Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   Thu Feb 23, 2017 11:58 am

moira wrote:
Het spijt me als ik misschien even te heftig gereageerd heb.
Ik denk dat het ook met onderliggende gevoelens te maken heeft, ik voel bij jullie ook van alles, waardoor ik op een bepaalde manier reageer.

Wat ik al min of meer zei, er zal wel een reden voor zijn als we elkaar triggeren. Meestal houdt dat een wederzijds leerpunt in.

Knuffie
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   Thu Feb 23, 2017 1:45 pm

Men zegt dat ieder mens minstens 1 verslaving heeft. ik ben verslaafd aan gebakjes, mocca gebakjes en cake met slagroom. Maar kan me beheersen en koop het zelden. Maar als ik het koop dan ga ik er helemaal voor zitten en is het binnen een paar dagen op. Het liefste neem ik het dan mee naar iemand anders voor bij de koffie want dan kan ik de restanten daar laten, het is zo niet goed voor me, maar ja wel eruggggg lekker!!! ROFL ROFL ROFL
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   Thu Feb 23, 2017 2:04 pm

Oh, dat soort dingen moet ik ook niet kopen... Ik kan dat prima laten staan. Maar áls ik er een hap van neem ... poehee..

Toen ik een jaar of 28 was ging ik elke week naar de markt en dan bij de Hema koffie drinken met een sigaretje én een lekkere dikke vette mokkapunt.
Daar ben ik op den duur mee gestopt, maar jemig, wat kostte me dat moeite, zeg!
Ik ben een enorme zoetekauw, al is de laatste jaren mijn smaak voor meer hartig ook ontwikkeld. En zoet kan ik heel prima laten, tenzij ik er aan begin.
Het ergste voor mij zijn Pims van Lu. Die mag ik voor mij ook gewoon opvreten, lol. Die koop ik dus ook zelden. Maar als ik die koop gaan ze met moeite een halve dag mee. Maar die enkele keer zondigen mag ik dan ook van mezelf.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   Thu Feb 23, 2017 2:08 pm

Oooh hou op a.u.b, nu krijg ik zin in negerzoenen ROFL
En ik had het net zo goed onder controle Cry ROFL
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   Thu Feb 23, 2017 2:29 pm

hihi zo lekkkkkkkkkkkkurrrr allemaal
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen   

Back to top Go down

Verslavingen & jezelf goed kunnen/mogen voelen
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2