Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Onvoorwaardelijke liefde.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:27 am

Vanmorgen baalde ik even. Schijnbaar is er iets in mijn immuunsysteem iets niet oke. Van de week had ik al kiespijn die gelukkig verdween maar nu ontstaan er overal ontstekingen. Terwijl eerder alles helemaal oke was met mijn gebit. Nu mega pijn. Ik heb weinig zin gelijk heen te gaan want al handen vol geld naar de tandarts gebracht. Nu had ik van de week een ouderavond en ik kon geen paar minuutjes staan. Lopen gaat dan beter maar stilstaan is een ramp. Daarom zitten er veel ook in een rolstoel die mijn ziektebeeld hebben. Denk hele systeem effe op zijn gat het kan ook weer afzakken. Gelukkig kan ik op mijn werk veel zitten dan gaat het best. Ik voel me ook verder niet ziek. Alleen je benen zijn toch wel nodig.
We staan meer op een dag dan we denken. Ik moest er ook wel iets om lachen. Zei bestel maar vast een karretje. Ik hing op die avond ergens half aan een trap voel me net een circusartiest.

Maar nu ging ik vanmorgen even liggen en uit het niets leek er iets binnen te komen van onvoorwaardelijke liefde. Iets dat me aanraakte en helemaal mijn wezen introk. Nu voel ik altijd wel liefde om me heen of eigenliefde maar zo vol heb ik het nog nooit ervaren. Iets dat zei alles is goed
en zo een onvoorwaardelijk gevoel gaf . Ik voelde hoe mijn arm aangeraakt werd en er iemand bij het bed stond en de hele kamer inclusief mij vulde met dat gevoel.

Wat is dit nu geweest zo uit het niets? Een Engel? Een gids? Zijn ze gewoon veel bij me omdat ik van de week de violette straal ook al zo voelde. Ben ik gevoeliger op het moment ? Omdat ik niet lekker ben? Of om andere redenen? Niet dat het iets uitmaakt. Misschien moet ik het gewoon vragen.
Maar ik wilde het toch met jullie delen.
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:35 am

Mooie ervaring! Even een gids die je wat liefde/energie gaf.
Ik heb het wel eens meegemaakt toe ik veel liep te piekeren en haasten, midden in de stad kwam dat gevoel over me en ik kreeg ook door dat ik ook even mocht genieten/ontspannen. Toen ben ik lekker ergens een broodje gaan eten met n bakkie koffie. daarna was t weer helemaal goed.
Mooi hoor..
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:41 am

Ik ben er ook helemaal even door geraakt. Ik voel altijd al wel dat ze me of even aanraken.. even bij me zijn.. maar dit was zo voller dan die andere keren. Net of je een kleur ziet. Je denkt dat je hem goed ziet en opeens krijg je het zoveel helderder.
Alles leek ook weg te vallen. Er is geen probleem. Als die pijn aanhoudt dan ga ik heen en betaal ik en is het opgelost. Als ik met rolstoel de deur uit moet dan is dat zo. En als er iets helemaal mis is dan zal het ook zo moeten zijn. Alles loopt toch zoals het lopen zou.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:42 am

Is je man al terug Moira? Ik moet meteen aan hem denken als ik dat laatste stukje lees.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:44 am

Hij is nu even thuis en vertrekt met een aantal dagen weer.
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 11:59 am

Je kunt die liefde terug vinden bij engelen, opgestegen meesters (dus bijvoorbeeld ook bij st. Germain), maar ook bij zielen die heel ver zijn, die echt in liefde zijn.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 5:41 pm

Mooie ervaring Moira...ik heb zelf ook zo iets mogen beleven dat ging heel diep dat gevoel niet iets wat je veel meemaakt op deze aarde....

"I honor the place in you where the entire universe resides.I honor the place in you of love, of truth, of peace, and of light. And when you are in that place in you, and I am in that place in me, we are one."
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 8:15 pm

Mooi Moira,
Jaren, ècht jaren geleden heb ik ook zoiets meegemaakt. Er zat een wezen naast mijn bed, misschien één meter bij mij vandaan, en ze had zoveel onvoorwaardelijke liefde voor mij, dat ik alleen nog maar huilen kon. Ik wilde wel met haar praten en/of vragen wie ze was, maar ik bleef maar huilen.
Laatst had ik het moeilijk en ik zat te mediteren en ik zei nogal bozig, ja waar zijn jullie eigenlijk. en toen liet ze eventjes weer die onvoorwaardelijke liefde voelen en ik begon te begrijpen dat ze waarschijnlijk gewoon één gids van mij is.
Wel een hele liefdevolle Hartjes
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Fri Nov 18, 2016 9:04 pm

Heel mooie ervaring! Hartjes
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Sat Nov 19, 2016 4:05 pm

ja, dank je. Mooi hè? en geruststellend ook. zoveel liefde voor mij.
Back to top Go down
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   Sat Nov 19, 2016 5:02 pm

Mooie ervaringen zeg!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Onvoorwaardelijke liefde.   

Back to top Go down

Onvoorwaardelijke liefde.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1