ging zelfs dan Tai Chi ook niet meer. Ernstige schouderklachten.
Iemand had me ook eens gezegd dat ik uit het gevecht moest stappen. Ik had toen zoiets van "Ja maar ..."
Snapte het wel, maar ja ... dat valt zomaar niet mee. Maar die hele obsessie m.b.t. dat vechten en wapens, het maakt mij fysiek ziek. Duidelijk teken van de Kosmos dat ik inderdaad uit het gevecht moet stappen. Want al doe je leuk Tai Chi, het is toch gebaseerd op gevecht, jezelf kunnen verdedigen, er van uitgaand feitelijk dat er iets kan/zal gaan gebeuren.

Sinds ik dat los heb gelaten, ben ik meer in het vrouwelijke kunnen komen. Het zachte. En het loslaten, het kunnen loslaten van dingen, hoort daar ook bij. Het is veel rustiger, ook voor mijn lichaam. Maar dat is dus wel een proces geweest van jaren en jaren eer ik daar een beetje achter was.

Ik hoop dat je een beetje snapt waarom ik dit vertel ... Misschien is voor jou hetzelfde dat je moet onderzoeken wat deze 'obsessie' voor les in zich heeft voor je, of wat je moet healen misschien. Zodat je het daarna los kunt laten. En hopelijk ook minder belasting in je lijf ervaart.

Hartjes
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Fri Sep 02, 2016 1:32 pm

Bedankt voor je berichtje Kristalletje Knuffie

Ik heb geen idee hoe het zit. Oorlogsfilms kijk ik nooit want daar kan ik niet tegen, ik kan helemaal niet heel goed tegen geweld op tv.
Boeken lees ik dan wel, misschien is dit idd niet goed. En veroorzaakten ze die heftige droom. al las ik ook ergens dat het juist goed is ze dan te lezen, omdat er op die manier toch erkenning is voor het gebeurde, en er toch iets wat lichter wordt.
Ik zal er eens op letten of klachten erger opkomen als ik er mee in aanraking ben geweest.

Ik begrijp sowieso al geen klap van mezelf. Mijn dochter slaapt de laatste tijd ook weer wat minder, is bang, en weet zelf niet goed waarom. Ik dacht straks heb ik het daarvan. Ik heb namelijk zo nu en dan eens beelden van levens, waarvan ik dan denk heb ik ze geleefd of hoort het bij een ander? Namen en plaatsen komen dan op waar ik nooit eerder van gehoord heb uit allerlei landen, en beelden. Maar ik ben er niet van overtuigd dat ze bij mezelf horen. Zo kreeg ik ook eens vlak nadat ik iemand had leren kennen beelden in Afrika, en allerlei plaatsen en namen. Toen ze me wat langer kende vertelde ze dat ze ontwikkelingswerk in Afrika ging doen omdat ze zich daar prettig voelt, ze was er al verschillende malen geweest en had het idee dat ze daar thuishoort.En toen noemde ze die plaats die ik gekregen had. Ik gaf haar woorden die ik gekregen had en vroeg of zij ze thuis kon brengen, want ik kon ze niet terugvinden en ze bevestigde dat het uit die taal kwam en wat het betekende. Toen dacht ik, hoorden die beelden die ik kreeg dan bij jouw?
Misschien is het de bedoeling dat ik daar iets mee doe? Ik weet het niet.Ik heb geen idee.
Ik heb ook tijden terug eens gedroomd van mezelf met een vriendin, dat we ergens leefden in een middeleeuws iets met allerlei beelden erbij, die ik me nu nog herinner. Ik ben eens naar een Medium gegaan en ze gaf me exact hetzelfde beeld toen ik vroeg of ik mijn vriendin al eerder gekend had.
Maar ja ik blijf sceptisch en wil alles altijd onderzoeken, niet dat het perse nodig is, maar het interesseert me ook hoe het werkt.

Van de week sprak ik dan weer een goede collega, die zei dat ze heel veel aan me
gedacht had de afgelopen tijd, ik had haar lang niet gezien, ze had het heel erg benauwd gehad. Toen dacht ik, komt het dan van jouw?

Kortom ik weet af en toe niet hoe het zit. Nu heb ik het in ieder geval niet benauwd.

Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Mon Sep 05, 2016 8:16 pm

Nu had een vriendin een foto van me gestuurd naar een online Medium iets. Een vorige levensreading kon je daar krijgen.
Nu heb ik het nooit echt zo op online dingen waar je voor betalen moet. Maar toch dacht ik oké, als je wilt, probeer dan maar, welja joh.
Nu denk ik altijd wel naar welk Medium je ook gaat, online, of in levende lijven, het ligt er natuurlijk maar net aan hoe ze jouw energie oppikken.
Maar nu kreeg ik de reading terug en dacht ik, jeetje dit klopt echt wel met mijn eigen gevoel en bevindingen, ze omschreef een uiterlijk van hoe ik er in die tijd uitzag, en ik heb daar jaren terug over gedroomd, het is me altijd bijgebleven, ik wist dat ik over mezelf gedroomd had. En ik dacht het moet me iets zeggen anders herinner je je die droom en dat beeld jaren later niet meer.
En nu gaf zij dus dat beeld.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Tue Sep 06, 2016 9:12 pm

Het klinkt allemaal alsof je dingen doorkrijgt van vorige levens van jezelf, maar ook gevoelens, kwalen en emoties van anderen. Omdat je nog niet precies weet of iets van jezelf is of van anderen, raak je erdoor in de war.... Ik denk dat er veel dingen door elkaar lopen..... Waarschijnlijk kom je steeds dichter bij het weten wat van jezelf is en wat bij een ander hoort. Dat van die goede collega kan heel goed zijn dat zij jou die benauwdheid heeft laten voelen onbewust, door zo aan jou te denken. Ik denk dat het heel goed is om bij alles wat je voelt en waar je vraagtekens bij hebt, stil te worden en te vragen of het bij jou hoort of bij een ander. De eerst die dan opkont zou dan de persoon zijn waar het bij hoort.... Misschien zou je zoiets een kunnen proberen....

Een kennis van mij had dit vroeger heel erg. Op school had ze altijd hoofdpijn, buikpijn of andere kwalen. Zij is toen in contact gekomen met een goed medium en daardoor is zij gaan leren herkennen wat van haarzelf was en wat bij een ander hoort.... Als het medium dan met haar bezig was, zag ze ook dat ze in een aura het paars van het geel afhaalde en kwamen er overledenen naar haar toe met vragen en boodschappen.

Als ik jou was zou ik zo iemand ook zoeken. Deze vrouw woonde toen in Warmenhuizen..... En hier in de buurt zijn ook vast wel goede mediums....... Ik denk dat jij daar ook heel veel aan kan hebben!
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 11:06 am

Thanks voor je bericht Moon.
Ik weet inderdaad af en toe niet hoe het zit. En met wie je het dan hebt weet ik ook niet, mensen die veel aan je denken, of maakt het niet uit?
Ik heb het idee dat ik met die collega wel een lijn heb. Laatst kreeg ik in mijn hoofd stuur haar wat licht. Ze heeft het nu nodig. Dus ik dacht arme meid, ze zal zich wel niet ok voelen. bericht ik haar, en lag ze helemaal dubbel van het lachen, ze zegt meid ik sta net in de trein en mijn achterlicht valt van mijn fiets af. Ze had dus wel licht nodig, maar niet dat licht dat ik dacht.
Maar vraag ik me dan af als je niet zulke lijnen met mensen hebt voel je het dan ook?

Ik ga me bewuster van alles proberen te zijn zoals jij noemt, ik kan er wat mee. Want dit is een warboel.
Ik heb dan inderdaad het idee dat het van vorige levens komt, en van anderen, soms van mezelf, en soms ook van overleden zielen. Zo kreeg ik laatst steeds het beeld in mijn hoofd van een vrouwtje die ik nog nooit gezien had, ze zegt ik kom even kijken ik heet Johanna.
Op een gegeven moment krijgen we oude fotoalbums van mijn schoonouders, maanden later, wij ze inkijken ,zie ik in dat album dat vrouwtje staan. Het bleek de oma van mijn man te zijn, die heel jong is overleden. Dus ik zeg ik heb haar gezien, ik dacht dat het gewoon een beeld in mijn hoofd was. Ik wist dat ze Jopie heette. Maar had er niet aan gedacht dat Johanna haar echte naam was.

Dan denk ik wat is dit voor vaags, wat moet ik hiermee.
Als ik steeds van die beelden in mijn hoofd heb, waarvan ik denk dat het gewoon een bedenksel van mezelf is en niet werkelijk iets dan kan ik er niks mee.
Ik zie niet het onderscheid van een gedachten spinsel of iets wat werkelijk zo is. En als het dan blijkt te kloppen denk ik weer ja maar je zult ooit wel eens een foto bij je schoonouders gezien hebben misschien? Dan raak ik sceptisch en denk het zal allemaal wel.

Ik ben dan wel een keer bij Marijke van M geweest, die heeft me wel iets geholpen, ik zal eens kijken wie er nog meer zijn.
Maar het is ook niet echt een heel hot item hoor, het is ook net of ik mezelf heb aangeleerd het is nu eenmaal effe zo en er wel mee kan dealen. Ik ben er ook niet steeds heel bewust mee bezig, maar het is misschien handig dat wel te doen.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 11:39 am

Ik denk dat jij op het moment zo op stroom zit dat je heel veel kunt. Alleen ... dan moet jij het wel gaan stroomlijnen, kanaliseren, zodat je niet alles oppikt. Het lijkt wel of je nu alle radiostations tegelijk ontvangt. Je moet gaan leren alleen die te horen waar je wat mee kunt of moet.
Dus wat Moon zegt, even stilstaan en jezelf vragen "Hoort dit bij mij of niet?" en dan "Moet ik hier wat mee of niet?"
Je innerlijke leraar weet dit. Je voelt dat. En als het niet van jou is en je moet er ook niets mee, laat het dan gaan. Dan gaat dat steeds makkelijker, dat loslaten, gaat echt heel snel, en dan ga je ook minder stations oppikken wat feitelijk alleen maar 'ruis' is.
Leuk dat al die mensen voorbij komen, maar wat heb je er aan? NIet echt iets.

Maar ergens heb ik het idee dat je nog niet zover bent dat je dit zelf wilt gaan kanaliseren. Dat je zelf als het ware allerlei lijntjes open uit hebt staan, als keuze, waarmee je al die stations op kunt vangen. Dus alles en iedereen kan zo'n lijntje even oppikken, een berichtje sturen of iets laten zien en jij ontvangt het.
Dus tis aan jou of je dit zo wilt blijven doen of niet. Is echt een keuze die jij kunt maken. Punt is nl wel dat als je erg psychosomatisch bent, je wel klachten kunt krijgen zelf van al die verschillende -en feitelijk voor jou onnodige- energieën. En met al die open lijnen die je uit hebt staan, heb je ook finaal geen controle wie of wat er gaat 'bellen' naar je.

Weet je, ergens krijg ik ook weer hierbij het gevoel dat jij het nog steeds nodig hebt om er te zijn voor anderen. Hebben we het meen ik eerder ook eens over gehad in andere topics op het vorige forum?
Dit is hetzelfde idee. Lijntjes uit en open laten staan voor het geval men je nodig heeft ...
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 12:01 pm

Ik heb af en toe geen idee hoe ik in elkaar steek Gniffel Ik heb natuurlijk wel spirituele opleidingen gedaan omdat ik er toen wat mee wilde. Maar als ik nu kijk hoeft het van mij ook allemaal niet zo meer. Als ik kon kiezen of je krijgt een eigen praktijk voor spirituele dingen of je wordt een goed schrijfster, dan zou ik het laatste kiezen.
En eigenlijk ben ik dan ook weer spiri bezig want ik concentreer me echt op de karakters, en ik zie het zich voor me afspreken, zonder me echt te bedenken hoe gaat dat persoon zijn. Dan gebruik ik dus ook mijn intuïtie weer, mensen kunnen de boeken straks lezen hoop ik met plezier, maar ik hoef er dan nier bij te zijn.
Maar ik heb wel het idee dat er ook zomaar iets op mijn pad kan komen wat ik niet verwacht had.

Maar ik moet inderdaad wel zorgen dat ik dingen van anderen niet bij me draag. Misschien wil ik er onbewust zijn voor anderen geen idee. Het is natuurlijk ook een beetje mijn karakter, met vriendinnen of familie ben ik er ook altijd wel, dat staat ook in mijn numerologie. Daar gaat mijn hart ook naar uit. En dat gebeurt gewoon automatisch maar krijg ik ook terug.
Maar ik breng de laatste tijd wel steeds meer tijd alleen door, en laat me niet meer zo zeer leven. Ik kies nu veel beter voor mezelf en doe vrijwel alleen waar ik zelf zin in heb. Zo heb ik die vriendin gister wat tips gegeven, maar haar niet meer gebeld verder, vanmorgen dacht ik ik kan bellen hoe het gaat maar ik ga zelf iets doen.
Maar het is denk ik wel zo dat ik niet zomaar de deur voor iemand sluit die me om hulp vraagt of iets in die trant. Het is vaak zo zowel in de familie, schoonfamilie, onder mijn collegas en andere bekenden dat mensen vaak naar me toetrekken omdat ik ze ook vaak goed geholpen heb, of graag bij me zijn. ik heb dan niet zozeer het gevoel dat ik het nodig heb, maar ik ben niet iemand die als ze mij nodig hebben en me dan zouden benaderen of aan me denken zegt van doei zoek het uit. Dan heb ik denk ik vaak toch die open lijn, van wat is er? Ik zal dan wel zeggen van ik heb het te druk, of moet nu even aan mezelf denken, maar in eerste instantie reageer ik wel.
Zie het als de deur helemaal dicht houden, of wel opendoen en zeggen nu even niet. Maar misschien is het ook dat het onbewust in mezelf leeft van mensen zijn er niet als je ze zo hard nodig hebt, zoals mijn ouders vroeger ook wel eens.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 1:56 pm

Minder lijnen uit hebben staan, of helemaal geen, wil niet zeggen dat je er niet meer bent voor mensen. Mensen weten toch wel dat jij ze evt goed kunt helpen. Wat je dan krijgt is dat mensen naar je toekomen als het echt nodig is. En door de LoA krijg je dan op den duur ook alleen maar de mensen op je pad voor hulp die bij jou passen. Het gaat dan filteren zeg maar.
Je hoeft dus helemaal geen lijntjes uit te laten staan en als je die niet hebt, sluit je geen deuren. Je reikt dan alleen niet meer zelf uit.

Spiritueel zijn wil ook finaal niet zeggen dat je daar direct en aktief iets mee moet in de zin van healer, reader worden of een praktijk hebben. Het is juist belangrijk dat je vindt wat jouw ding is in het leven, jouw pad, jouw passie. Als je dat hebt dan stop je daar vanzelf je spiri zelf en zijn in. Omdat dat deel is van wie je bent. Zo kan iemand die achter de kassa zit bij de Plus net zo spiritueel bezig zijn dan iemand die een healer/reader praktijk heeft. Die persoon achter de kassa kan door hoe hij/zij is de hele dag door andere mensen raken met een positieve uitstraling, een glimlach, een vriendelijk woord waarna die mensen met een fijn gevoel weer naar huis gaan met hun boodschappen. Vaak min of meer onbewust ineens in een ander, beter humeur.
Andersom kan dat ook, dat jij als spiritueel mens die finaal niets doet qua reading of healing enz. in de supermarkt degene achter de kassa en andere klanten in een beter humeur brengt, puur en alleen door je uitstraling. Door gewoon jezelf te zijn dus. Ik heb dat zelf vaak meegemaakt als ik in mijn kracht sta. Dan zie je ze ineens glimlachen om iets wat je zegt. Ik heb dan wel eens het idee dat ik misschien wel de eerste klant ben die die dag eens een keer iets aardigs tegen hem/haar zegt. Iemand die even de mens ziet die achter de kassa zit in plaats van een 'iets' die hun boodschappen afrekent.
Zo leuk als je dan even een fijn gevoel bij hen door zit breken en hun hele gezicht opent en blij wordt.

Dat is spiritueel zijn. En als je zo bent, heb je dus geen lijntjes nodig. Mensen komen vanzelf wel als het nodig is. Maar dan door de LoA wel gedoseerd en gefilterd. Mensen die ver beneden jouw niveau zitten energetisch, komen meestal niet meer of veel minder. Die vinden dan weer andere 'helpers' die meer bij hen passen. Dan ga je dus meer een situatie krijgen waarbij je meer op je eigen energie niveau kunt gaan helpen, en dat voedt jou dan ook weer. Trekt je in ieder geval niet naar beneden.

En schrijven of kunst maken is ook spiritueel. Je creëert dan iets vanuit je hart en ziel waarmee je anderen aan gaat raken. Kan het spiritueler?
Dus lekker dingen loslaten als "Spiritueel zijn houdt in dat je ... doet en ... bent" Daar krijg je alleen maar weerstand van.

Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 2:19 pm

Vroeger hielp ik iedereen maar ik heb nu ook wel het gevoel dat er alleen mensen bij me komen die bij me passen of waar ik iets mee deel. Ja op mijn werk help ik allerlei mensen maar prive eigenlijk alleen nog maar waar echt een klik mee is. Dat je iets voelt van de mensen om wie je geeft weet ik ook niet of het zo is dat ze hetzelfde bewustzijn hebben. Ik heb dan niet zoiets van ik moet het ook benauwd hebben anders had ik het ook wel gehoord Big Smile . Feitelijk heb je er dan niets aan. Ik heb buiten mijn clienten om niet zozeer het idee dat ik veel mensen beneden mijn niveau heb. Ja vage kennisen maar daar ga ik verder niet mee om.

Zo denk ik ook over het spirituele voor mij zijn het ook zeker niet die dingen die al een spiri tint hebben maar het is meer dat ik eerst wel de planning had er een praktijkje of iets dergelijks in te beginnen. Ik hecht er zelf ook weinig waarde aan.
Voor mij staat het gelijk aan leven. Ieder op zijn eigen manier.

Het is vast ook makkelijker dan ik denk. Ik heb net met de gidsen geschreven ik dacht ik vraag het en er kwamen weer tips waarvan ik dacht waarom vraag ik het niet meteen? Missch moet ik het ook juist even ervaren.. anders had ik ze toch wel meteen geschreven.

Back to top Go down
May
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 3:45 pm

Als je mensen gaat bellen van "hey hoe is t met jou want ik voel dit en dat van je" dan trek je t ook naar je toe.
En die mensen denken (een volgende keer) aan je als het slecht met hen gaat, ze gooien daarmee een "hengeltje naar je uit" wat jij opvangt.

Als je zoveel lijntjes uitzet, krijg je ook allerlei binnen wat je niet echt dient.
Een medium of healer met eigen praktijk zal dat vast ook niet doen, want als iedereen maar aan hem denkt als het niet goed met hem gaat en hij vangt dat allemaal op in zijn systeem...kan die beter in bed blijven liggen. Gniffel
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Wed Sep 07, 2016 3:54 pm

hihi May dat doe ik gelukkig niet want ik weet vaak niet bij wie het hoort.
Maar als een vriendin zegt dat het slecht gaat ben ik geen vriendin die niks laat horen. Als ik wel duidelijkheid heb van wie ik iets voel bericht ik wel daar ben ik een vriendin voor. Niet als zijnde ik voel dat je niet in orde bent. Dan bel ik gewoon want ik bel ook regelmatig met vriendinnen. En hoor ik het vanzelf als ze t kwijt willen.
Maar dat doe ik alleen bij goede vriendinnen of mijn zusje of mensen die me echt dierbaar zijn.
Ik zet niet bewust lijnen uit naar de buurman of vage kennisen.
Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Thu Sep 08, 2016 11:29 am

Ik heb bewust even niet naar de antwoorden van de anderen gekeken en gelezen.
Om zuiver jouw woorden te mogen ervaren.

Het is naar mijn gevoel nu wel steeds meer dat als we iets lezen, horen, zien over een bepaald thema of zoals jij ... beelden van een concentratiekamp en je op de één of andere wijze met dat thema verbonden voelt (wat zich kan uiten in het lezen over het thema of reactie op films), dat het iets in jou triggert.
We zijn allemaal bezig om weer met onze ziel te werken en vanuit het hart, dus alle oude energieën en emoties komen naar boven om losgelaten te worden.
Het voelt dat jij terdege een 'band' hebt met de 2e WW.
Het is altijd goed om jezelf met je hart te verbinden, met je eigen innerlijke heilige plek en je gidsen te vragen om je te helpen om helderheid in dit stuk te krijgen.
En of ze jou willen helpen om dit te helen.
Beelden kunnen nu in je opkomen, wat niet betekent dat je er nu nog iets mee moet doen, want dat is het lagere zelf die erop reageert.
Maar is het meer dat het 'omhoog' komt vanuit je emotioneel lichaam en dit opruimt.
Je zou jezelf af kunnen vragen, waarom lees ik steeds boeken over dit thema?
Zijn er specifieke stukken die je steeds weer 'aantrekken"?
Is het in een kamp zijn, is het de oorlog en geweld zelf, is het iets met familie etc.
En je gidsen om ondersteuning vragen.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   Mon Sep 12, 2016 1:35 pm

Knuffie Thanks voor je antwoord
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Incarnatie of iets anders?   

Back to top Go down

Incarnatie of iets anders?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1