Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Lichtwesen Engelen Kaartjes

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Lichtwesen Engelen Kaartjes Empty
PostSubject: Lichtwesen Engelen Kaartjes   Lichtwesen Engelen Kaartjes EmptyMon Aug 29, 2016 11:49 am

Heerlijke kaarten die echt ongelofelijk goed inzicht en/of advies geven als je het even niet meer weet of even een steuntje in de rug nodig hebt.

READING Lichtwesen Engelenkaart HIER

Kristalletje


Last edited by Kristalletje on Fri Sep 22, 2017 12:24 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Lichtwesen Engelen Kaartjes Empty
PostSubject: Re: Lichtwesen Engelen Kaartjes   Lichtwesen Engelen Kaartjes EmptyMon Aug 29, 2016 12:18 pm

Blijf ze altijd prachtig vinden. Net weer een getrokken, spot on! Zoals gewoonlijk

EL MORYA:
Samenvatting:
vertrouwen in jezelf, op je eigen kracht, sterke zijde en talenten
vertrouwen op hulp van buitenaf
rotsvast vertrouwen en oervertrouwen
zich van angsten bevrijden

De kracht van de Opgestegen Meester EL MORYA
De kracht helpt bij het opbouwen van zelfvertrouwen, vertrouwen in je eigen kracht en talenten en hulp van buitenaf. Het kind- vertrouwen, dat nieuwsgierig de wereld ontdekt en weer opstaat wanneer het gevallen is, wordt weer opgewekt. Wie vertrouwd is en in elke situatie vol vertrouwen, ziet gebeurtenissen voor wat ze zijn en kan ernaar handelen. De kracht van El Morya versterkt ook de eigen intuïtie en het juiste inschattingsvermogen, zodat je gemakkelijker kunt herkennen wie te vertrouwen is, welke situatie gevaarlijk is, welk besluit tot moeilijkheden leidt, wanneer de eigen angst een gerechtvaardigde waarschuwing is, of uit onzekerheid, oude traumata of slechte ervaringen is ontstaan. Dan valt het lichter, ondanks de angst, de benodigde stappen te ondernemen en hulp aan te nemen. Door vertrouwen ontstaat moed: moed voor iets nieuws; moed om iets uit te proberen of uit te spreken; moed speels en vrolijk te zijn, het geleerde in praktijk te brengen, ook wanneer je het nog niet perfekt beheerst. In relaties kan men zich beter opstellen. Angsten en dromen uit het verleden kunnen helen en het oervertrouwen wordt gesterkt, zodat we in de overtuiging kunnen leven dat alles wat er gebeurt, voor ons eigen bestwil is, ook wanneer het ons op het moment niet goed lijkt.

Vragen om jezelf en de situatie beter te begrijpen:
In welke situatie laat ik mij door mijn angsten afhouden dat te doen wat ik wil doen?
Wat voor angsten duiken steeds weer op? Zijn ze gerechtvaardigd, of zijn er situaties waarin ik beleefd heb dat waar ik bang voor was, niet altijd gebeurde?
Wat denk ik en wat voel ik, wanneer ik een ander vertrouw?
Wat heb ik nodig, zodat ik iemand kan vertrouwen?
Vertrouw ik God, de Geestelijke Wereld, de Bron van al het Zijn?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
Lichtwesen Engelen Kaartjes
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Engelen Antwoorden Doreen Virtue. Mooie kaartjes, zeg!
» Engelen en Romantiek
» Angel Wing Engelen Tarot
» Ask & it is Given - Abraham Hicks kaartjes
» Gesproken I-ting en andere kaartjes trekken

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: