Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

droomsymbolen

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: droomsymbolen   Sat Oct 01, 2016 8:00 pm

Afgelopen nacht droomde ik over prinses Irene. Ik zat bij haar aan tafel. Het ging erover dat prinses Irene een hazenlip had. Ik zei dat me dat nog nooit was opgevallen, maar dat dat niet zo raar was, want dat ik zo ie zo niet zoveel aandacht besteedde aan dergelijke buitenkant zaken.

Mijn vraag is, waar staat een hazenlip symbool voor?

Extra informatie, een poosje terug stond er van prinses Irene een foto in de krant en ik was onder de indruk van haar lichte en jeugdige uitstraling. Toen ik later met mijn zus in gesprek was en het onderwerp op rimpels kwam, toen antwoordde ik "dat geeft niks. kijk maar naar prinses Irene, die is 77 en met zo'n uitstraling vallen die rimpels echt in het niet".
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: droomsymbolen   Mon Oct 03, 2016 11:29 am

Niemand?
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: droomsymbolen   Mon Oct 03, 2016 10:01 pm

Wat het eerste in me opkwam: Ondanks dat prinses Irene weinig tot geen rimpels heeft, heeft ze wel een hazenlip. Iedereen heeft wat. Maar door haar uitstraling was die lip jou niet opgevallen. Uitstraling is dus belangrijker dan wat er achter die uitstraling zit....

Bij een hazenlip hoort ook in bijna alle gevallen een gespleten gehemelte, een opening naar neusholte. 2 zintuigen die dan samen vallen.... Een soort samensmelting van 2 zintuigen. Misschien zijn bij jou 2 zintuigen samengesmolten? ....
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: droomsymbolen   Tue Oct 04, 2016 9:54 am

Jeetje twee zintuigen samengevallen. Wat apart. Dank je wel voor het meedenken Moonshine.
Overigens heeft Irene wel veel rimpels, maar die vallen niet op door die schitterende uitstraling.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: droomsymbolen   Tue Oct 04, 2016 9:07 pm

Ja toen ik het terug las vond ik het ook heel apart... Maar ik bedoel het in de zin van twee zintuigen die beter gaan samen werken. Voelen en horen, of voelen en ruiken, iets in die trand. Je ruikt iets en er komt meteen gevoel binnen, of je hoort iets en meteen wordt dit omgezet in gevoel. Zo iets, snap je war ik bedoel? In mijn hoofd is het heel duidelijk, maar ik heb er nogal eens moeite mee dit uit te leggen.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: droomsymbolen   

Back to top Go down

droomsymbolen
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1