Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Koorden en afstemming op elkaar

Go down 
AuthorMessage
AuroraDawn80




Posts : 5
Join date : 2016-08-30
Age : 44

Koorden en afstemming op elkaar Empty
PostSubject: Koorden en afstemming op elkaar   Koorden en afstemming op elkaar EmptySat Nov 19, 2016 2:16 pm

Hoi allemaal!
Voordat ik met mijn vraag en verhaal kom, even een korte achtergrondschets: ik ben er vrijwel zeker van dat mijn andere "helft" M. (maakt niet uit of het nu tweelingziel of tweelingstraal genoemd word, ik kan er zelf niet eens een echte naam aan geven) ontmoet heb toen ik 8 was. Sindsdien komt hij zo nu en dan op afstand terug in mijn leven, door hem tegen te komen. Ik ontmoet hem regelmatig in mijn dromen. Bij belangrijke momenten in mijn leven komt hij op mijn pad. Altijd op een passieve manier doordat ik zijn werkbus zie staan. We hebben nooit fysiek contact, behalve in mijn dromen (waar ik dan weer van wegloop).

Een half jaar geleden, begin mei, heb ik mijn lichaam een bodyscan gegeven en heb ik een koord herontdekt. Ik dacht dat ik het verbroken had, maar dit was niet zo. Op het vorige forum heb ik hier over geschreven, het betrof een koord onder mijn borstbeen, tussen de 3e en 4e chakra in. Het was een koord dat ik al eerder waargenomen had, maar deze keer was het wat "kouder" van kleur. Tijdens de meditatie heb ik (in mijn onwetendheid en puur op gevoel) meer kleur "toegevoegd" en liefde en licht door het koord laten gaan. Toen ik wakker werd, was het koord magenta met donkerblauw. Heel felgekleurd en ik was er zeer van onder de indruk. Uiteindelijk hebben gebeurtenissen van de dag erna mij de conclusie laten trekken dat dit het koord is, dat ik met M. deel. Hierna heb ik zo vaak mogelijk mijn lichaam gereinigd van koorden door te mediteren en door engelen om hulp te vragen erbij. En het werkt.

Nadat ik eenmaal wist dat mijn magenta-koord de verbinding met M was, bleef ik de werkbus van M tegenkomen. Vaak stond hij in de straat waar ik doorheen rijd wanneer ik naar mijn tante ga, terwijl ik wist dat hij daar niet woonde. Ik vond het weer typisch even een wake up call, maar heb er geen betekenis aan verleend. Mijn leven verliep toen en verloopt nu nog steeds zoals ik het wil en ik voel me heel goed in mijn vel. Totdat ik gisteren wéér die bus tegenkwam. Ik reed, omdat ik altijd zo rijd, wéér door die straat. En toen voelde ik nieuwsgierigheid. Ik moest en zou weten waarom zijn werkbus daar steeds stond! Ik wist dat hij in zijn relatie een heftige tijd heeft meegemaakt (die informatie krijg ik altijd ongevraagd via via aan me opgedrongen!). Google is my friend, zeg ik altijd, en ik ging eerst op zoek naar foto's van google maps. Hoe groot was mijn schrik, toen ik een foto van het pand zag waar zijn werkbus voor stond en waar hij (weliswaar met onherkenbaar gemaakt gezicht) op de voorgrond stond, kijkend in de lens, bezig met klussen. Na verder onderzoek bleek dat hij en zijn gezin verhuisd waren naar die ene kluswoning. En nu komt de clou van het verhaal: zo rond juni/juli van dit jaar ben ik vrij plotseling geïnteresseerd geraakt om naar koopwoningen uit te kijken. Één en één is twee, en dus is mijn conclusie dat dit geen impulsiviteit is maar een soort inspiratie verkregen vanuit het koord dat er tussen hem en mij blijkbaar nog steeds is.

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit ook meemaken (of regelmatig meemaken) en wat ik er aan kan doen. Verbreken heeft dus blijkbaar geen zin en gelukkig en evenwichtig zijn ook niet. Ik "verstuur" niets meer via het koord; ik verbreek ze niet dagelijks, maar wel wekelijks 1 of 2 keer.

Warme groet, Aurora Dawn

Back to top Go down
 
Koorden en afstemming op elkaar
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» energetische banden (koorden) los maken
» Mooi informatief artikel over energetische koorden
» Hoe Herkennen Tweelingzielen elkaar?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Aura & Chakra's & Lichtlichamen-
Jump to: