Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?   Fri Dec 29, 2017 5:25 pm

Gaaf Laila! Ik ben ook altijd dol op Lem. kristal! Alleen zaadkristal trekt me nooit aan, voor de rest doorgaans wel :)
Heerlijke zachte energie, doet me ook altijd aan water (energie) denken. Vrouwelijk. Verenigend, niet oordelend, warme omhelzing.
Misschien heb je dit nu nodig met de aankomende volle maan? Ik las daar wat over en die is nogal gevoelig :) Straks ff het verslagje ervan posten van Petra Stam.

Geniet fijn van en met je nieuwe kristal!

Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?   Sun Dec 31, 2017 12:33 pm

Kristalletje wrote:
Gaaf Laila! Ik ben ook altijd dol op Lem. kristal! Alleen zaadkristal trekt me nooit aan, voor de rest doorgaans wel :)

Wat leuk! Welke heb je allemaal?

Ik heb eens opgezocht waarom ik dit kristal gekocht zou kunnen hebben en dat klopt natuurlijk weer precies. Gniffel
Ik wil er vandaag eigenlijk eens mee mediteren. Klopt het dat ik me dan eerst goed moet aarden, en na het mediteren weer? Ik ben sowieso heel snel niet goed geaard, en heb het idee dat dit kristal me heel snel uit m'n aarding haalt.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?   Sun Dec 31, 2017 1:15 pm

Dat is heel goed mogelijk, want Lem kristal heeft een hele hoge en fijne trilling. Ik heb er zelf nooit zo'n last van, maar ik ben doorgaans behoorlijk goed geaard.
Ik heb twee Lem. schedeltjes, een ervan met wat Golden Healer er in, een grote Lem laser punt uit Brazilië, een aantal Arkansas kristallen uit Collier's Creek mijn (normale Arkansas kristallen hebben dat niet), erm... ik weet niet meer wat allemaal, haha.
Een amethist clustertje wat ineens ging openen en activeren en Lemurische energie kreeg. Een klein Lemurisch bolletje wat ik in mijn kristal schaal heb liggen :)

Volgens mij krijg je ook steeds vaker kristallen die op zich geen Lem. bergkristal zijn, maar die wel degelijk die energieën hebben. Zo ook bijv een aantal van de Oceaan jaspissen die ze bij Lichtpuntje hadden een aantal maanden terug. Niet allemaal, een aantal er van. Die hadden ze ook apart staan in de winkel omdat de energie ervan anders was.
En de celestien clustertjes die er liggen voelen voor mij ook als Lemurisch aan. Heel anders dan de normale celestienen die je elders kunt kopen. Deze hebben een veel hogere energie.
NOrmale celestien stoot mij af, maar deze zou ik allemaal wel willen omhelzen en meenemen. Zit hier ineens ook met een giga smile als ik daaraan denk, hihi.

Anyway, geniet lekker van je kristal!!

Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?   Tue Jan 02, 2018 12:59 pm

Ja, dat dacht ik al. Ik moet mezelf echt elke dag aarden, anders ben ik compleet van het pad. Tong

Ik ben nog nooit bij Lichtpuntje geweest, het is nogal ver weg voor mij, maar ik geloof je meteen. Ik moet daar echt eens naar toe.

Celestien heb ik ook eigenlijk ook niks mee, ik heb een cluster vanwege het uiterlijk, maar daar houdt het ook wel mee op.

Bedankt! Ik ben nu al bang dat dit het begin is van nog veel meer lemurische kristallen. Gniffel
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?   

Back to top Go down

Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3