Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Vorige levens

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest




Vorige levens Empty
PostSubject: Vorige levens   Vorige levens EmptySun Nov 20, 2016 11:36 pm

Ik merk dat er op het moment steeds meerdere levens bovenkomen, om me inzichten te geven.
Ik heb er echt wat aan, het helpt me enorm. Ik ben wel van mening dat het belangrijk is je leven Nu te leven en niet extreem met vorige levens bezig te zijn, en heb ook het idee dat ik er niet te erg mee bezig ben of er door uit balans raak.
Ik leef mijn leven ten volle Nu, maar toch komen er steeds beelden zo nu en dan.
Nu vraag ik me af. Hoe kan het dat dit zo boven komt? Waarom is de een hier niet mee bezig en de ander wel? Waarom zou dit nodig zijn? Want ik moet ook zeggen dat ik er niet zozeer om vraag of mee bezig ben en dat het uit het niets komt. Zich aandient als ik met totaal iets anders bezig ben.
Heb ik gekozen voor een leven om al die dingen te verbinden met elkaar?
Of kan het ook zijn dat het beelden uit het Universum zijn van een ander, een ziel, of wat dan ook die me helpen wil met inzichten?
Hoe weet ik of het beelden zijn die betrekking hebben op mezelf of op een ander? Niet dat het wat uitmaakt maar het zou zonde zijn als er een ander mee geholpen is en ik denk dat het bij mij hoort.

Hebben jullie ook vaak spontane beelden vanuit verstreken tijden?
En waarom zal ik dat dan steeds ervaren? Omdat ik te gevoelig ben, me meer af moet sluiten? te weinig losgelaten heb misschien? Omdat het me iets wil zeggen? Maar wat dan?
Er spele nu een aantal levens door elkaar heen, en als ik naenk hebben ze wel dezelfde boodschap?
Zouden dit nu echt andere levens zijn of boodschappen van het Universum?
Maar het voelt wel zo echt, en de verhalen spelen zich zo helder af dat ik denk mijn fantasie moet wel enorm zijn.


Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Vorige levens Empty
PostSubject: Re: Vorige levens   Vorige levens EmptyMon Nov 21, 2016 2:56 pm

sorry gewist.
Back to top Go down
 
Vorige levens
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Je vorige leven orakelkaarten

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Zielen, Zielengroepen, Incarnatie, Tweelingzielen-
Jump to: