Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Pendelen en Wichelen

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen EmptyWed Sep 28, 2016 10:21 am

Volgens mij zijn er hier mensen die wel eens pendelen?
Ik heb het in het verleden ook wel eens geprobeerd, ik heb geloof ik 5 pendels, hihi. Geen van alle eigen keuze, meer erfenissen van mijn toenmalige webwinkel. De enige waarmee ik wat heb, is dan weer niet van mij maar van mijn dochter. Die heeft ze destijds laten liggen toen ze uit huis ging. Ze wilde er toen heel graag één hebben en was erg blij met die pendel. Het is ook echt een hele mooie en ik wou dat ik er zelf ook zo één had gehouden voor mezelf. Maar goed.
Ze zei dat ik hem gerust kon gebruiken, dat ze hem niet meer wil, dat het goed is. Maar als ik dat aan de pendel vraag is die het er niet mee eens. Dus hem gebruiken voelt niet goed.

Nou ben ik ook niet goed in pendelen. Lukt me nooit zo. Soms werkt ie wel, dan amper beweging er in. En ik krijg er altijd een lamme arm van.
Een hele tijd terug ben ik begonnen om in plaats van een pendel de wichelroedes te gebruiken voor hetzelfde doel. En voor mij werkt het helemaal top :)
Dus als ik iets wil weten, pak ik de wichels en vraag het die.
Een week of 2, 3 terug nog een vraag mee gesteld die zoals het zich laat aanzien helemaal uit gaat komen.
Blijft leuk.

Ik gebruik ze ook wel eens voor andere dingen, daarvoor heb ik ze ook leren gebruiken destijds bij een workshop. Maar dat gebeurt niet vaak. Ik bedoel, hoe vaak wil je straling opsporen in je eigen huis van stopcontacten of zo? Of in je tuin. Dat weet je na een paar keer ook wel weer.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die wel eens wichelen? Volgens mij zijn er die maar heel weinig.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Re: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen EmptyWed Sep 28, 2016 11:27 am

Mijn beste vriendin wichelt heel veel. Ze maakt ze ook zelf en soms mag ik hem gebruiken.
Zelf heb ik er geen een. Pendels wel maar die gebruik ik bijna niet meer. Voorheen gebruikte ik ze voor vragen maar nu krijg ik het zo in mijn hoofd. Heel soms gebruik ik ze ter ondersteuning om te kijken of een chackra open staat
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Re: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen EmptyWed Sep 28, 2016 11:39 am

Ik heb nog gooit gewicheld. Een pendel heb ik wel, maar gebruik ik zelden. Ik ben er ook niet zo goed in namelijk.
Back to top Go down
Cherry88
Aktief Lid
Aktief Lid
Cherry88


Posts : 15
Join date : 2016-08-31
Age : 35
Location : Noord Brabant

Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Re: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen EmptyThu Sep 29, 2016 8:51 am

Pendelen deed/doe ik regelmatig. Was er voorheen altijd "bang" voor, had toch een soort van "geesten-doorgeef-luik-idee" erbij, maar na een cursus was mij wel duidelijk gemaakt dat het niet zo eng hoefde te zijn.
Ik blijk er een soort van talent voor te hebben. Pendels reageren heel sterk en duidelijk en tot nu toe heb ik nog geen enkele "voorspelling" verkeerd gehad. Zelfs de vreemdste dingen die ik niet kon verwachten (scheidingen, geboortes, geslachten van baby's bij mensen die nog niet eens zwanger waren, verhuizingen) heb ik al zo'n jaar tot anderhalf jaar geleden "voorspeld".

Ik heb er wel lol in, al doe ik het niet heel vaak, meestal om extra bevestiging te krijgen of als iemand anders er naar vraagt Happy
Back to top Go down
http://www.gemsandmagic.nl
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Re: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen EmptySat Oct 29, 2016 12:18 pm

Gisteren eens wat zitten pendelen. Het is nu wel apart, omdat alles nu mee zou moeten werken qua tijd van het jaar om makkelijker te kunnen divineren en invoelen en zo.
Lees maar de posting van Petra Stam over de nieuwe maan van nu, en dan is het ook nog de tijd van Samhain (Halloween) dat de sluiers heel dun zijn tussen onze wereld en de spirit world.

Dus ik was nieuwsgierig. Ik heb de pendel weer gepakt die eigenlijk van mijn dochter was. Ik mag die gebruiken van haar, ze hoeft die niet meer. Ze had hem jaren terug laten liggen toen ze uit huis ging. En het is echt zo'n fijne pendel! En verdomd, wat ging ie goed zeg. Echt zo helder als wat met antwoorden.
Misschien straks nog eens kijken en dan met vragen die sneller antwoord opleveren om te kijken of het ook echt klopt.
Maar wel leuk om zo even bezig te zijn geweest. Met sommige dingen kun je er even van profiteren als de energieën extra gunstig zijn, he!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Pendelen en Wichelen Empty
PostSubject: Re: Pendelen en Wichelen   Pendelen en Wichelen Empty

Back to top Go down
 
Pendelen en Wichelen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Spiritualiteit-
Jump to: