Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Even terug in de tijd..

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyWed Jan 11, 2017 8:27 pm

Als je terug kon gaan in de tijd naar je verleden om iets nog eens mee te maken, wat zou dat dan zijn?
Enige punt is wel dat je slechts een half uur hebt. En... je mag niets veranderen. HEt gaat er puur om wat je nog eens zou willen voelen/ervaren, al is het maar een half uurtje.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyWed Jan 11, 2017 8:56 pm

Dat is lastig. Er zijn veel momenten die in aanmerking komen.
Ik zou dan nog wel een keer naar mijn oma op visite willen gaan. Zij was heel belangrijk voor me en al jaren en jaren dood. Ik zou nog wel eens met haar op de bank willen zitten arm in arm. Met een glas te zoete ranja die ik altijd kreeg.


Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyWed Jan 11, 2017 9:49 pm

Ik had in eerste instantie: Niets.
Daarna kwam meteen: Nog eens een half uur bij Ayers Rock zitten en gewoon 'zijn', voelen.
Maar als het dan daarna wéér zo'n pijn doet om dat weer kwijt te zijn, dan laama zitten, haha.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyFri Jan 13, 2017 7:45 am

Ik Zeg nu, ik zou nergens naar terug willen. Misschien schiet me nog iets te binnen....
Als ik terug wil is dat naar het moment dat ik besloot een opleiding niet af te maken. Dan zou ik dat moment nog een keer willen voelen en evt keuze veranderen, maar dat mag niet....
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyFri Jan 13, 2017 11:09 am

Nee, je mag lekker niets veranderen Tong Alleen nog even iets ervaren wat voor jou belangrijk was, of mooi of ...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyFri Jan 13, 2017 12:19 pm

Nou ik kan wel een momentje noemen hoor, maar die ga ik hier niet delen, je weet nooit wie het leest.

Uiteindelijk zou ik denk ik toch gaan voor een moment of voor momenten met dierbaren die er niet meer zijn. Gewoon weer even die nabijheid voelen. Een specifiek moment schiet me nu niet te binnen.

Ergens lijkt het me ook wel mooi om terug te gaan naar het moment dat ik nog een "onbeschreven" blad was... gewoon om te ervaren wie ik was in alle puurheid.
Back to top Go down
Guest
Guest




Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyFri Jan 13, 2017 2:20 pm

Dan zou ik wel terug willen naar de tijd dat ik een jaar of 3 was en dan voelen wat ik toen voelde. Bewuster ervaren hoe de thuissituatie was. Of wat ik voelde ook echt klopte.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptyFri Jan 13, 2017 2:58 pm

Moonshine wrote:
Dan zou ik wel terug willen naar de tijd dat ik een jaar of 3 was en dan voelen wat ik toen voelde. Bewuster ervaren hoe de thuissituatie was. Of wat ik voelde ook echt klopte.
Dat is inderdaad een hele mooie!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  EmptySat Jan 14, 2017 11:49 pm

Het moment van intense verliefdheid opnieuw ervaren, dat was een bijzonder moment.
Back to top Go down
Sponsored content





Even terug in de tijd..  Empty
PostSubject: Re: Even terug in de tijd..    Even terug in de tijd..  Empty

Back to top Go down
 
Even terug in de tijd..
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: