Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Spelletje, wie ben ik?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 44
Location : Weert

Spelletje, wie ben ik? Empty
PostSubject: Spelletje, wie ben ik?   Spelletje, wie ben ik? EmptyMon Feb 13, 2017 2:12 am

Ik moest ineens denken aan een leuk nieuw spelletje.
Ik start dit spelletje, en de gene die na mij dit leest, vertelt iets over mij, dat mogen dingen zijn die je gelezen hebt in posten, of intuïtief, of door middel van reading, wat je ook wil.
En zo de volgende weer over de gene die dan als laatste heeft gepost, enz.

Hartjes
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Spelletje, wie ben ik? Empty
PostSubject: Re: Spelletje, wie ben ik?   Spelletje, wie ben ik? EmptyMon Feb 13, 2017 12:21 pm

Jasophoria is erg begaan met het lot van haar vriend.
Back to top Go down
Guest
Guest




Spelletje, wie ben ik? Empty
PostSubject: Re: Spelletje, wie ben ik?   Spelletje, wie ben ik? EmptyMon Feb 13, 2017 11:04 pm

Ik voel bij Yarrow een vrouw die veel wijsheid in zich draagt, en dat op een zachte manier naar buiten brengt, maar in zichzelf wel een enorme kracht draagt.
Ik voel iets liefs, maar iemand die niet veel liefs voor zichzelf vraagt. Een bescheiden iemand. Die meer geeft dan ontvangt.
Iemand die zich kwetsbaar durft op te stellen. Iemand die zware stukken draagt, en daadoor veel kan overdenken, maar de mooie dingen van het leven ziet.


Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Spelletje, wie ben ik? Empty
PostSubject: Re: Spelletje, wie ben ik?   Spelletje, wie ben ik? EmptyMon Feb 13, 2017 11:38 pm

Moira een lieve moeder. Zorgzaam voor anderen.. Maar misbruik deze liefdadigheid niet want dan heb je de verkeerde voor je! Deze vrouw kan haar grenzen goed aangeven. Houd van haar hobby's, hierin kan ze helemaal zichzelf zijn en even lekker wegdromen. Vind een discussie op zijn tijd wel interessant maar heeft een hekel aan ruzie. Praktisch, liefdevol, aandacht, kan goed luisteren, als kind zijnde was je een dromer, je wil graag een spirituele reis maken, iets ontdekken of leren. Je hebt gelijk door hoe iemand zich voelt en weet heel snel wat er aan de hand is. Je kunt onderligende emoties die in energieën zijn opgeslagen makkelijk opakken. Je staat hiervoor open.
Je kunt mensen bij elkaar brengen door er gewoonweg te zijn.. Je bent de vrouwlijke cupido. Je opent wegen/ deuren die anderen niet kunnen vinden.. Je hebt wel eens 2 mensen bij elkaar zien komen waarvan je niet had verwacht dat zij elkaar zouden vinden. Dat zijn jou unieke eigenschappen.
Back to top Go down
Sponsored content





Spelletje, wie ben ik? Empty
PostSubject: Re: Spelletje, wie ben ik?   Spelletje, wie ben ik? Empty

Back to top Go down
 
Spelletje, wie ben ik?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Spelletje doet ie het of doet ie het niet..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: