Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Engelen en Romantiek

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Engelen en Romantiek   Sat Oct 29, 2016 10:55 am

Ook wel grappig om eens naar te kijken als je benieuwd bent of er op liefdesgebied nog iets staat te gebeuren.

Naar de Engelen en Romantiek kaarten
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sat Oct 29, 2016 10:59 am

Zelf kreeg ik deze voor de aankomende maanden:

Nieuwe liefde

"Een nieuw iemand heeft je gevoel voor romantiek geprikkeld"

De Romantische Engelen sturen je deze kaart als een soort Valentijnsgroet, het is de aankondiging van een nieuw iemand in je liefdesleven. Misschien heb je onlangs deze persoon al ontmoet, en is je interesse al gewekt. Deze kaart bevestigt dat het contact wederkerig was en echt. Het is prima om dit verder te verkennen, de Romantische Engelen zullen je hierbij begeleiden.
Als je al een vaste relatie hebt, zul je natuurlijk je engelen willen raadplegen, en misschien ook een ander vertrouwd iemand, om een heldere kijk op je gevoelens te krijgen. Rechtstreeks in de armen van een minnaar lopen klinkt wel heel romantisch, maar schuldgevoelens over zo'n affaire kunnen gauw genoeg zwaar gaan wegen. Het is beter de zaken onder ogen te zien binnen je huidige relatie, en te kijken hoe het komt je emotioneel open stond voor iemand anders.
Deze kaart kan ook betekenen dat je binnenkort een nieuw iemand zult ontmoeten. In dat geval vragen de Romantische Engelen je te blijven geloven dat er liefde voor je in petto is. Je verdient dat, en je bent beminnenswaard! De engelen helpen je alert te blijven, want je weet nooit wanneer je partner zal verschijnen.

Een betere kaart kun je in mijn geval niet trekken denk ik Gniffel
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sat Oct 29, 2016 11:56 am

Ik kreeg deze......het was een open vraag dus niet iemand in mijn gedachten....

Ja, dit is je zielsverwant

Je hebt deze kaart getrokken omdat je je afvraagt of een bepaald iemand je zielsverwant is, en het antwoord is ja!' Net alswij allemaal heb je vele zielsverwanten, mensen met wie je een mystieke zielenband hebt en met wie je je levenspad, of een stuk ervan, deelt. Zielsverwanten incarneren met de bedoeling elkaar tegen te komen voor wederzijdse spirituele en persoonlijke groei. En zoals je al vermoedde, de persoon over wie je een vraag hebt, is een van jouw zielsverwanten. Het gevoel van vertrouwdheid en vanzelfsprekendheid dat je voelde toen je elkaar voor het eerst ontmoette, is een teken van die zielenband.
Soms trekt iemand deze kaart, die zich afvraagt 'Wanneer zal ik mijn zielsverwant ontmoeten?' of 'Zal ik mijn zielsverwant wel ooit ontmoeten?' Dan is deze kaart de bevestiging dat dit zal gebeuren. Vaak is het iemand die je al kent. En als de romantische vonk aanvankelijk niet is overgesprongen, zullen jullie een andere gelegenheid hebben om samen het gebied van de passie te verkennen

"I honor the place in you where the entire universe resides.I honor the place in you of love, of truth, of peace, and of light. And when you are in that place in you, and I am in that place in me, we are one."
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sat Oct 29, 2016 12:12 pm

Mooie kaarten altijd, he!
Het enige dek van Doreen Virtue waar ik echt blij mee ben dat ik het heb. Maar soms trek ik er ook wel eens één online. Yep, ik ben lui Gniffel

Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Mon Oct 31, 2016 8:09 pm

Trok nu "Wedding"... Gebeurt me nogal eens de laatste tijd dat ik die trek.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sun Dec 04, 2016 12:05 pm

Dit kan de ware zijn "De partner naar wie je op zoek bent, heb je al ontmoet"

Deze kaart geeft aan dat je de persoon die je zoekt voor een romantische relatie al hebt ontmoet. Misschien heb je zelfs al een relatie met hem of haar. De romantische engelen sturen je deze kaart, omdat het er naar uitziet dat je de reikwijdte en de mogelijkheden van deze persoon en van deze relatie nog niet ten volle herkent en beseft.
Soms zie je iemand over het hoofd die toch voor jou is bedoeld, omdat je een heel ander beeld hebt van hoe jouw partner er uit moet zien of zich moet gedragen. Sta daar eens bij stil, en kijk eens of dat hier soms het geval is. De eerste persoon die je te binnen schiet is het waarschijnlijk.
Nodig vervolgens voordat je naar bed gaat de romantische engelen uit je in je dromen te bezoeken. Vraag hen je duidelijke informatie te geven over je liefdespartner (ofwel in je huidige relatie ofwel voor een komende). Als je slaapt, ben je meer ontvankelijk voor leiding van engelen. Misschien herinner je je dromen niet meer als je wakker wordt, maar je zult je zekerder voelen over romantiek en over partnerschap. Doe iets concreets waar je je vanbinnen toe voelt aangezet, ook al lijkt dat niets te maken te hebben met je liefdesleven. Heb vertrouwen dat de engelen je zullen leiden naar degene die je zoekt.

Oh my.... 01
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sun Dec 04, 2016 5:58 pm

Mooie kaart :) Laat het lekker doorwerken!

Hartjes Hartjes Hartjes Hartjes
Back to top Go down
Jessikina
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Tue Dec 06, 2016 3:36 pm

Trek je zielsverwant aan!

Je gebeden, je affirmaties en je visualisaties helpen om jullie bij elkaar te brengen

Je hebt zielsverwanten, net als ieder mens. Dit zijn mensen met wie je tijd hebt doorgebracht in de hemel en in vorige levens. Jullie hebben een afspraak gemaakt elkaar in dit leven weer tegen te komen, met als doel wederzijdse spirituele groei. Je hebt meerdere van zulke afspraken gemaakt, met meerdere mensen, en dat zijn allemaal zielsverwanten van je. Dat kunnen vrienden zijn, of familieleden, medewerkers en ook liefdespartners.
Deze kaart roept je op om je romantische zielsverwant in je leven aan te trekken. Dat kun je doen door te bidden, door affirmaties en visualisaties. Deze kaart gaat ook over werken aan jezelf, zodat je de kwaliteiten die je in een partner zou willen vinden in jezelf meer ontwikkelt. Als je het bijvoorbeeld belangrijk vindt dat die ander gevoel voor humor heeft, ontwikkel dat dan op de eerste plaats in jezelf. Soort zoekt soort, en dat is een van de dingen waarmee je je zielsverwant aantrekt.

Mooi, dit doe ik ook al enkele maanden! :-)

Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Fri Dec 09, 2016 9:07 pm

Ja, Jessikina, die trok ik ook.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Tue Jan 24, 2017 6:31 pm

Eng herkenbaar deze:

Het wachten is de moeite waard

Goddelijke timing is aan het werk in je liefdesleven

Een relatie met je zielsverwant vraagt geduld, want er zitten heel veel factoren aan. Jij noch de engelen hebben controle over de keuzes die je zielsverwant maakt met zijn of haar vrije wil. Ook niet of jij, en/of je partner, al klaar bent/is voor de ware liefde. Deze kaart wil je doen beseffen dat deze relatie de moeite van het wachten waard is. Goddelijke timing is een universele wet, en die werkt altijd. Zo stroomt alles. Als we proberen met onze wil dingen te forceren, raken we uit de pas met de natuur, en zullen we belemmeringen ervaren. Zo ook, als we ons geërgerd afvragen: 'Wanneer zal ik nou mijn zielsverwant ontmoeten?' dan sturen we ‘zorgenenergie' het universum in.
De Romantische Engelen hebben je gebeden voor een zielsverwant gehoord, en ze hebben die ook verhoord, en achter de schermen zijn ze al bezig dit te verwezenlijken. Jouw taak is het naar je intuïtie te luisteren en die te volgen, ook al lijkt dit soms niks te maken te hebben met wat je wilt. Je intuïtie is als een geleidehond, die je op de weg leidt van verhoorde gebeden. Volg je intuïtie, en heb vertrouwen in de timing van deze relatie.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sat Feb 25, 2017 12:19 am

Goddelijke timing is aan het werk in je liefdesleven

Een relatie met je zielsverwant vraagt geduld, want er zitten heel veel factoren aan. Jij noch de engelen hebben controle over de keuzes die je zielsverwant maakt met zijn of haar vrije wil. Ook niet of jij, en/of je partner, al klaar bent/is voor de ware liefde. Deze kaart wil je doen beseffen dat deze relatie de moeite van het wachten waard is. Goddelijke timing is een universele wet, en die werkt altijd. Zo stroomt alles. Als we proberen met onze wil dingen te forceren, raken we uit de pas met de natuur, en zullen we belemmeringen ervaren. Zo ook, als we ons geërgerd afvragen: 'Wanneer zal ik nou mijn zielsverwant ontmoeten?' dan sturen we ‘zorgenenergie' het universum in.
De Romantische Engelen hebben je gebeden voor een zielsverwant gehoord, en ze hebben die ook verhoord, en achter de schermen zijn ze al bezig dit te verwezenlijken. Jouw taak is het naar je intuïtie te luisteren en die te volgen, ook al lijkt dit soms niks te maken te hebben met wat je wilt. Je intuïtie is als een geleidehond, die je op de weg leidt van verhoorde gebeden. Volg je intuïtie, en heb vertrouwen in de timing van deze relatie.

Ik heb de laatste tijd het gevoel/ idee dat ik als individu meer geharmoniseerd ben dan met partner. Is het zij maakt het verschil, wie maakt het verschil of wat maakt het verschil.. :)
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   Sat Feb 25, 2017 12:49 am

Zooo, deze is raak zeg.

Ik ken mijn vriend al meer dan 10 jaar, we zijn voorheen hele goede gewone vrienden geweest.
Wat ze hem de laatste 10 jaar allemaal aangedaan hebben Cry heeft hem bikkel hard en verbitterd gemaakt, en enigszins een (klootzak soms)
De maatschappij en een hoop mensen hebben hem gewoon letterlijk en figuurlijk kapot gemaakt.
Maar ik weet dat hij diep van binnen een goede lieve jongen is, die ook liefde verdient.
En ik zal alles in mijn macht doen, om die lieve jongen terug te krijgen, en hem ook zo ver mogelijk te genezen van al zijn fysieke klachten.
Mijn lotsgetal is 6, beschermer van de zwakken, dat weet ik al lang, en dat is ook mijn levens doel.

Mijn kaart:

Je bent beminnenswaard!

De Romantische Engelen moedigen je aan in je zoektocht naar een grote liefde, door je te laten weten dat je dat verdient. Als kind van God ben je natuurlijk een liefdevol en beminnenswaard iemand (net als iedereen). Je hebt het recht om, door alle mensen in je leven, vriendelijke en met respect te worden behandeld.
Als je harde, moeilijke dingen hebt meegemaakt in je leven, heb je jezelf er misschien de schuld van gegeven, en heb je je geen liefde waard gevoeld. Deze kaart verzekert je dat je die wel verdient! Je bent een wondermooi schepsel van Gods liefde en licht, wat iemand anders ook gezegd heeft of je heeft aangedaan, ongeacht wat er in het verleden ook gebeurd is. Gods handwerk kan nooit ongedaan gemaakt worden!
Hoe vaker je de affirmatie zegt: 'Ik ben beminnenswaard. Ik word bemind. Ik heb lief,' hoe meer je dit ook echt gaat ervaren. Affirmaties helpen om spirituele waarheden op een diep, onbewust niveau echt te geloven. En dat maakt dan weer dat je liefdevolle mensen, relaties en omstandigheden aantrekt. En dat verdien je absoluut!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Engelen en Romantiek   

Back to top Go down

Engelen en Romantiek
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1