Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptySun Oct 30, 2016 3:09 pm

Een prachtige tekst met meditatie/visualisatie van Tineke, Center of the Soul.
Het gaat over het perineum centrum, waar bij mensen een zwarte slang omheen gedraaid ligt. Deze kun je met de meditatie/visualisatie laten verdwijnen, zodat er ruimte en Licht komt voor het nieuwe Kundalini en (tzt) de kristallijnen slang.


In het laatste artikel dat ik plaatste, heb ik jullie gewezen op het feit dat de rol van het Perineumcentrum zo belangrijk is in het doorschakelen naar de hogere trillingen.
We maken van hieruit krachten vrij, die de Ma-energie verlossen.
Het scheppende licht, de creatieve vermogens hebben we nodig om een hoger toerengetal te verkrijgen, waardoor we in een andere versnelling terecht komen.
De Ma-kracht oftewel het scheppingslicht zit diep verborgen in het Perineumcentrum en deze wil bevrijd worden.
Ik heb ontdekt dat er bij veel mensen rondom dit centrum een zwarte slang gewikkeld zit.
De slang vertegenwoordigt het merkteken van het kwaad, de duisternis.
Deze zit volledig om het centrum heen gesnoerd en houdt de innerlijke vermogens verzegeld.

De bedrading van de zwarte slang loopt door het gehele bewustzijn van de wereld heen.
Nu de nieuwe energie aan het indalen is wordt deze zichtbaar.
De Goddelijke bliksem van de maand september heeft de slang zichtbaar gemaakt.
En alle koorden die vanuit dit centrum lopen omhoog getrild.
Het wordt dus hoog tijd dat we aan de slag gaan om dit krachtveld te ontmantelen.

Het Perineum is een deel van het menselijke fysieke lichaam, dat bij mannen bestaat uit het gebied tussen het scrotum en de anus en bij vrouwen het gebied tussen de vulva en de anus.
Diep in dit gebied ligt het Perineumcentrum, dat in de kern verbonden is met de kosmos en de aarde zelf.
Hier ligt ons scheppende vermogen te sluimeren. Het kosmisch zonnezaad, dat zich wil mengen met het aardse vruchtbeginsel.
Dit centrum is in staat om enorme energiestromen op te wekken als het goed wordt geactiveerd. Het levende leven kan opstarten als al onze energiecentra goed met elkaar samenwerken, met als motor de levenskracht uit het Perineumcentrum.
Geen wonder dus dat we in de wereldgeschiedenis meemaken, dat juist dit centrum krachtig in de houdgreep genomen wordt als het er om gaat om mensen klein te maken en te onderwerpen.
Nu we ons weer bewust worden van dit centrum en de krachten die er in sluimeren, mogen we ons richten op de innerlijke bevrijding hiervan.
De zwarte slang moet ontmanteld worden.


Verder lezen en bron:
http://www.centerofthesoul.nl/2016/10/02/merkteken-zwarte-slang/
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptySun Oct 30, 2016 4:49 pm



Mmm interessant artikel moet ik even onthouden... bedankt voor het delen Hug
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptySun Oct 30, 2016 5:30 pm

Ik vond het heel fijn om te doen! Voelde goed :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptySun Oct 30, 2016 10:49 pm

Inderdaad mooi artikel. Ga ik ook eens doen!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptyTue Nov 01, 2016 10:50 am

Het is altijd zo apart. Ik vergeet heel vaak op de site van Tineke te kijken, en dan ineens is het alsof ik word geroepen. Meestal staat er dan dus ook altijd iets waar ik wat mee kan of wil.
Vaak doe ik die visualisaties al terwijl ik lees.
Alleen als het een langere is, zoals toen met "De Diva" en "Wat heb je op je lever" doe ik het later. Die heb ik ook beide op mijn PC gezet en doe ik ook vaker. Hele fijne meditaties om je eigen kracht weer te vinden of op te voeren.

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met deze met die slang. Lukte het jullie ook? Hoe voelde het?
Ik had zelf dat ik hem weg kreeg, maar een stuk bleef nog zitten, een laatste hardnekkig stuk. Maar ook dat lukte uiteindelijk.
Ook het samensmelten met het wezen wat toen uit de poort kwam, was heel fijn, al vond ik het lastiger dat helemaal door te laten stromen.
En dan denk ik ook weer; is dit er nou ook zo één die je vaker moet doen? Maar eignelijk toch: weg is weg. Dat is dan weer een stukje onzekerheid denk ik van mezelf. Zo van, ben ik wel sterk genoeg dat het niet terug kan komen?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptyTue Nov 01, 2016 9:39 pm

Ik kan je nog geen ervaring vertellen. Ik ben er twee keer aan begonnen in bed, maar viel beide keren snel in slaap. Ik sta ervoor, maar dan gaat het licht uit Gniffel . Misschien toch een ander tijdstip kiezen....
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptyWed Nov 02, 2016 7:34 am



Nee ik heb hem ook nog niet uitgeprobeerd...ik laat het weten zodra ik hem gedaan heb.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los EmptyWed Nov 02, 2016 10:03 am

Dank je wel voor het delen, dat ga ik onderzoeken.
Back to top Go down
Sponsored content





Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty
PostSubject: Re: Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los   Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los Empty

Back to top Go down
 
Nieuwe Kundalini & Kristallijnen Slang, maak de zwarte slang los
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zwarte Maan
» Zwarte maan 30 okt
» Drakenenergie: Aarde-, Kosmische draken, Kundalini
» Nieuwe Maan 25 mei
» nieuwe maan 29-11

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Spiritualiteit-
Jump to: