Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Mercurius Retrograde

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mercurius Retrograde Empty
PostSubject: Mercurius Retrograde   Mercurius Retrograde EmptyTue Sep 20, 2016 10:46 am

Van Anna Oyca dan begrepen dat Mercurius tm de 22 september retrograde was en dat dus daardoor al die communicatietoestanden komen. Ik maar denken vorige week dat het van de volle maan was, niet dus!
Grappige was dat ik nog wel dacht, het lijkt verdulleme wel op Mercurius retro!
Maar ik had het niet meer opgezocht.

Gisteravond eerst even geen internet, was mijn PC (of modem?) voor de zoveelste keer zijn standard gateway kwijt. En ik weet niet wat dat moet zijn. Gebeurt ook vaker en dan zit ik altijd te hannesen om het internet weer terug te krijgen. Dat kan ie helaas niet zelf herstellen.

Daarna had ik weer internet gelukkig, maar zó traag dat ik amper wat kon. Serie kijken lukte ook niet, bufferde niet. Een pagina laden duurde een eeuwigheid, ons forum was nog het snelste van alles.

Dan vanmorgen startte mijn PC niet door. bijna paniek, want dat had ik vorig jaar ook en toen ging er daarna iets stuk :/

WhatsApp /internet verbinding op mijn telefoon is bagger, valt elke keer weer weg.

En zo meer van die dingen ... Laat Mercurius maar snel weer gewoon gewoon worden!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Mercurius Retrograde Empty
PostSubject: Re: Mercurius Retrograde   Mercurius Retrograde EmptyTue Sep 20, 2016 11:22 am

Het zal wel een en en zijn wat betreft de energieën, denk ik? Mercurius gaat regelmatig retrograde. 19 december schiet ie weer in retrograde toestand... Ik zeg maar zo een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Back to top Go down
Anna Oyca
Aktief Lid
Aktief Lid
Anna Oyca


Posts : 97
Join date : 2016-08-29
Age : 52

Mercurius Retrograde Empty
PostSubject: Re: Mercurius Retrograde   Mercurius Retrograde EmptyTue Sep 20, 2016 11:53 am

Volle maan is ook lang niet zo'n dwarskont als Mercurius, voelt ook anders.Mercurius Retrograde 22416dced8b59446db8cd366cc925d09
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Mercurius Retrograde Empty
PostSubject: Re: Mercurius Retrograde   Mercurius Retrograde EmptyWed Sep 21, 2016 9:36 am

Nou, nooit zo erg gehad als nu met Mercurius Retro, hoop ook dat het echt na de 22e over is.

Mijn modem heeft dus een storing, daarom raakt ie iedere keer zijn signaal kwijt. Moet vervangen worden en moet dus een monteur voor komen.
Gisteravond het grootste gedeelte niet online gekund, kreeg het niet meer goed. Normaal lukte het wel met 1-2 keer de modem resetten, gisteren niet.

Maar nou gisteren zat ik even op WhatsApp, óók ineens problemen met mijn App. De telefoon gaf wel verbinding aan, 2 pijltjes, maar berichtjes gingen ineens niet meer door?
Toen maar een SMSje gestuurd om dat te laten weten. Dat kwam volgens mij óók niet door.
Toen heb ik maar even snel gebeld, en ja, dat deed het dan nog wel. Gniffel
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Mercurius Retrograde Empty
PostSubject: Re: Mercurius Retrograde   Mercurius Retrograde Empty

Back to top Go down
 
Mercurius Retrograde
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mercurius Retrograde
» Mercurius Retrograde t/m 4 september
» Venus onderweg naar Retrograde - effects Love & Money

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Volle Maan & Energieën & Planeten-
Jump to: