Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Electro gevoelig?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Electro gevoelig?   Sun Oct 09, 2016 11:15 pm

Ik kan soms best wel eens veel achter de computer zitten, mails, forummen, dingen voor mijn werk doen, of met mijn boek schrijven bezig zijn.
En dan heb ik uiteraard ook een mobiel waar regelmatig apps op binnen komen.
Nu heb ik van de week eens een paar dagen mijn pc helemaal niet aan gehad, en ik moet zeggen ik voel me dan veel en veel beter.
Op vakantie merk ik dat al, dat als ik gewoon geen telefoon aan heb, en geen pc ik me heerlijk voel. Maar gewoon door de weeks thuis merk ik ook dat ik het als prettig ervaar als ik hem eens een dag niet gebruik.
Nu weet ik niet of dat te maken heeft met hooggevoeligheid in de zin van alles oppikken van een ander waar je dan mee in verbinding staat en je vermoeid van raakt.
Of dat het ook iets met elektrische apparaten op zich te maken heeft. Merken jullie het ook als je veel achter de computer zit? Dat je je minder fit en prettig voelt? Of is dat iets wat bij mij hoort?
Nu zijn er natuurlijk dingen als je afsluiten, en een kristal ervoor gebruiken, maar misschien zegt het mij juist dat ik andere dingen moet gaan doen, en de computer meer aan zijn lot moet overlaten?
Herkennen jullie dit of totaal niet?
Zouden elektrische apparaten zo van invloed zijn? Of zal het meer het hoog gevoelige aspect zijn van meteen van alles meekrijgen op het moment dat de computer aan is ?
Nu ben ik totaal niet van de structuur, ik ben meer zo van ik kijk wel waar ik per dag zin in heb, en wat ik wil. Maar misschien blijkt het ondanks dat ik er niet van hou toch best wel goed voor me te zijn. Dat als ik zeg, je vult je dag met in de natuur zijn, mediteren, en je zit elke dag een half uur op de pc en meer niet , ik me dan ook veel beter voel. Ik ga het in ieder geval eens uit proberen.

Hoeveel tijd per dag zitten jullie achter de computer? En dan een keer per dag of meerdere keren? En heb je het idee dat dit iets doet, of totaal niet van invloed is?

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   Sun Oct 09, 2016 11:29 pm

Ik zit heel veel uren per dag achter de computer. En dan bedoel ik ook veel. De PC staat ook altijd aan als ik thuis ben. Omdat ik er elke keer achter zit. Ik ga iets doen, moet ik even rusten of wil ik ffe pauze, dan ga ik achter de PC. Omdat het één van de weinige dingen is, zo niet het enige, wat ik gewoon straffeloos kan doen met mijn klachten.
Ik heb geen idee of ik me beter zou voelen zonder, mentaal niet, want wat moet ik dan doen? Dan zit ik letterlijk op een houtje te bijten. Zou gek worden zonder PC, omdat ik dan dus niets kan.

Ik weet wel dat mensen zeggen dat electr. apparaten je beïnvloeden. Maar hoe of in hoeverre? Geen idee. Ik moet zeggen dat het bij mij met de PC via de kabel gaat, dus geen WiFi. Al heb ik natuurlijk wel mijn mobieltje altijd dicht in de buurt liggen en die heeft wel draadloos internet.

Voor mijn speakers v/d PC heb ik zwarte toermalijnen liggen (die speakers staan op mijn bureau voor me, onder de monitor). Op een aantal stopcontacten heb ik ook zwarte toermalijn liggen en in de hoek v/d kamer waar de meterkast zit.
Verder ... kweet het niet.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Guest
Guest

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   Sun Oct 09, 2016 11:40 pm

Ik weet het ook niet... ik heb het zelf ook dat ik heel snel naar de pc grijp omdat dat op de een of andere manier makkelijk vermaak is als ik klachten heb. Voor jouw is het nog even anders natuurlijk...
Maar ik ben zelf zo dat als ik denk ik ben moe, ik heb last, maar even geen huishouden of iets intensiefs doen, dan maar even achter de pc. Maar als ik die tijd gebruikt heb voor even naar buiten, of even wat creatiefs doen, dan voel ik me anders. Zelfs gewoon even op de bank zitten met een muziekje en verder niks daar voel ik me goed bij. of een tijdje met de cavia die we nu hebben op schoot Gniffel
Maar ik moet zeggen dat als ik aan mijn boek bezig ben geweest, ook op de pc,ik me wel beter voel.
Ik had net dit topic geplaatst, en toen was er of er iemand tegen me zei, het klopt wel met apparaten, maar het gaat ook om de focus dat je moet doen wat je stimuleert en je steeds prikkelt.
Dat boek schrijven prikkelt me wel, maar ik doe ook veel dingen op internet die me niet genoeg brengen of prikkelen. Maar wat ik dan toch steeds doe uit gewoonte.
En toen kreeg ik als het ware een schop onder mijn kont. Van dat ik dat elke keer doe, op een plek gaan zitten terwijl ik heel wat anders moet pakken. Dat komt dan ook weer uit andere levens denk ik, want daar kreeg ik ook een beeld van.

Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   Mon Oct 10, 2016 11:00 am

Ja, het is voor een deel de electrosmog, maar het is ook voor een deel je lichaamshouding en dan vooral de stand van je nek.
Je moet op ooghoogte kijken en ik geloof op een afstand van 70 cem (die ik niet haal)
En met forummen is het ook nog zo dat er talloze verschillende energieën van allerlei mensen bij je binnenkomen. Dat is ook niet altijd verkwikkend.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   Mon Oct 10, 2016 6:14 pm

Ik zit met mijn monitor redelijk goed. Ik heb hem ietsie hoger staan op een metalen standaard. Speciaal daarvoor. Ik meen dat je ooghoogte de bovenrand van de monitor moet zijn? Bij mij zit die bovenrand dan ietsie hoger, maar zonder standaard trek ik het met mij nek niet, dus dit is dan toch beter.
70 cm wist ik niet. Dat haal ik wel volgens mij. Monitor staat a/d achterkant van het bureaublad, ik heb zo'n uittrekbare toetsenbordplank, dus dan zit je ook wat verder van je bureau af.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Guest
Guest

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   Mon Oct 10, 2016 10:16 pm

Yarrow wrote:
Ja, het is voor een deel de electrosmog, maar het is ook voor een deel je lichaamshouding en dan vooral de stand van je nek.
Je moet op ooghoogte kijken en ik geloof op een afstand van 70 cem (die ik niet haal)
En met forummen is het ook nog zo dat er talloze verschillende energieën van allerlei mensen bij je binnenkomen. Dat is ook niet altijd verkwikkend.

Ik vond inderdaad ook een artikel over electro smog en dat sommigen hier heel gevoelig voor zijn, en er doodmoe van worden.
Geen idee of dat bij mij het geval is, ik zit zo te lezen ook niet goed.
En misschien ook energie die binnen komt, geen idee, of een ander soort prikkeling nodig hebben.
Ik heb vanmiddag maar weer een nieuwe stapel boeken uit de bibliotheek gehaald, ik lees zo een 3 boeken in de week, tussen de bedrijven hier thuis door Gniffel dat houdt me zoet.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Electro gevoelig?   

Back to top Go down

Electro gevoelig?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1