Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Fri Oct 07, 2016 11:32 pm

Ik neem aan dat de energie daarom zo zwaar voelt? Ik had het dan gisteren heel erg, vandaag lees ik overal van andere mensen dat ze het heel zwaar vinden voelen en niet vooruit te branden zijn.
Ik heb er vandaag juist geen last van, gisteren wel. Dood en doodmoe.

Ik ga eens zoeken of ik wat info kan vinden over de 10-10. Ben wel heel benieuwd eigenlijk.

Ik vind dit van Celia Fenn:
MBT het begin van de nieuwe energie van 2017, de 1 energie van het nieuwe begin, waar Vlinder het ook al eerder over had hier elders.

10/10 Portal
The 10th of October is the date of the 10/10 Portal...a Stargate or Timegate that allows for the flow of incoming new Light Codes and energies to begin manifesting and creating a New Beginning.

This is a powerful time to focus on your Dreams and Desires and what you wish to manifest in the  coming year of 2017.

Today and tomorrow are very special days. We are beginning to close out the old cycle and initiate the new. The night of the 30th September/1st October is the New Moon in Libra, the first of the Black Moon Cycle (two New Moons in October). The 1st of October is also the initiation of the new beginning....1/10/2016 which is 1/1/9. This energy will be a first experience of the 10/10 portal on the 10th of October when the rising new energies will start to manifest in our lives.
It is certainly a time to be dreaming the dream and looking to what you want to manifest in this powerful upcoming cycle that will establish itself on the 1st of January 2017.
No matter what happens "out there" in the realms of illusion and pre-fabricated linear time, in our New Reality we have the opportunity to use our Master Skills and create the kind of Reality and Life that we desire. The doors are opening now! Your Heart will know and will attract the opportunities that you need to manifest your deep Soul desires on Earth!

VAN CELIA'S FB OOK OVER DE ENERGIEËN VAN NU (vandaag 7-10 gepost)
Feeling out of balance with everything?
One of the "symptoms" or effects of the recent shift has been the opening and activation of the right brain functions as we embody Soul in our physical body. But, having been predominantly in a left brain culture for so long, we are now feeling "culture shock" as we try to function from a "whole brain" and balanced perspective in a culture that is still very left brain oriented.
The narratives and stories no longer work for us, they are too simplistic and one dimensional. We crave a language of the Heart and Soul that expresses authentic truth and feeling, and not just prefabricated expressions that leave us feeling empty and dissatisfied.
If you have these cravings for authentic experience and expression, and if you feel like you are out of kilter with the world around you, it means you are functioning in the new way. You are the new energy seeking to express itself in a new way. You may feel exhausted from the energy you are expending to try to achieve this! Maybe just relax a little and let your Soul be the guide. Feel, experience, enjoy, but don't expect everyone to be there .....yet!
We are in transition and the changes begin inside of us.
Be aware that you are different and allow your body to acclimate to these new flows of energy. Soon, you will master the flow and the balance and you will see the Beauty, the Grace and the Love all around you!

Bron: http://www.starchildglobal.com/
https://www.facebook.com/celiastarchild
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Jessikina
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sat Oct 08, 2016 10:24 pm

Ahha vandaar al dat oudzeer, en moe zijn! Dat verklaart veel Kristalletje, dankjewel!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sat Oct 08, 2016 10:57 pm

Yep. Tetsiea heeft nog een aanvullende clip hierover. Moet je effe het begin stukkie vooruit klikken tot waar ze de gechannelde boodschap begint.

Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 12:18 pm

Pfff, best heel herkenbaar.
Had ook twee dagen een enorm zwaar gevoel!
Nu moet ik zeggen dat ik ook last van mijn keel had, verkouden en hoesten.
Maar ook dat voelt als laatste 'rotzooi' eruit gooien.
De rest waar Celia Fenn over schrijft resoneert wel enorm en die energieën zijn enorm voelbaar voor mij.
Ook het besef dat je soms 'stukken' tijd kwijt bent en meer Multi-dimensionale ervaringen hebt.
En ik zie al dagen een prachtige gouden engel, waarvan ik het gevoel had dat het met de ziel te maken heeft.
Heb er nog geen antwoord op, maar mogelijk komt die er ook niet, omdat ik diep van binnen het antwoord al weet ...
Fijn, dat je dit stukje hebt geplaatst, Kristalletje bloempjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 4:53 pm

Graag gedaan :)
Het blijft gewoon altijd fijn, he, die herkenning of bevestiging van wat je voelt.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 5:12 pm

Ik voel ook wel wat aan de energieën en aan de andere kant denk ik... 't is wat het is. Het wordt weer kouder, mensen trekken zich weer wat terug. Gaan weer wat meer naar binnen, logisch dat er dan (oude) sh*t omhoog komt.

Heb dat gevoel van veranderende energie trouwens al vanaf de nieuwe maan. Gaat geen fijne volle maan worden vrees ik.
Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 5:34 pm

Kristalletje wrote:
Graag gedaan :)
Het blijft gewoon altijd fijn, he, die herkenning of bevestiging van wat je voelt.
Ja, klopt bloempjes
En eigenlijk is het antwoord hier via de tekst al gegeven ...
Het gebeurd steeds vaker dat antwoorden heel snel volgen, het is alleen dat je attent blijft/bewust bent van hoe deze antwoorden tot je kunnen komen.
Back to top Go down
Nahya'h
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 5:36 pm

SparklingPurple wrote:
Ik voel ook wel wat aan de energieën en aan de andere kant denk ik... 't is wat het is. Het wordt weer kouder, mensen trekken zich weer wat terug. Gaan weer wat meer naar binnen, logisch dat er dan (oude) sh*t omhoog komt.

Heb dat gevoel van veranderende energie trouwens al vanaf de nieuwe maan. Gaat geen fijne volle maan worden vrees ik.
De energieën zijn op zich voor mij al heel lang voelbaar en met poortdagen alleen wat extra.
Maar sinds de Leeuwenpoort en de 3x 9-9-9 poortdagen is het even hectisch geweest.
Maar op zich wel mooie dingen.
En morgen een 10-10 poortdag ... dus kunnen we onze borst nat maken Tong
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 7:45 pm

03 Mijn balans zowel letterlijk als figuurlijk is momenteel erg zwak, waarschijnlijk ligt hierin het antwoord.

Bedankt! 03
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 8:33 pm

Zijn er ook mensen met onstilbare trek op het moment? Ik blijf maar eten...
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 10:13 pm

De manier om dat in te perken heb ik gevonden door kaneelpoeder (Ceylon kaneel) te verwerken in mijn eten. Dat stabiliseert de bloedsuikerspiegel en je constante trek verminderd direct.

Max 5 theelepels per dag. En het is nog lekker ook.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 10:32 pm

Ik heb ook megatrek de hele,dag door. Ik eet er op los.
Verder ben ik bij vlagen doodop maar kan ook door gezondheidsklachten en drukte komen. Maar ondanks dat voel ik me heerlijk. Alsof er een nieuwe wetenschap in me wakker is geworden. Ik voel me ook enorm verbonden.. alsof niets me kan schaden. Er komen ook allerlei nieuwe dingen op mijn pad.. net alsof ik nu ergens iets afgerond heb en een nieuwe fase aangebroken is.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 10:33 pm

Waar haal je die specifieke kaneel? Gezien de supermarkt een andere soort verkoopt.

Ik ken inderdaad de werking, goed dat je me er weer aan herinnerd Hug
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 10:57 pm

Knuffie Op Internet bij Pit & Pit en je zou het ook in kruidenwinkels kunnen proberen. Waar ze de kruiden los verkopen.

De Lidl verkoopt een mengsel van de Ceylon kaneel, en dat werkt ook goed. Ik ben intussen een kledingmaat dunner zonder er iets voor te doen Gniffel Ook lekker en gezond in combinatie met (rauwe) honing door de yoghurt bijv.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Sun Oct 09, 2016 11:22 pm

SparklingPurple wrote:
Zijn er ook mensen met onstilbare trek op het moment? Ik blijf maar eten...
JA!! VRE SU LUK!!!
Vorige maand had ik dat ook met die 9-9 poort. Lijkt de nieuwe trend te worden. Word er helemaal gek van.
Heb ik nét gegeten, heb ik nog/weer honger. En dan ook aso honger ook. Krijg ik een bloedsuikerdip, gammel, moe, lamlendig, emotioneel word ik dan ook makkelijker.

Soms is het een paar dagen weg of minder en hoppa! Daar gaan we weer. Echt om gestoord van te worden.

Gisteren had ik het niet (gelukkig), donderdag of vrijdag was het een regelrechte ramp.
Gisteren en vandaag wel heerlijk veel energie. Voel me ook goed. En net wat Moira zei, nieuw begin of zo. Gewoon wel lekker eigenlijk. Mits ik niet overvallen word door die afgrijselijke honger iedere keer.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 9:31 am

Joh.... Wat weer een herkenning! Balans... Nou die is letterlijk even helemaal weg. De hele wereld draait als ik naar boven of naar beneden beweeg met mijn hoofd. Zo erg dat ik bijna omval. Het gevoel dat je veel te veel hebt gezopen, in bed gaat liggen en de hele wereld draait. Dat heb ik dus meerdere keren op een dag. Heb ik altijd in lichte mate als ik verkouden word (ik heb een mega gevoelig evenwichtsorgaan), maar zo erg als nu wijt ik dan maar aan deze poort. Vandaag is het ietsje beter dan gisteren gelukkig.

En trek, ja onwijs! Zelfs door het draaierige misselijke gevoel heen onstilbare trek. Eigenlijk niet echt weten wáár ik trek in heb, want wat ik ook eet het gevoel blijft.

Lekker poortje hoor deze!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 10:37 am

Ook al zo erg, Moon...
Ik vond die van vorige maand erger, toen had ik dat hongergevoel veel meer dan nu.
Maar we zijn vandaag aan de poortdag, dus zal het hoogtepunt toch na vandaag af moeten nemen?
Ik ben wel mentaal/emotioneel nu veel meer harrie-in-de-warrie. Bepaalde dingen zat. Klaar mee. Opstandig. Beu.
En dan moet ik even mezelf terug fluiten, opdat ik weer geen dingen doe of beslis waar ik ná de poort energie spijt van heb ...
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 10:52 am

Haha, geen dingen doen inderdaad waar je spijt van krijgt hoor!! Het gaat weer over. Ik dacht ook moet ik naar de huisarts gaan, moet ik me ziekmelden? Ben nu 2 dagen vrij en ga er vanuit dat het dan wel weer beter gaat.... Er zal iets in me geprogrammeerd worden waar ik beter van word. Voelt nu even zeer rottig (om het netjes uit te drukken), maar volgende week is alles weer prima in orde. Dan komt de volle maan weer in de buurt volgens mij? Kunnen we ons opmaken voir die energiën haha. Zo blijven we lekker bezig.

Maar.... Nu kan ik niks doen in ons huis en daar baal ik dan van. Heb het geprobeerd, maar gaat niet. Straks donder ik nog van een trappie.... Rustig dagje dus vandaag. Lekker uitrusten!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 2:06 pm

Veel energie vandaag, toch is mijn lijf moe geloof ik, want ik heb hele branderige ogen?
Of de ogen moet ook met de energie van doen hebben. Tetsiea noemde trillerige ogen (ooglid), dat heb ik niet, niet gehad ook. Alleen vandaag wel branderige ogen.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 3:08 pm

Nu je het zegt, ik zit ook al steeds in mn ogen te wrijven, maar hey de verwarming staat ook weer goed te loeien.

