Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

stem tijdens slapen.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: stem tijdens slapen.   Fri Sep 09, 2016 2:40 am

Ik lag een middag tukje te doen, en ineens hoor ik een stem, klonk als een meisje/vrouw.
Het leek van richting mijn nachtkastje te komen, dus vlak naast me.
Ze zei op zich niks engs of verkeerds, maar toch schrok ik er behoorlijk van.
Terwijl ik het wel gewend ben stemmen te horen, in de vorm van telepathie, of mijn innerlijke stem, of van schedels enz, maar daar schrik ik nooit van, maar deze wel.
Ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets over muziek van Neneh cherry, ik geloof iets in de trant van: (was trouwens Engels) The music of neneh cherry brings people together, of the music from neneh cherry brings lovers together Kweenie
Dus op zich niks mis mee wat ze zei, maar toch schrok ik er van, dus ik zend wit licht uit, zegt ze, Ooh i like that, o.k dat werkt dus niet.
Toen riep ik Michael, en toen werd ik wakker.
En in zo'n situaties kan ik dus lucide dromen, das wel handig ROFL
Of ja dromen, er waren geen beelden, alleen een stem, maar ik sliep dus wel, en kon controleren wat ik deed.
Ik zei zelfs Michael hardop, ik kan nog precies tot in detail herinneren wat ik deed of zei, lol
Het zou het blauwstroom schedeltje kunnen zijn, die staat op mijn nachtkastje, en mijn carneool draak ook, maar ik ben nog nooit geschrokken van een stem van een schedel, dus vind het toch raar, en voor mijn gevoel klopt het niet echt Kweenie
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: stem tijdens slapen.   Fri Sep 09, 2016 12:59 pm

Vreemd is dat hè, zelf had ik een tijdje terug een mannenstem die Italiaans sprak. Ik kon er geen touw aan vast knopen, en heb er verder geen aandacht meer aan besteed.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: stem tijdens slapen.   Fri Sep 09, 2016 2:18 pm

Stemmen horen is voor mij al lang niet vreemd meer, maar dat ik er van schrik wel.
Dat is jaren geleden dat het mij beangstigde.
Goede wezens stralen zo'n onvoorwaardelijke liefde uit dat je er niet van kunt schrikken is mijn ervaring.
Ondanks hoe ze er uit zien of hoe hun stem klinkt enz.
Bv mijn gids, is een Alien, en dan in de vorm van een soort roof dier van een andere planeet, en heeft dus een bek vol vlijm scherpen tanden, en toch schrok ik er niet van de eerste keer dat ik hem zag, omdat hij onvoorwaardelijke liefde uitstraalt.
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: stem tijdens slapen.   Fri Sep 09, 2016 2:34 pm

Echt een schrikreactie heb ik tot op heden nooit gehad qua stemmen( ff afkloppen )

Soms hoor ik iets, maar om eerlijk te zijn let ik er niet altijd op. Die mannen stem irriteerde meer omdat ik ook wilde
slapen en door zijn geratel de slaap niet kon vatten. Daarbij verstond ik het ook niet, dus hem eventueel ergens mee helpen ging ook niet.

nou ja, in zo'n geval probeer ik het te negeren, omdat ik er verder ook niks mee kon doen. Vreemde talen hoor ik vrij regelmatig ik vraag mij altijd af wat het nut is. Of dat het tekstfragmenten zijn die je onbewust geregistreerd heb, en dan vervolgens willekeurig weer worden afgespeeld.

Want in mijn geval heb ik niet het gevoel dat ik er een interactie mee aan kan gaan.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: stem tijdens slapen.   Wed Apr 12, 2017 5:11 pm

Nou kreeg ik vandaag de hint van een begeleider, zij zei dat de tekst van het liedje van Neneh cherry, 7 seconds (en dat is de enige van haar die mij bekend is, dus die kan het alleen zijn) volgens haar gaat over mensen die zich goed voordoen, maar het niet zijn, schijnheilig dus.
Dat resoneert ook met dat ze op zich niks verkeerds zei, maar het niet goed voelde.
Allen het resoneert niet met het stukje brings people together.
Want mensen die zich goed voordoen maar het niet zijn, drijven juist mensen uit elkaar.
Iemand hier nog inzicht op?
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: stem tijdens slapen.   

Back to top Go down

stem tijdens slapen.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1