Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Handboek spiegelogie

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest




Handboek spiegelogie Empty
PostSubject: Handboek spiegelogie   Handboek spiegelogie EmptyMon Jan 02, 2017 4:10 pm

Deze vond ik dan ook nog weer terug in mijn boekenkast, ik heb hem al tijden niet meer gebruikt, maar het draagt ook weer dingen in zich van de wet der aantrekking.
De wet der aantrekking wordt in dit boek beschreven als een spel. Een spel met het Universum dus eigenlijk Gniffel
Het beschrijft 21 spelregels.
Vroeger koos ik dan een spelregel per week en concentreerde me daarop.
Vaak koos ik de spelregel waar ik dan ook net een link mee leek te hebben, en dan las ik hem keer op keer.

Nu kies ik spelregel 18.
Laten zien wie we werkelijk zijn.

Ieder van ons heeft een of meerdere talenten die we graag naar buiten brengen. Als we volledig en vrij uitdrukken wie we echt zijn, voelen we ons heerlijk en totaal gesteund.
Beslissend voor het succes van onze talenten, is de mate waarin we van onszelf houden. Hoe meer liefde we voor onszelf voelen, hoe meer we creatieve energie toestaan om door ons heen te stromen.
Vrij en volledig uitdrukken wie we echt zijn, leidt tot het ervaren van onze perfectie, waardoor die perfectie toeneemt.

Grappig dat ik juist deze had, ik was vanmorgen bezig met mijn boek en voel de energie dan zo stromen, net of door een talent uit te drukken je echt uitdrukt wie je bent, en je je dan ook perfect voelt.Alsof je creëert wat je zou creëren.
Iedereen is immers perfect, perfect zoals hij of zij zijn moet, en dat voelen we als we onze passie uitoefenen.


Nu mag een ander zich concentreren en een spelregel noemen.


Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Handboek spiegelogie Empty
PostSubject: Re: Handboek spiegelogie   Handboek spiegelogie EmptyMon Jan 02, 2017 5:50 pm

Ik krijg 17.
Back to top Go down
Guest
Guest




Handboek spiegelogie Empty
PostSubject: Re: Handboek spiegelogie   Handboek spiegelogie EmptyMon Jan 02, 2017 7:00 pm

17 is Waar ik mijn aandacht op richt groeit.

We hebben de vrijheid om onze aandacht op wat dan ook te richten. We kunnen ons bijvoorbeeld concentreren op wat wij problemen noemen. We kunnen ook elke situatie in ons leven als een buitenkansje zien.Iedere situatie geeft ons de kans om de kracht te grijpen die we in onze overtuiging hebben vastgezet.

Als we onze aandacht richten op het gevoel zonder er overtuigingen en andere gedachten aan te verbinden dan groeit de overvloed. Dat is een heerlijk vredig gevoel en puur plezier. Totale rijkdom.

Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Handboek spiegelogie Empty
PostSubject: Re: Handboek spiegelogie   Handboek spiegelogie EmptyMon Jan 02, 2017 7:26 pm

Zo toepasselijk! Whistle Thanks moira! Roos
Back to top Go down
Sponsored content





Handboek spiegelogie Empty
PostSubject: Re: Handboek spiegelogie   Handboek spiegelogie Empty

Back to top Go down
 
Handboek spiegelogie
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Media & Agenda :: Boeken & Tijdschriften-
Jump to: