Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Lemurian Angels.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 4:25 pm

Ik voel me niet helemaal top na een avond te laat naar bed. Nu dacht ik maar even op de bank met ST Germain. Even wat van die violette straal helpt me wel weer. In mijn hoofd kreeg ik echter steeds Lemuria? Ik dacht hoezo? Waarom denk ik daar nu opeens aan. Al is er laatst wel door verschillende mensen iets over gezegd dat daar een connectie mee is die bij me hoort.
Ik wilde op You tube een Violette vlam meditatie opzoeken en kreeg toen opeens Calling the Lemurian Angels erop ,was die you tube filmpjes nog nooit tegen gekomen. Dus die maar geluisterd. En het was net of er iets in me loskwam. Misschien door afbeeldingen erbij of door de zang. Geen idee.
Weten jullie namen van Lemurian angels? Want die kan ik niet echt vinden. En ik ben eigenlijk reuze benieuwd of er een naam tussen zit van iemand waarvan ik nu denk dat het een gids is.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 7:35 pm

Ik heb iemand gemaild of ze me er iets over kan vertellen. Ik kwam op een site terecht van een vrouw die bekend is met Lemuria. Ik denk door afstemming.Ook met namen en taal. Ik lees daar een naam en het is net of de vloer onder mijn voeten verdwijnt. Mijn hart begint als een bezetene te kloppen. Ik heb haar meteen gevraagd of ze de naam van mijn gids herkent. Ik ben helemaal niet zo om zomaar iemand te mailen. Maar toch leek het of het moest gebeuren. Ik lees haar info en het is net of er allemaal puzzelstukjes vallen. Die Lemurian Angels doen er niet zo toe. Ik heb informatie en namen gelezen die me het gevoel geven dat ik zweef. Raar toch op een zondagmiddag tussen de bedrijven door.
Ik ben benieuwd of ik mail terug krijg. Ik kan de taal en zinnen ook oplezen alsof ik ze al duizend keer gezien heb.
Ik ben benieuwd wat er op volgt. Ik voel dat het me wat zegt.
Apart vind ik het ook dat die dame ook n zelfde soort ziekte heeft en nadat ze met de lemurian energie in aanraking kwam en weer energie van thuis voelde veranderde het. Nu ik haar verhalen lees herken ik mezelf er ook in.
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 8:22 pm

Wat mooi Moira, wat is de link van die site?...daar wil ik ook wel even kijken wat er vermeld staat.

"I honor the place in you where the entire universe resides.I honor the place in you of love, of truth, of peace, and of light. And when you are in that place in you, and I am in that place in me, we are one."
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 9:03 pm

Haar links is Tunkamaya.com.
En je kunt haar ook op Facebook vinden, en nog op andere sites.

Op Tunkamaya staat op zich niet waanzinnig veel informatie, maar ik herken namen uit de rij die ze noemt, en de energie die daarbij past. Terwijl ik ze nog nooit heb gezien denk ik.
Soms heb je dat, dat je iets leest en denkt, het hoort bij mij.
Ik kan het tekstje die er staat ook meteen snel oplezen, alsof ze me bekend voorkomt.

Ik herken ook dingen, die zij schrijft over bijvoorbeeld ziekte, ik heb ook altijd gedacht dat ik fysiek iets heb om juist het spirituele meer uit te diepen, ik ben namelijk ook pas spiritueel geworden nadat ik wat mankeerde. Anders had ik er misschien nooit iets mee gedaan, en pas daarna werd ik ook anders gevoelig, als kind had ik het ook wel maar dan anders. Zij schrijft dat bepaalde volken ook minder valide zijn om het spirituele uit te diepen. Ik ben dan iemand die dan toch denkt, werk aan klachten er zit een boodschap in, maar nu ik dit weer las voelde ik een schokje van, zo is het bij jouw. Ik denk dat ik daarom ook niet echt lijdt aan het ziek zijn, want ik heb altijd geweten dat het zo zou komen en zijn.

