Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 1:55 pm

Inderdaad evenwichts toestanden zijn bij mij ook milder geworden. En SP, als de maan geen invloed zou hebben zouden andere planeten en sterrenwezens ook geen invloed hebben, maar ook dat is overduidelijk in horoscoop toch?
Ik heb me dit ook geregeld afgevraagd, maar kan er gewoon niet omheen!
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 2:04 pm

Hé hé voel me vandaag eindelijk weer een stuk beter...heftig maantje geweest deze keer.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 2:15 pm

Ik vraag me op het moment bij heel veel dingen af... waarom is dat zo? Een sterke behoefte om te begrijpen hoe al die informatie verkregen is en wat nu wel en wat nu geen onzin is. Die maan (astrologie) zou zomaar een van mijn volgende projectjes kunnen zijn.

Ik ben wel benieuwd of jullie verschil voelden in de energie van zaterdag- en zondagavond en wat dat verschil dan was.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 2:45 pm

Misschien is "Het Grote Boek van de Maan" van Claudia Van Der Sluis iets voor je? Hebben ze vast op de bieb ook wel zodat je het eens kunt bekijken.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 5:25 pm

Het verschil bij mij: Zaterdag meer onrustig, meer down, meer negatief, snel negatief denken. Zondag was dit een stuk minder.... Meer relaxt en het gevoel dat ik meer met de stroom mee kon gaan!
Back to top Go down
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   Mon Oct 17, 2016 8:28 pm

Ik kwam dit artikel tegen van Nieuwetijdskind, en vrijwel alles wat in dit topic benoemd werd, staat erin vermeld..

De 51 symptomen van spirituele ontwaking.

Hoewel het misschien elders thuishoort wil ik het toch hier plaatsen vanwege de herkenbaarheid

https://www.nieuwetijdskind.com/ascentiesymptomen-spiritueel-ontwaken/
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!   

Back to top Go down

Volle Maan 16 oktober '16 - leuke weer!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2