Ik merk echt dat ik een beetje aan het steigeren ben w.b.t. spirituele dingen, in de trant van joh is best een goeie verklaring voor dingen die je waarneemt. Gniffel Tong

Wat ik wel grappig vind is dat de meeste van jullie ook zo hongerig zijn. Dat kan haast geen toeval zijn!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 6:06 pm

@ Moonshine, nee ik neem nu ook maar even geen drastische beslissingen, hihi.
En ja, dan de volle maan weer. Laten we maar fingers crossed doen dat die lief gaat zijn! Tis toch wel wat, he, met dat gevoelig zijn/gevoeliger worden en al die energieën. En ze zeggen dat we toch écht zelf hiervoor gekozen hebben om dat mee te maken Gniffel Tong

@ Sparkling, ja lekker ellendig, he, die honger. Momenteel gaat het bij mij nog wel. Ik krijg het nu rond 4 uur. Vorige maand kreeg ik het gerust om 13.00 al ...
Ik kreeg dat idiote honger gedoe voor het eerst eerder dit jaar, maart of april. Duurde dan een week of anderhalve week en dan was het ineens weer weg.
Zat me er echt zorgen over te maken, misschien iets mis, overgang, diabetes? Wat is dit? Ik kon gewoon eten, maar bleef honger houden. En dan ineens had ik het 2-3 weken niet, soms 1,5 maand niet. Nou ja, als het overgang is of diabetes, gaat het toch niet zomaar ook weer weg. Ik denk dat er toen ook gewoon al energetisch dingen aan het spelen waren? Want je hoort het nu toch iedere keer van wel vrij veel mensen, niet alleen hier.

Ik heb altijd een bakje water op 1 v/d radiatoren als de verwarming aan staat. Anders merk ik dat ook op mijn ogen, en mijn keel. Volgens mij zit er toch wel water in nog ...
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 7:34 pm

Precies moonshine, bij mij precies hetzelfde. Van de week kon ik mij amper verplaatsen omdat ik aldoor vreselijk draaiduizelingen kreeg. En misselijk daardoor.

Ook in bed, of wanneer je de ogen even dicht doet.

Verder is mijn reukvermogen enorm scherper geworden, echt belachelijk. Ik kan al van verre geuren oppikken. Herkend iemand dat ook?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 7:52 pm

Reukvermogen weet ik eigenlijk niet...
Ik had wel van de week dat ik het in mijn auto vond stinken. Alsof er iets van fruit lag of zo. Maar er ligt finaal niets. De keer er op in mijn auto rook ik het niet. Kweenie
Lopend achter 2 stelletjes van de week op weg naar een restaurant, in de wind door de duinen, heb ik mijn pas vertraagd vanwege de eau de toilette van één van de dames. Bah. Vies. Ik hou er niet van als ik dat zo sterk ruik.
Maar dat had ik altijd al, dus of dat nu sterker was dan eerst?
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 8:00 pm

Ik had ook al maar nu lijkt het nog sterker te zijn. Ik ruik bijvoorbeeld in huis, wat van ver daarbuiten komt.
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   Mon Oct 10, 2016 8:57 pm

Met geuren heb ik regelmatig worteltjes geur in mijn neus terwijl er in de verste verte geen wortel te bekennen is. Ik vraag me wel eens af wat dit is? Ik ken niemand die ik zou kunnen linken aan wortels. Ik herinner me ineens dat ik dit vroeger ook vaak had. Dan fietste ik ergens en kreeg ineens de geur en ook de smaak van verse wortels.....

Ennakee, 'gelukkig' heb jij het ook, die draai duizelingen. Dan hoort het echt bij de verkoudheid! Ik doe het maar allemaal op z'n elf en dertigs. Ook wel eens lekker na alle hectiek van de afgelopen maanden. Het is tensloote herfst. Tijd om naar binnen te keren. Morgen maar weer eens een heerlijke meditatie doen met de nodige schedels!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort   

Back to top Go down

Energetische veranderingen nu oktober, ook de 10/10 poort
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next