Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren Empty
PostSubject: Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren   Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren EmptyFri Jan 13, 2017 10:00 pm

Gossie, ik blijf van de ene verbazing in de andere vallen...
Ik heb een aantal dingen die ik wil doen, doelen, dingen die ik wil manifesteren.
Sommige gaan wel, andere nog niet helemaal en nog andere helemaal nog niet, of ik er nou enthousiasme in steek en er helemaal achter sta of niet. Ik krijg die niet van de grond.

Nou hoor ik net uitgelegd in een clip van Joke (Elohim Centre) dat je persoonlijke doelen/taken hebt en dan Zielentaken (en dan nog meer, hoger weer).
Als je 70% van je persoonlijke doelen hebt bereikt, wat van alles kan zijn van een auto, een baan enz., ben je klaar om verder te groeien zodat je je Zielentaken/doelen kunt gaan leven.
Als je dan 70% van je Ziel leeft, kun je weer verder naar een hogere stuk groeien. (Dat laat ik buiten beschouwing, kijk bij interesse dan zelf de clip).

Nou realiseerde ik me laatst al dat er een verschil zat tussen de verschillende dingen die ik wil doen en manifesteren. Het ene wat finaal nog niet lukt, is een diepe drang. Echt een roep. Iets waarmee ik voor mijn gevoel echt iets bijdraag aan de wereld, de groei van de mensheid.
Als ik dat dan hoor van Joke, dan denk ik dat dat dus mijn zielentaak is. En dat ik dan eenvoudigweg nog net niet zo ver ben om dat al uit te gaan dragen omdat ik het persoonlijk stuk nog niet helemaal verwezenlijkt heb. En dat klopt ook, want daar ben ik nog hard mee bezig.
Ik zit voor mijn gevoel een beetje er tegenaan dat het gaat kunnen.

En ook apart dat ik me dat zelf ook al min of meer begon te realiseren, alleen niet zo helder als Joke het verwoord.
Het ene wat ik wil doen en manifesteren is meer leuk, fijn. Ook wel delen met andere mensen. Maar het heeft niet dezelfde diepe roep die dat andere wel heeft.


Verdraaid interessant dit!

Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren Empty
PostSubject: Re: Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren   Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren EmptyTue Jan 17, 2017 5:00 pm

Interessant.. Hartjes
Back to top Go down
 
Je persoonlijke en Zielen taak/taken manifesteren
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zielen naar het Licht Brengen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: