Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Feeënorakel

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Feeënorakel Empty
PostSubject: Feeënorakel   Feeënorakel EmptyWed Sep 21, 2016 11:26 pm

MBT mijn boek trok ik deze kaart uit het Feeënorakel, wat ik nog niet kende. Ook van die ene site waar je nog heel veel andere kaartjes kunt trekken:
Feeën Orakel Klik Hier

EKSTASIS

Feeënorakel 2

Ekstasis is de energie die beter voelt dan goed of zelfs geweldig, het voelt..nou, ekstasisch!

Vandaag word je aangemoedigd om deze ekstasische energie door je heen te laten gaan. Laat het je vullen met kracht en motivatie om te groeien tot het potentieel waar je in staat bent om naar te groeien. Vervul je doel waarvoor je hier bent op deze planeet.

Wanneer deze kaart zich laat zien, dan is het vaak een indicatie dat je op de goede weg bent. Dit is de weg voor jou, eentje die leidt naar een hogere betekenis en vervulling in je leven. Je bent in harmonie en vervulling is in handbereik. Ga ervoor!


Last edited by Kristalletje on Fri Sep 23, 2016 10:42 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Cherryblossem
Aktief Lid
Aktief Lid
Cherryblossem


Posts : 76
Join date : 2016-08-30
Age : 64
Location : Lansingerland

Feeënorakel Empty
PostSubject: Re: Feeënorakel   Feeënorakel EmptyThu Sep 22, 2016 5:17 am

Blijft een mooi orakel. Ik trok deze:
http://www.orakels.net/orakelkaarten/feeenorakel/42
klopt voor mij.
Back to top Go down
http://www.tvnr.nl
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Feeënorakel Empty
PostSubject: Re: Feeënorakel   Feeënorakel EmptyFri Sep 23, 2016 10:42 am

Waar ik nu zelf sta...


The Maiden

Feeënorakel 14


Het Meisje gaat over het beginnen van iets nieuws in je leven.
Ze staat voor spontaniteit, plezier, opwinding en toekomstbeloften. Geniet! Je bent op de goede weg en de dingen zullen wonderbaarlijk op zijn plekje vallen.

Het meisje is een klein meisje zoals je kunt zien. En om deze impulsiviteit vast te houden is het belangrijk om net zoals zij te zijn; haal plezier uit alles dat je doet, zie de magie en het licht in alles, sta open voor nieuwe ervaringen om van te leren. Sta toe dat je leven één groot avontuur wordt, vol met speelsheid en hoop.

Het enige dat je in je achterhoofd moet houden bij dit nieuwe begin (van wat het ook is) dat het zich nog steeds in een heel vroeg stadium verkeert en daarom nog fragiel is. Het moet gekoesterd en gesteund worden om tot zijn volledige potentieel te kunnen groeien.

Vertrouw het proces, maar vergeet de praktische details niet!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Feeënorakel Empty
PostSubject: Re: Feeënorakel   Feeënorakel EmptyFri Oct 14, 2016 11:09 pm



De Faun




Als je op een bepaald vlak in je leven vast lijkt te staan, dan is de Faun hier om je gerust te stellen dat dit niet zo is.

Hij vertelt je dat deze blokkade slechts een illusie is. Iets waarin we zelf geloven omdat we hier een overtuiging aan gegeven hebben. Wellicht door invloeden van ouders, leraren, vrienden of sociale druk.

De Faun geeft aan dat het een goed moment is om eens wat tijd in de vrije natuur door te brengen. Maak eens een wandeling, of zit eens in het park of de achtertuin. Kijk naar de wolken of de sterren en observeer de natuurlijk processen die non-stop aan de gang zijn. Moeder natuur staat nooit stil, ze is altijd met iets bezig. De magische energie die door haar heengaat gaat ook door ons, als we het toestaan. Het is niets meer dan ons geboorterecht.

Door je opnieuw te verbinden met de natuur zul je je beter openstellen tot de natuurlijke 'flow of life'. De blokkade verdwijnt en positieve veranderingen zullen zichtbaar worden.
Back to top Go down
Sponsored content





Feeënorakel Empty
PostSubject: Re: Feeënorakel   Feeënorakel Empty

Back to top Go down
 
Feeënorakel
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: