Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Soul coaching orakelkaarten.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Soul coaching orakelkaarten.   Sun Sep 04, 2016 10:06 pm

De Soul Coaching Orakelkaarten, door Denise Linn, geven je een directe verbinding met je eigen ziel. Je leert te begrijpen wat je ziel je wilt leren over je relaties, je carrière, je creativiteit en zelfs je toekomst. De orakelkaarten helpen je om spirituele begeleiding te krijgen van je hogere zelf door middel van hun positieve boodschappen en hun prachtige illustraties.

Deze vorm van begeleiding kun je als zeer treffend, en als persoonlijk ervaren. Je eigen ziel als persoonlijke begeleider in deze wereld..

http://www.orakels.net/orakelkaarten/soul-coaching
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sun Sep 04, 2016 10:23 pm

Tjee... alweer zo'n voltreffer!

Ik heb een tijd terug middels meditaties en boekje van Patty Harpenau "the Gift" ontdekt dat mijn zielendoel/pad "Vreugde" is.
Welke kaart trek ik??? Vreugde!! Wow...

Vreugde
Vreugde en extase stromen wild en vrij door me heen.
Vier feest en heb plezier! Omarm het leven, jezelf en anderen. Zeg ja! Stijg naar de wolken en laat je twijfels oplossen. Alles is goed.

Je ziel wilt dat je weet: Het is simpel: Je levensdoel is vreugde ervaren! Dat is het enige dat van je gevraagd wordt als ziel. Wat je omstandigheden ook zijn, er is altijd wel iets dat je vreugde geeft. En waar je je aandacht aan besteedt zal groeien. Wanneer je je op de gebieden in je leven focust die je vreugde geven dan zullen deze bloeien. Één van de snelste wegen naar geluk is door delen en geven. Dus open je hart en deel je liefde. Geluk verspreidt zich als wildvuur en kan de wereld helpen te helen. Dans en zing in overgave. Vreugde is jouw spirituele geboorterecht.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Cherryblossem
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Mon Sep 05, 2016 4:54 am

Back to top Go down
http://www.tvnr.nl
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Thu Sep 08, 2016 7:49 pm

Voor wat ik nu nodig heb / moet doen:

LICHT:
Mijn licht straalt door mijn leven en de wereld om mij heen!

Je bent het licht, en je komt uit het licht! Je verlicht de wereld, dus fleur op en onthoud wie je bent. Je hebt een fysieke vorm, maar dat is maar tijdelijk. Vanuit de bron ben je lichtgevend! Fleur op...neem de dingen niet te serieus.

Je ziel wilt dat je weet: Nu is voor jou de tijd om te schijnen en opnieuw te ontdekken wie je echt bent en waar je vandaan komt. Je bent een wezen van stralend licht! Dit is ook een goede tijd om een opruiming te houden; gooi alles weg waar je niet meer van houdt of geen behoefte meer aan hebt. Gooi fysieke, emotionele en mentale rommel weg, en maak ruimte om nog feller te kunnen schijnen!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Mon Sep 26, 2016 9:03 pm

Ik vind dit zo'n gaaf dek! Ik heb het besteld voor mijn schoondochter, die is jarig geweest. Maar eigenlijk wil ik het zelf ook Tong

Trek net deze kaart:
SCHOONHEID: Ik ben intens mooi

Je bent mooi van zowel de binnenkant als de buitenkant. Stralend en glorieus. Wat je leeftijd ook is, je liefelijkheid groeit. Creëer harmonie in je woonomgeving, ook op kleine maniertjes, zoals bijvoorbeeld een vaas met bloemen, een geurkaars, of schone ramen. Je innerlijke harmonie zal er ook beter door worden.

Je ziel wilt dat je weet: Hoe meer schoonheid je om je heen ziet in je omgeving, in jezelf en in je lichaam, des te meer het je leven zal vullen op allerlei manieren. Zeg nooit iets negatiefs over jezelf of je lichaam. Praat jezelf of anderen niet omlaag. Bevestig schoonheid en neem de tijd om je lichaam en je persoonlijke ruimtes te sieren. Neem eens een lekker bad, maak je nagels mooi, neem een massage of creëer een huisaltaar. Koester jezelf en je zult stralen!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Tue Sep 27, 2016 12:23 am

ben ff fullieft op deze kaartjes, hihi...

Op een vraag over iets fysieks trek ik net deze :) Helemaal blij mee, want zo voelt het ook.

HELING: Fenomenale helende energie stroomt door iedere cel in mijn lichaam!

Heling vindt plaats. Je bent een natuurlijke heler. Je bent aan de betere hand, en/of een situatie lijkt aan het oplossen. Heb vertrouwen.

Je ziel wilt dat je weet: Heling is natuurlijk. Alles in de natuur heeft het wezenlijke vermogen om zichzelf te herstellen. Je bent een onderdeel van de wereld, dus ook jij hebt dit aangeboren vermogen. Vaak moet heling eerst plaatsvinden op innerlijk vlak voordat het zich ook aan de buitenkant kan manifesteren. Focus op wat goed is om dit proces te helpen, en laat los wat niet werkt of wat niet goed is. Houd een beeld vast van de door jou gewenste oplossing, wees geduldig, en vertrouw erop dat herstel plaatsvindt op zijn eigen tijd en op zijn eigen manier. De natuur is één van onze grootste helers, dus spendeer tijd met de bomen, de zonnestralen en dans in de regen.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Fri Oct 14, 2016 11:03 pm

Helende energie en enorme vitaliteit stromen gemakkelijk en moeiteloos door mij heen.

Vitaliteit, gezondheid, genezing en passie - deze kwaliteiten maken een steeds groter onderdeel uit van je leven! Je bent een heler en een kanaal voor iedere levensvorm van het Universum. Jouw vermogen om energievelden aan te voelen wordt steeds groter.

Je ziel wilt dat je weet: Wanneer je blokkeert en tegenhoudt wat je voelt dan raken je lichaam en ziel uitgedroogd. Wanneer je iedereen tevreden probeert te stellen en weigert jezelf te geven wat je nodig hebt, dan neemt je levenskracht af.

Als je aan ieders verwachtingen probeert te voldoen maar je eigen behoeften negeert, dan verzwakken je energievelden. Echter, wanneer je je emoties en behoeften de vrijheid geeft om zichzelf spontaan uit te drukken, dan zullen golven van energie zich weer vrij binnenin je uitbreiden. Je raakt snel leeg wanneer je probeert te functioneren op eigen bronnen. Maar wanneer je het Goddelijke licht van de Maker tot je toestaat dan zal je makkelijk weer aangevuld worden met deze bronnen van energie.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Fri Nov 18, 2016 11:22 pm

Heling

Fenomenale helende energie stroomt door iedere cel in mijn lichaam!

Heling vindt plaats. Je bent een natuurlijke heler. Je bent aan de betere hand, en/of een situatie lijkt aan het oplossen. Heb vertrouwen.

Je ziel wilt dat je weet: Heling is natuurlijk. Alles in de natuur heeft het wezenlijke vermogen om zichzelf te herstellen. Je bent een onderdeel van de wereld, dus ook jij hebt dit aangeboren vermogen. Vaak moet heling eerst plaatsvinden op innerlijk vlak voordat het zich ook aan de buitenkant kan manifesteren. Focus op wat goed is om dit proces te helpen, en laat los wat niet werkt of wat niet goed is. Houd een beeld vast van de door jou gewenste oplossing, wees geduldig, en vertrouw erop dat herstel plaatsvindt op zijn eigen tijd en op zijn eigen manier. De natuur is één van onze grootste helers, dus spendeer tijd met de bomen, de zonnestralen en dans in de regen.
Back to top Go down
Cherryblossem
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Nov 19, 2016 5:29 am

Met liefde accepteer ik de oneindige liefde van het Universum!

Wees liefelijk en begripvol naar jezelf. Engelen, begeleiders en spirituele beschermers waken over je en koesteren je. Eer de realiteit van anderen vanuit liefde.

Je ziel wilt dat je weet: Er is een spirituele nobelheid die samengaat met ware liefelijkheid. Ook al ben je ervan overtuigd dat jouw mening absoluut waar is, soms is het wijs om je punt niet door te drukken. Laat het los, zo belangrijk is het niet. Het Universum kent de waarheid van de situatie, ook al weten anderen dat niet. Er zijn momenten van eerlijkheid, maar niet deze. Luister naar de waarheid van anderen zonder je eigen mening het te laten overschaduwen. Spreek vanuit liefde, vriendelijkheid en diplomatie. Wees vriendelijk naar jezelf en koester je pad.
Back to top Go down
http://www.tvnr.nl
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Mon Nov 21, 2016 5:45 pm

Mooie kaartjes!
Dat vind ik ook zo leuk aan dit dek. Altijd mooie boodschappen.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Nov 26, 2016 1:09 pm

Doorbraak "Ik zweef in onbegrensde liefde, licht en vreugde!"

Een enorme positieve doorbraak staat je te wachten. Alles dat je hebt gedaan de afgelopen tijd komt nu samen. Een enorme zelfrealisatie is onderweg. Iets waarop je lang gewacht hebt komt eindelijk tot bloei!

Je ziel wilt dat je weet: Fruit valt van de boom wanneer het rijp is, bloemen openen wanneer de zon opkomt en de eieren van vogels breken open wanneer het tijd is. Alles dat je de afgelopen tijd gedaan hebt is een voorbereiding geweest voor de aankomende doorbraak. Blijf niet op die rots staan, jezelf afvragend wat je moet doen. Spring eraf, spreid je armen en vlieg! Het is niet meer het leven zoals je gewend bent. Je geduld werpt eindelijk zijn vruchten af. Oude overtuigingen en blokkades verdwijnen. Meestal is angst hetgeen dat je belemmert om vooruit te gaan. Dit is het moment om die angst te voelen en toch door te gaan.

Shocked Vlinder
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Fri Dec 16, 2016 12:38 am

Toepasselijk deze!!!

Vertrouwen "Mijn leven is goddelijk geleid."

Vertrouw erop dat je precies bent waar je moet zijn. Heb vertrouwen in jezelf en weet dat je goddelijk geleid wordt, ook wanneer je twijfels hebt. Vertrouw! Je hebt je zaadjes geplant, vertrouw er nu op dat de rest vanzelf gaat.

Je ziel wilt dat je weet: Vertrouwen is de basis van manifestatie. Alles is gecreëerd omdat iemand erin geloofde dat het mogelijk was. Geduld is hierbij absoluut noodzakelijk. Verandering kan plotseling gebeuren, maar sommige dingen kosten tijd. Je hebt je zaadjes geplant. Wees nu geduldig en weet dat het zal gebeuren. Wat het ook is waaraan je zorgdraagt, het zal bloeien.

Als je zojuist wat zaadjes geplant hebt in je achtertuin, dan zal je morgen niet boos op ze worden omdat er nog geen fruit zichtbaar is. Heb vertrouwen. Alles gaat volgens plan.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Fri Dec 16, 2016 11:25 am

Mooi :) Je wordt altijd vrolijk van deze kaartjes!
Wel apart dat je overal uitspraken van Abraham in terug vindt, ook hier weer, dat stuk over die zaadjes planten en dat je daar dan ook niet boos op gaat worden.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Thu Dec 22, 2016 11:23 am

Macht

"Ik ben een stralend, glorieus, machtig wezen!"

Laat je macht zien. Het is goed om baas te zijn over je eigen gaven. Accepteer dat er binnenin je een plaats van goddelijke kracht en innerlijk vermogen ligt.

Wat je ziel wilt dat je weet: Deze kaart verschijnt wanneer je er klaar voor bent om in je kracht te staan. Als je je eigen autoriteit kwijt bent of weggegeven hebt aan iemand/iets anders, dan is het nu tijd om het terug te claimen. Als je vasthoudt aan overtuigingen die je beperken, of bang bent om buitengesloten, beoordeeld of verbannen te worden, dan is het nu tijd om deze beperkingen los te laten. Laat alle angst om je krachten te misbruiken los. Ware kracht domineert of manipuleert niet. Het is een gave van het universum die in je zit. Je hebt de spirituele kracht geboren uit liefde, wijsheid en elegantie. Deze kracht kan anderen genezen en licht in het donker brengen.

01 Hearts
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Fri Mar 03, 2017 9:20 pm

Stroom

De glorie van het universum stroomt door mij!

Het is tijd om los te laten. Je breekt een periode van gemak en soepelheid aan. Alles verloopt soepeltjes en met perfecte timing. Alle puzzelstukjes vallen op zijn plaats omdat je geen weerstand biedt tegen de stroming van de rivier des levens.

Je ziel wilt dat je weet: Wanneer je in een staat komt waarbij je met de stroming meegaat, dan probeer je de rivier niet nog sneller te laten gaan en je probeert ook niet tegen de stroming in te gaan. Je laat gewoon los en geniet van de rit. Een Indiaans gezegde is: Het is het best om paard te rijden in de richting dat het paard gaat. Als je de vloeiende stromingen van het leven niet aanvoelt, dan betekent dat wellicht dat je situaties in je leven probeert te controleren. De manier om in een staat van vloeiende stroming te komen is door dankbaarheid en waardering, en door anderen toe te staan je te helpen.
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Mar 04, 2017 10:08 am

Ik ben een baken van uitstraling, steun en liefde!

Je bent een baken voor anderen. Jouw vaardigheden inspireren anderen naar grotere hoogtes. Het is nu tijd om in het licht te treden en om de rol van leider op je te nemen.

Je ziel wilt dat je weet: Een leider stampt het gras aan en gooit de keien weg om de weg vrij te maken zodat de weg makkelijker begaanbaar is voor anderen. Soms vind je jezelf alleen of uitgeput, maar weet dat wat je doet een verschil maakt in het leven van vele anderen. De grootste leiders zijn hen die weten hoe je als brug moet dienen voor anderen om hun dromen te verwezelijken. Ook al heb je in het verleden op de achtergrond gestaan, nu is het jouw beurt om vooruit te stappen en het licht te zijn voor anderen.

Last edited by Ajada on Sat Mar 04, 2017 12:10 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Mar 04, 2017 10:09 am

Hoe krijgen jullie de kaartjes zo klein die van mij verschijnen mega groot wat doe ik verkeerd?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Mar 04, 2017 10:40 am

Je kunt op dit forum de breedte en hoogte ingeven vóór je het plaatje post...
Als je dan 200 en 300 invoert of 250 en 350 heb je een kleiner handzamer formaat :)

Dat doe je dus in hetzelfde venstertje waarin je de URL van het plaatje plakt.
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Sat Mar 04, 2017 12:09 pm

Dank je wel kristalletje voor de tip ik had het nog niet gezien, lol maar zal ze verkleinen
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   Mon Mar 06, 2017 11:46 pm

Daar komt weer mijn lotsgetal 6, beschermer van de zwakken en onderdrukte naar boven.

Ik ben een baken van uitstraling, steun en liefde!

Je bent een baken voor anderen. Jouw vaardigheden inspireren anderen naar grotere hoogtes. Het is nu tijd om in het licht te treden en om de rol van leider op je te nemen.

Je ziel wilt dat je weet: Een leider stampt het gras aan en gooit de keien weg om de weg vrij te maken zodat de weg makkelijker begaanbaar is voor anderen. Soms vind je jezelf alleen of uitgeput, maar weet dat wat je doet een verschil maakt in het leven van vele anderen. De grootste leiders zijn hen die weten hoe je als brug moet dienen voor anderen om hun dromen te verwezelijken. Ook al heb je in het verleden op de achtergrond gestaan, nu is het jouw beurt om vooruit te stappen en het licht te zijn voor anderen.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Soul coaching orakelkaarten.   

Back to top Go down

Soul coaching orakelkaarten.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1