Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Spelletje doet ie het of doet ie het niet..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sat Jan 21, 2017 1:14 pm

Stoppen met roken, ik rook bijna nooit. Dus dat is voor mij geen probleem. (gem 1 of 2 x in de maand). Ik ben ook niet verslavingsgevoelig.

Een man waarvan je niet houdt of verlieft bent waar je 1x per dag sex mee moet hebben.
Of een man waarvan je ziels veel houdt de vonken vanaf vliegen waar je 1x in de 2 maanden sex mee hebt.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sat Jan 21, 2017 1:47 pm

Makkelijk... de man waar ik zielsveel van houd en minder vaak seks mee heb.

Je zit in hoge nood qua woonsituatie. Je móet weg waar je nu woont want het wordt gesloopt. Je kunt een woninkje krijgen wat finaal niet is wat jij wilt of nu hebt. Bijv. kleiner, gehorig, geen tuin, maar 1 slaapkamer, whatever. Het is in ieder geval een grote stap achteruit voor je.
Als je het neemt, ben je in ieder geval wél onder de pannen. Maar dan duurt het min. 3 jaar eer je iets anders kunt krijgen v/d woningbouw.

Ga je daarvoor of wacht je op iets anders en bivakkeer je tot die tijd bij wisselende vrienden en/of familie?
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sat Jan 21, 2017 8:41 pm

Quote :
Makkelijk... de man waar ik zielsveel van houd en minder vaak seks mee heb.

Je zit in hoge nood qua woonsituatie. Je móet weg waar je nu woont want het wordt gesloopt. Je kunt een woninkje krijgen wat finaal niet is wat jij wilt of nu hebt. Bijv. kleiner, gehorig, geen tuin, maar 1 slaapkamer, whatever. Het is in ieder geval een grote stap achteruit voor je.
Als je het neemt, ben je in ieder geval wél onder de pannen. Maar dan duurt het min. 3 jaar eer je iets anders kunt krijgen v/d woningbouw.

Ga je daarvoor of wacht je op iets anders en bivakkeer je tot die tijd bij wisselende vrienden en/of familie?

Geen probleem, klinkt misschien gek maar ik woon in de stad en vind het heerlijk rustgevend als ik auto's hoor, mensen of iemand die laat in de ochtend de kroeg uit komt lopen.. Ik woonde hiervoor in een groot huis met een tuin 5 slaapkamers en een zolder. Maar ik ben zoveel aan het werk dat een groot huis gewoon te veel is voor mij om te onderhouden. Een stap achteruit kan ook een stap vooruit betekenen, het is maar net hoe je het bekijkt.

Het antwoord is dan ook ja, ik vind het wel fijn om een eigen huis te hebben, dan zou ik daar voor kiezen en vanuit daaruit weer verder kijken.

Als je hier over na gaat denken dan merk je pas hoe afhankelijk we eigenlijk zijn:
Een leven zonder internet of een leven zonder televisie (programma's, series, youtube etc.)
Back to top Go down
Wolf Robe
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sat Jan 21, 2017 11:17 pm

Geen tv, wat ik wil zien kijk ik wel op internet ;-) (maar dat zal verrekte weinig zijn, ik vind het over het algemeen pulp wat op tv is....) Internet kan me nog van de nodige informatie voorzien die ik graag wil

Doof of blind?
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sat Jan 21, 2017 11:58 pm

Dan blind, ik luister te graag naar muziek.

1x Kunnen tijdreizen zonder terug te komen of 1x de tijd kunnen stilzetten voor een dag..
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Jan 22, 2017 1:34 am

1x de dag stil zetten. Kies ik wel een dag dat ik met hem samen ben Tong

Een uur stilstaan in de file of twee uur omrijden, langer dus, maar je rijdt in ieder geval.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Jan 22, 2017 8:39 am

Dan 2 uur langer rijden. Wachten vind ik ook weer zo wat...

Pooltocht of jungletocht?
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Jan 22, 2017 9:06 pm

jungletocht, als je bij -25 het vuur niet aankrijgt omdat je handen te koud zijn is het gedaan.

De baan van je dromen of de man van je dromen.. Ik weet even niks..

Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Jan 22, 2017 9:12 pm

De man van mijn dromen dan.

Stel je bent helemaal in love. Op de man van je dromen of voor de mannen de vrouw van je dromen. Het klikt. Loopt allemaal soepel. Op een gegeven moment vertelt je lover dat hij of zij eerder een ander geslacht had. Eerder durfde hij of zij het niet te vertellen.
Wat doe jij dan? Maakt het jouw niet uit of zit je ermee en ga je twijfelen?
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Jan 22, 2017 9:39 pm

Ik zit er mee en ga twijfelen.
Nooit meer kunnen lopen of nooit meer zelf kunnen ademen (zuurstof fles).
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Feb 05, 2017 6:09 pm

Zou er totaal niet mee zitten
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Sun Feb 12, 2017 10:43 pm

Een wereld met alleen vrouwen of een wereld met alleen mannen 05
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 2:32 am

Pppff, Als vrouw zijnde, een wereld met alleen mannen, zou niet goed uitpakken, aangezien ik de enige vrouw ben, gaan ze om mij vechten, aan de andere kant heb ik wel elke man voor het kiezen.
Maar aangezien de mannen om mij gaan vechten overleef je dat waarschijnlijk niet.
Dus doe dan maar een wereld met vrouwen, lol
En als het echt alleen mannen zijn, dan zou ik niet eens bestaan, dus doe dan ook maar een wereld met vrouwen, lol

Een wereld zonder koffie of een wereld zonder thee?

Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 10:40 am

Zonder koffie, ik krijg het toch niet naar binnen Gniffel .

Een wereld zonder fruit of zonder chocola
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 11:17 am

Quote :
Maar aangezien de mannen om mij gaan vechten overleef je dat waarschijnlijk niet.
Dus doe dan maar een wereld met vrouwen, lol
Dit betekend inderdaad oorlog, omdat mannen vanuit nature jagers zijn zal een grote groep alles doen om te krijgen wat ze willen. Er is ook een deel die zich zal proberen in te leven in de situatie (beschermers) van daag de dag ook wel bekend als politie, brandweer, persoonsbeveiliging.
Ik ben benieuwd hoe dit verhaal zal eindigen. Ik denk in een safe house met meer beveiliging dan je je kunt voorstellen. (riante villa omringt door getrainde eenheden). Zo zie je maar weer hoe belangrijk de balans is tussen man en vrouw. Grappig..

Een wereld zonder chocola. Ik eet ongeveer 2 stukjes fruit per dag en heel
soms een stukje pure chocola.

-----------

Een wereld zonder elektronica of een wereld zonder kleren..
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 10:33 pm

Dan een wereld zonder electronica, anders krijg ik het koud, en ik vind het veel te leuk, leuke kleding te combineren en kleuren te gebruiken.
Geen electronica zou ik wel overleven, als ik maar papier en een pen had.

In het kader van doe je het of doe je het niet?

Je bent ergens op een avond met vrienden en bekenden en ze gaan met een Ouija bord aan de gang. Doe jij mee, of stap jij op?

Back to top Go down
Wolf Robe
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 10:43 pm

Mijn verstand zegt "wegwezen", maar ik weet van mijzelf dat ik ook ontzettend nieuwsgierig ben...... Toch denk ik dat ik wegga, en ga thuis wel op zoek naar een ervaren, sterk medium die hier echt mee kan omgaan. Denk ik.

Een weekend bootcamp; jezelf lichamelijk afbeulen tot je murw bent, maar afsluiten met een groot feest waar je helemaal los kunt gaan
Of: een weekend helemaal losgaan, om daarna middels een bootcamp alles er weer keihard af te trainen?
En dan bedoel ik met beiden een bootcamp zoals je in amerikaanse films ziet hoe de commando's en korps mariniers getraind worden (full metall jacket, G.I. Jane, etc)
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 10:52 pm

Ik denk dat ik een bootcamp niet eens overleef Gniffel
Ik denk dat ik na een weekeind losgaan, de bootcamp helemaal niet trek, maar zou dan toch daarvoor kiezen, omdat ik als ik gesport heb het vaak zonde vind daarna werd het andere uiterste te nemen.

Je krijgt morgen een grote Valentijnskaart met een uitgebreid gedicht erop en vele hartjes , de afzender blijkt iemand te zijn, waar je verder niets mee wilt, en die je ook niet echt aantrekkelijk vindt, maar die je wel dagelijks tegenkomt.
Hoe reageer je? Je laat niets horen en zegt er niets over, je wilt er immers niets mee, of je gaat naar de persoon toe en zegt bedankt, maar ik wil verder niets.

Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 10:59 pm

optie 2, want na de bootcamp kun je niet meer los gaan, dan ben je gaar, lol

Je gaat op servival, je mag 1 nuttig ding meenemen, wat word het:

Een pan.
Een aansteker.
Een vergrootglas.
Lucifers.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 11:08 pm

Dan een pan denk ik maar, met vuurstenen die ik vind zou ik vuur moeten kunnen maken...

Je bent ergens in een cafe ver van huis. Er is een vrijgezellenfeest gaande en ze wachten op een stripper, maar die heeft op het laatste moment afgezegd.
Nu wordt jij aangesproken of je ze uit de brand kan helpen, je krijgt kleding en wordt gevraagd een stripact weg te geven, en krijgt nog een flink bedrag toe ook.
Niemand kent je, maar er worden wel fotos gemaakt.

Doe jij het, of zeg je Nee.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 11:18 pm

moira wrote:
Dan een pan denk ik maar, met vuurstenen die ik vind zou ik vuur moeten kunnen maken...

Je bent ergens in een cafe ver van huis. Er is een vrijgezellenfeest gaande en ze wachten op een stripper, maar die heeft op het laatste moment afgezegd.
Nu wordt jij aangesproken of je ze uit de brand kan helpen, je krijgt kleding en wordt gevraagd een stripact weg te geven, en krijgt nog een flink bedrag toe ook.

Vuur maken met dingen uit de natuur is heel moeilijk en kost je meestal meer energie, dan je er aan water of voedsel voor terug krijgt.
Vuurstenen zijn niet overal te vinden.
Met veel natuurlijk materiaal kun je kookpotten maken.
Ik zou voor het vergrootglas gaan, zelfs als die kapot gaat, kun je nog steeds vuur maken met de scherven, aansteker en lucifers gaan op.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 11:26 pm

Ik vrees dat ik niet lang zou overleven in de natuur..... Embarassed
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Mon Feb 13, 2017 11:59 pm

Jasophoria wrote:
moira wrote:

Vuur maken met dingen uit de natuur is heel moeilijk en kost je meestal meer energie, dan je er aan water of voedsel voor terug krijgt.
Vuurstenen zijn niet overal te vinden.
Met veel natuurlijk materiaal kun je kookpotten maken.
Ik zou voor het vergrootglas gaan, zelfs als die kapot gaat, kun je nog steeds vuur maken met de scherven, aansteker en lucifers gaan op.
Een vergrootglas heb je alleen wat aan als er zon is...
Het is alleen survival, dat duurt dan neem ik aan geen eeuwigheid. Ik ga dus voor de aansteker Tong
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Tue Feb 14, 2017 12:02 am

moira wrote:

No way, Jose! Lol.

Indecent proposal... ken je de film?
Je hebt een hele goede relatie, krijgt dan een aanbod met een ander te slapen voor een fiks geldbedrag. Laten we zeggen net als in de film: 1 miljoen.
Doe jij dat met alle risico dat het je relatie kost of laat je het overgaan?
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   Tue Feb 14, 2017 12:09 am

Ik laat t overgaan.
Maar denk dat mijn vent als t n knappert is en concurrentie zou zeggen Nee en anders als je t aandurft probeer t en we kunnen ons droomhuis kopen en droomleven lijden.
Voor even wat handelingen met verstand op nul..

Je dierbare komt te overlijden en wil perse dat jij wat as in je huis bewaart. Doe jij dat? Vindt je het geen probleem.. doe je het misschien al? Of zeg je Nee. Of wil je het niet maar geef je gehoor aan de wens.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Spelletje doet ie het of doet ie het niet..   

Back to top Go down

Spelletje doet ie het of doet ie het niet..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next