Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyWed Nov 23, 2016 11:36 am

Hier een link voor de Zigeunerkaartjes trekken:
Zigeunerkaarten online trekken


Op dezelfde site staat ook het Gilded Reverie Lenormand die ik heb :)
Gilded Reverie Lenormand
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyWed Nov 23, 2016 4:19 pm


Zigeunerkaarten - Onverwacht geluk


Deze kaart staat voor winsten, meevaller, kansspelen.

Deze kaart voorspelt voor alles een financiële meevaller. Hoewel geld niet gelukkig maakt, duidt deze kaart erop dat je voordeel kunt verwachten.

Maar pas op: onverwacht komt je nooit zomaar aanwaaien. Volgens de kosmos heeft alles een prijs. Ben je bereid om die te betalen?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyTue Nov 29, 2016 11:43 pm

Ik blijf die zigeunerkaarten maar niets vinden. Ik blijf heel vaak erg negatieve kaarten trekken, ook op dingen waar ik dat finaal niet bij kan plaatsen. Als ik met een andere dek kaarten er op trek, heb ik dat niet zo. Ook wel eens natuurlijk, dat hoort er bij, maar met dit dek lijkt wel of alles negatief is.
Ik vind het niets...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyWed Nov 30, 2016 10:37 pm

:
Oh? Dat is vreemd! Ik lijk alleen maar geluks kaarten te trekken.... Ik ben bereid al het geluk toe te laten in mijn leven
Hartjes

Zigeunerkaarten - Het geluk


Deze kaart staat voor voorspoed, geluk, mazzel. Positieve omwenteling.
Deze kaart wijst je erop dat je de komende tijd meer dan in het recente verleden geluk kunt verwachten. Het kan betekenen dat aan een lange periode van misere eindelijk een eind komt.
De kaart kan er ook op wijzen dat je iets of iemand tegenkomt op je pad waardoor je leven een positieve verrassende wending zal nemen.


Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyThu Dec 01, 2016 12:05 am

Ja, ik nu ook...
De Geliefde op relatievraag
Maar eerst ook de Militair

Ivm mijn boek Onverwacht Geluk en de kaart Geld

Maar het dek trekt mij hoe dan ook niet echt.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyThu Dec 01, 2016 11:37 am

Dit zijn ook mooie kaarten. De gilded reverie lenormand. Die had ik nog niet zien staan hah, zag alleen de zigeuner kaarten.



  Nieuwe Lenormandkaarten - De Boom


Op de afbeelding op deze kaart zie je een dikke boom, vol in het blad. In de boom zitten vogels. Door de stam schijnt een regenboog en aan de voet van de boom groeien paddestoelen. Op de stam is de kaartlegging 'de boom' afgebeeld.

Deze kaart staat symbool voor kracht en gezondheid. Wanneer je deze kaart getrokken hebt dan kan dat een bevestiging zijn dat je op dit moment blakend van gezondheid 'in je kracht' staat. Je voelt je sterk en dat is precies wat je uitstraalt.
Deze kaart kan ook een aansporing zijn om juist je kracht te laten zien aan de buitenwereld, en aan jezelf.
De symboliek van gezondheid zie je terug in de regenboog. De regenboog draagt bovendien de belofte in zich mee dat je de komende tijd geluk en voorspoed op je pad zult vinden. Bij ziekte duidt de regenboog er op dat je klachten zullen verdwijnen en je genezing mag verwachten.




Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyThu Dec 01, 2016 11:44 am

Ja, hele mooie kaarten, dat dek heb ik zelf.
Die boom vind ik ook altijd mooi :) In het standaard dek is het meer een ongeluksbode, ziekte en zo. Nou, sorry, ik kan in een boom geen ziekte zien. Ik hou niet zo van negatieve benaderingen van kaarten. En deze boom is prachtig! Ik zie er ook een soort thuiskomen in, zoals die vogeltjes in de kroon zitten, die regenboog, wauw! Me loves rainbows!
En die Kabbalah boom op die poster op de boomstam. Nou ben ik niet zo into Kabbalah, maar tis gewoon een prachtige kaart :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyThu Dec 01, 2016 9:49 pm

Ja echt een hele mooie kaart. Die regenboog, helemaal geweldig. Inderdaad jammer als kaarten zo negatief worden weggezet. Ik kan in een boom ook alleen maar moois zien: Kracht, groei, zuurstof geven aan omgeving, verandering, aarden, stevigheid....

Ik was aan het zoeken of ik ze ergens kon kopen in het Nederlands. Nog niet gevonden.... Daar loop ik wel een keer tegenaan!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online EmptyThu Dec 01, 2016 11:03 pm

Ze zijn er wel in het NLs hoor. Dat weet ik omdat mijn buuv ze bij mij zag en ze ook zo mooi vond en ze ook heeft gekocht. In het Nederlands. En dat is inmiddels alweer bijna of helemaal 2 jaar terug. Gewoon ff bij Bol kijken?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty
PostSubject: Re: Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online   Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online Empty

Back to top Go down
 
Zigeunerkaarten & Gilded Reverie Lenormand Online
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Ontspanning :: Kaartje Trekken online-
Jump to: