Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?   Mon Aug 29, 2016 4:29 pm

Ik ben daar ooit wel eens mee bezig geweest, kijken of je puur gebaseerd op uiterlijk kunt zeggen wat voor sterrenbeeld iemand is.
Nou heb ik dat nooit consequent genoeg gedaan, dus ik ben er nooit deskundig in geworden, laten we zeggen, ik bak er niets van
(RFL)

Maar één sterrenbeeld vind ik altijd wel opvallend: De Leeuw. Altijd als je een man ziet die Leeuw is, heb ik zoiets van "Ja, verdomd, dat is echt een Leeuw!"
Van Leeuwinnen weet ik niet zo. Ken ik maar 2. De ene zou niet als Leeuwin herkennen, de ander mogelijk wel.

Eigenlijk ook maf, want ik meen dat uiterlijke kenmerken mede/grotendeels bepaald werden door de ascendant.

Hebben jullie je daar wel eens mee bezig gehouden of ooit gemerkt dat een bepaald type bijv. altijd Vissen/Boogschutter/Maagd of whatever is?
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?   Mon Aug 29, 2016 4:29 pm

VAN MOIRA

Aan doen en laten dus meer karakter merk ik het sneller.
Aan uiterlijk soms maar dan is t missch toch omdat je iemand kent met hetzelfde sterrenbeeld .. een soort link ziet van die lijkt op die. Oogopslag laat soms wel iets blijken denk ik. Soms zie ik aan alleen de ogen meer dan de rest erbij.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com

Sterrenbeelden Herkennen bij Mensen of niet?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1