En het stuk over energie uitdragen met elkaar en niet zozeer individu herken ik ook. Ik heb wel altijd een hekel aan groepen, maar dat komt omdat groepen vaak toch anderen buiten sluiten, en er altijd eentje de beste wil zijn bijvoorbeeld. Dan denk ik, ik heb geen zin in dat soort geneuzel, ik werk graag met iedereen. Maar ik voel wel een soort herinnering aan eenheid, die geheel in harmonie is, alleen kan dat hier vaak niet. Dat hele individueel beoordeeld worden past me ook niet, iedereen is oke op zijn eigen wijze, en iedereen moet ondersteunt worden en meegenomen worden in het uitdragen.

Maar wat ik nog het allergekste vind en bijna niet durf te zeggen omdat het zo vreemd lijkt. Is dat ik , ik denk twee weken terug ging douchen, de douchecabine was beslagen en ik zag dat er schijnbaar iets op het scherm was getekend, dacht 1 vast mijn dochters heb het verder niet meer gevraagd.
Het was een fijn betekend figuurtje, ik dacht vaag. En nu zie ik dus dat zelfde figuurtje op een site staan van Lemurische symbolen.
Hoe komt zo een tekentje nu toevallig op dat douchescherm? Ik denk ben ik nou gek? Ook als een van de Kids hem heeft gemaakt vind ik het vreemd.
Ik ben verder wel goed bij mijn bol hoor Gniffel Gniffel
Back to top Go down
Moonshine
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:14 pm

Mooie informatie. Toen ik al die namen zag, dacht ik ineens aan die meditatie met de woorden innu hana innu sai. Ergens kwam ik iets tegen wat er op leek en wat te maken heeft met bergen. In Turkije voelde ik me zo verbonden met de bergen, ik voelde me helemaal thuis in de bergen. Heel apart om dit dan zo tegen te komen!!

Heel bijzonder met het symbool in het douche raam! Het is nu de tijd dat je daar naartoe wordt geleidt. Mooi hoe het dan tot je komt!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:40 pm

Als je die energie zo fijn vindt, kun je ook de meditaties van Tetsiea doen. Dat is in het NLs, gaan heel diep en altijd naar Lemurië. De meditaties van de Kristallen Stad o.a. waar ze je vaak mee naar toeneemt. Dat IS Lemurië.
Daarom ben ik zelf zo verknocht aan haar meditaties, omdat je dan weer fijn even helemaal thuis komt.

Lemurische wezen zijn groter dan wij, tenger, tikkie transparant en echt veel groter. Lemurische engelen ook. Die zaten in het bosje bij Elohim ook. Heb die dan zelf nooit gezien, ik was toen zelf nog niet zover dat ik daar contact mee kon leggen en ik ben daar al heel lang niet meer geweest.
Maar met meditaties zie ik het wel. De wezens van de Kristallen Stad -Lemuriers- zijn echt heel groot.
Altijd één groot feest om daar weer te komen :)

Hartjes
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:44 pm

Inderdaad apart Moon!

Wat ik me nu ook weer afvraag, weten jullie of ST Germain een bepaalde link heeft met Lemuria? Ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar roep hem altijd aan, omdat het toevallig op mijn pad kwam, en ik merk dat het heel snel werkt, sneller dat alle andere dingen die ik geprobeerd heb. En dat verbaasd me ook, want ik zou normaal niet zo snel naar zo een lichtmeester toetrekken, ik heb meer met andere dingen, maar toch roep ik hem steeds aan, en werken dingen vreemd snel.
Heeft dat Violette vuur ook een oorsprong daar? Ik kan er niet veel over vinden. Volgens mij hoort hij wel bij dat tijdperk?

Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:45 pm

Moira wrote:
Ik denk ook zeker dat je wel goed bij je hoofd bent. Ik denk dat je zulke ervaringen mag koesteren en er heel zorgvuldig mee om mag gaan.

liefs Yarrow
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:46 pm

Kristalletje wrote:
Als je die energie zo fijn vindt, kun je ook de meditaties van Tetsiea doen. Dat is in het NLs, gaan heel diep en altijd naar Lemurië. De meditaties van de Kristallen Stad o.a. waar ze je vaak mee naar toeneemt. Dat IS Lemurië.
Daarom ben ik zelf zo verknocht aan haar meditaties, omdat je dan weer fijn even helemaal thuis komt.

Lemurische wezen zijn groter dan wij, tenger, tikkie transparant en echt veel groter. Lemurische engelen ook. Die zaten in het bosje bij Elohim ook. Heb die dan zelf nooit gezien, ik was toen zelf nog niet zover dat ik daar contact mee kon leggen en ik ben daar al heel lang niet meer geweest.
Maar met meditaties zie ik het wel. De wezens van de Kristallen Stad -Lemuriers- zijn echt heel groot.
Altijd één groot feest om daar weer te komen :)

Hartjes

Thanks kristalletje.
Ik ga die meditaties eens proberen van Tetsiea. Ik ben benieuwd of ik wat zie.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:48 pm

Yarrow wrote:
Moira wrote:
Ik denk ook zeker dat je wel goed bij je hoofd bent. Ik denk dat je zulke ervaringen mag koesteren en er heel zorgvuldig mee om mag gaan.

liefs Yarrow

Ik zal ze koesteren Yarrow, maar ik ben en blijf soms toch kritisch dat ik denk, ja hoor, hier moet een andere verklaring voor zijn. Een normale toevalligheid.
Van veel dingen weet ik ook wel dat ze gewoon werkelijk zo zijn, maar zo een teken op een douchescherm denk ik, dat moet toch een andere reden hebben?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:49 pm

moira wrote:
Inderdaad apart Moon!

Wat ik me nu ook weer afvraag, weten jullie of ST Germain een bepaalde link heeft met Lemuria? Ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar roep hem altijd aan, omdat het toevallig op mijn pad kwam, en ik merk dat het heel snel werkt, sneller dat alle andere dingen die ik geprobeerd heb. En dat verbaasd me ook, want ik zou normaal niet zo snel naar zo een lichtmeester toetrekken, ik heb meer met andere dingen, maar toch roep ik hem steeds aan, en werken dingen vreemd snel.
Heeft dat Violette vuur ook een oorsprong daar? Ik kan er niet veel over vinden. Volgens mij hoort hij wel bij dat tijdperk?

Goeie vraag... ik heb daar onlangs iets over gehoord of gelezen... Je kunt op St Germaine kijken in welk tijdperk hij leefde. Dat is dan uiteraard ná Lemurië.
Maar volgens mij is de Violet Flame niet zo oud als Lemurië. Ik zou eerder aan Atlantis denken...

Of Germain een link heeft met Lemurië weet ik ook niet. Ik heb zelf niets met hem. Ik ben meer van andere Lichtmeesters Tong Kuthumi, Sananda, Quan Yin en MM vooral.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Guest
Guest

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Sun Dec 18, 2016 10:54 pm

Ik heb ook niet speciaal iets met hem Gniffel maar als ik die energie aanroep gebeuren er de wonderlijkste dingen, dus hij heeft misschien wel iets met mij Big Smile

Hij had zijn tempel inderdaad op Atlantis lees ik. Misschien heeft die Violette straal later ook iets betekent voor zielen afkomstig van Lemuria?
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Mon Dec 19, 2016 12:23 am

Moira wrote:
maar zo een teken op een douchescherm denk ik, dat moet toch een andere reden hebben?
Dat maakt toch niets uit voor de leiding die erachter zit en de synchroniciteit die er in je leven voorkomt. Die leiding heb je er toch uitgepikt?
En toeval is ook niets anders dan dat wat je toevalt. Toch?
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Mon Dec 19, 2016 9:49 am

Mooie site moira, er staan ook een paar fijne meditaties op.
Ik heb zojuist de meditatie van lemuria gedaan en hij was heel fijn en erg herkenbaar! Ik ben ook even op haar Facebook geweest en zag dat we een gemeenschappelijke vriend hebben. Zij is bevriend met degene waar ik in januari een opleiding ga volgen.

Mooi zijn dit soort dingen..
Bedankt voor het delen!
Back to top Go down
Dainichi
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Mon Dec 19, 2016 9:58 am

Zij heeft het op haar site over de naam lot.. ik heb de laatste tijd contact met een gids en zijn naam klinkt als LON of LON ni. Ik zal eens vragen of ze de naam herkend .

Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   Mon Dec 19, 2016 2:14 pm

Haar links is Tunkamaya.com. wrote:

Interessante website bedankt voor het delen Moira Hartjes

"I honor the place in you where the entire universe resides.I honor the place in you of love, of truth, of peace, and of light. And when you are in that place in you, and I am in that place in me, we are one."
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Lemurian Angels.   

Back to top Go down

Lemurian Angels.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1