Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Stemmen

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 9:50 am

Ik reageer alleen naar dat deel van Yarrow wat richting naar mij bedoeld was. In de Turkse krant stond er niet alleen dat Wilders een racistische leider zou zijn, maar ook dat alle Nederlanders racistische honden zouden zijn, dit kan ik met een bron zo laten zien, daarnaast gaf de dictator Erdogan al eerder in zijn speech aan dat wij Nederlanders nazi's en fascisten zouden zijn.

Ik weet niet hoe iedereen hierover denkt, maar ik zou als Nederlander niet zo behandeld willen worden door Turkije en juist voor een politici stemmen die ook de ruggengraat heeft om ook maar niet het minste voor de Turkse dictator te buigen. Nederland moet zijn tanden laten zien en daar is Wilders kennelijk heel goed in.

Quote :
En Fairies, ik vind dat M&M plaatje van jou een spiritueel forum onwaardig.
En over het M&M plaatje, ik weet dat bij spiritualiteit vooral om bewustwording gaat, en met dat plaatje wil ik de valkuil van het linkse denken aantonen, meer bewustwording dus.

Wat ik hier duidelijk in wil zijn, is dat ik niets tegen moslims heb, maar wel tegen degenen die weigeren te integreren. Bij moslims zie ik regelmatig zelfs kleine meisjes een hoofddoek dragen, dit noem ik echt geen integratie. Zie je het voor je als jonge Nederlander die in de toekomst een zoon of dochter groot wil brengen, maar dat zelfs je kinderen door toenemende islamisering steeds meer onder druk komen te staan om steeds meer aan moslims te moeten aanpassen, want dat is wat Nederland over 10-100 jaar te wachten staat, als Nederland niet naar Wilders wil luisteren dat het land zijn grenzen dicht moet doen.

Dit is de prijs die een Nederlander gaat betalen, omdat hij/zij niet genoeg van zijn/haar vaderland houdt en daardoor zijn/haar land laat weggeven aan moslims, waardoor Nederlandse zonen en dochters steeds minder in vrijheid zullen leven en steeds meer aan de islamitische regels moeten voldoen.

Vaderlandsliefde is essentieel, heb ik gisteren al gezegd.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 11:19 am

Yarrow wrote:
Kristalletje wrote:
Ben ik helemaal mee eens, en dat is zoals ik het zie ook een goed gegeven (dat volkeren zich vermengen). Ik denk zelfs dat dat uiteindelijk mogelijk de enige weg is naar ware, diepere (wereld) vrede. De weg terug naar huis denk ik? Wel apart, want zelfs in Atlantis had je nl. meerdere volkeren, dus als we vermengen gaan we verder terug (hoger?) dan in Atlantis.

Maar... dat wil nog altijd niet zeggen dat het ene volk tijdens dat proces het andere moet gaan verdrukken. Dat het ene volk onterecht meer rechten krijgt dan een ander, gebaseerd op argumenten die nergens over gaan. Het volk wat opgenomen mag worden en het beter mag krijgen, mag ook wel respect tonen. En dankbaarheid.

Buiten dat is het vrij logisch dat als het ene volk onder de voet gelopen gaat worden, dat men gaat protesteren. Niemand wil onder de voet gelopen worden en dan ook nog eens zien dat zij minder bejegend worden dan de mensen die zij toelaten in hun land.
Er moet nog altijd zoiets zijn als een balans. Overgangsprocessen kosten tijd, gaan het beste geleidelijk. En wat mij betreft mag de rem er flink op.

Dan is er ook nog het aspect dat integratie tijdens dat proces de ene kant heel veel kost. Als die kosten niet meer te dragen zijn, moet ook de rem er op. Het EHBO principe: eerst voor jezelf zorgen. Als jij ten onder gaat, kun je de ander ook niet meer helpen.
Ik weet bijna zeker dat het merendeel van de mensen meer dan bereid zou zijn anderen te helpen die het minder hebben, zolang ze zelf niet er aan ten onder zouden gaan. En dat is wel aan het gebeuren.
Liefde is niet alleen liefde voor je medemens, maar ook liefde voor jezelf. "Nee" zeggen om voor jezelf te zorgen is ook liefde. Als die liefde er niet eens meer mag of kan zijn, kun je het ook niet geven aan een ander.
Ik denk dat dat een hele belangrijke les is voor ons mensen in 1e wereldlanden: wij zijn zo gedrild om niet aan onszelf te mogen denken. Ik denk dat dat er nog in zit vanuit het kerkse. Als je aan jezelf wilt denken, wordt dat als arrogant, egoistisch beschouwd. Ik zie dat heel anders.
Wat ik hierboven al uitlegde. Liefde is ook houden van jezelf en het recht en vrijheid te hebben om voor jezelf te kiezen. En voor het behoud van je land.
Dat wil nog niet zeggen dat je niet open bent voor verandering. Wij NLers zijn juist asociaal progressief. Een van de meest vooruitstrevende landen ter wereld. Zo niet het meest vooruitstrevende. Wil nog altijd niet zeggen dat je een verandering gehaast door moet willen voeren.
Maar tis heel simpel: als de fundering en eerste verdieping de rest van het gebouw wat men erop wil maken niet kan dragen, moet je even ophouden met bouwen. Anders gaat alles ten onder.
Op zich heb ik niet zoveel op je redenatie aan te merken, maar mijn vraag is of je werkelijk denkt dat een man als Wilders, die door een zeer duistere entiteit geleid wordt om tweedracht te zaaien, daar dan de oplossing voor heeft.
Weet je dat hij uit alle huizen de Koran wil verwijderen? (Ik heb er ook een)
Weet je dat zijn plannen tegen onze grondwet in gaan?
Wat ik al zei, de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Ik denk niet dat hij ineens dictatuurschap zal verkrijgen. Zelfs niet als massaal op hem gestemd gaat worden.
Mij gaat het vnl. om eindelijk een verandering krijgen die echt verandering is en een finaal nieuwe tendens opstart.
Het stukje over een entiteit, sorry... Denk dat dat een persoonlijke geloof is. Of een angst.
Ik zie hem eerder als iemand die stabiliteit kan brengen in chaos. Rust. Een lichtwerker dus. Van Obama werd ook gezegd dat ie met het duister werkte. Ik heb dat ook altijd pure onzin gevonden. Leuke argumenten die juist door mensen uit het duister zijn bedacht als stok om mee te slaan.
Lichtwerkers zijn niet per se heilige boontjes, hoor. Denk eens aan Indigo's bijvoorbeeld. Dat zijn degene die de barricades op gaan. Protesteren, het niet pikken, heilige huisjes omschoppen. Verre van zachtzinnig. Maar ze brengen verandering die nodig is. Het zijn dan ook Lichtwerkers, al lijken het misschien herrieschoppers en onruststokers.
Ik denk echt dat sommige mensen te ver doorslaan in zg. goed en menslievend willen zijn en daarmee uit het oog verliezen dat dat ook geldt voor eigen bevolking.
Als je het over de donkere kant hebt, speelt dat eerder bij degenen die in de thuislanden van al die asielzoekers dood en verderf zaaien. En bij de mensen die achter de schermen de EU, US enz. bespelen. NIET bij de mensen die juist willen helpen ons hiervan te bevrijden, zoals Wilders. Dat hij het misschien niet 100% correct heeft, mag hem vergeven worden. Nobody's perfect. Het gaat er puur om dat er een verandering komt die ons onttrekt aan de greep van degene die echt de macht hebben in de wereld. En hij zou dat wel eens heel goed kunnen opstarten.

Dat is puur mijn mening, mijn visie, he.

Yarrow wrote:
Moonshine wrote:
Zouden wij in andere landen kerken mogen bouwen, om maar wat te noemen?
Ja hoor, Nederlandse immigranten van de jaren vijftig in Australië hebben daar zeker hun kerken gebouwd. Mooie kerken, ben er wel eens binnen geweest.
Als je op vakantie bent in bijvoorbeeld Spanje, dan kan je daar aan de kerkjes de invloed van de Moren op de Spanjaarden zien.  Mensen gaan naar andere landen en nemen hun Godsdienst mee. Dat is door de eeuwen heen zo geweest en dat zal altijd wel zo blijven.
Dat klopt. Maar in niet blanke landen heb je je dan alsnog te schikken naar hun cultuur en hun normen en waarden. In strenge Moslim landen moeten ook blanke vrouwen zich bedekken. T/m de polsen aan toen. Als ze (wij) dat niet doen, krijgen wij ook problemen. Dan hebben wij ons dus ook te schikken naar de daar geldende cultuur. Als wij daar zo ver zouden gaan dat hun eigen religie bedreigd zou gaan worden, en dus hun cultuur, zouden we ook heel hard aangepakt worden.
Als we het niet kunnen verdragen ons in zo'n land te schikken, moeten we daar niet heen gaan.
Andersom hoort dat ook zo te zijn. En nu helemaal, zeker gezien de terroristische aanslagen, die ook door mensen van dezelfde cultuur worden gepleegd als degenen die hierheen komen.

Buiten dat... het is ook altijd zo geweest dat als een vreemde invloed hun geloof te overweldigend op ging dringen, dit leidde tot oorlogen en geweld.
Wat ik eerder zei: niemand is er van gediend iets door de strot geramd te krijgen. Als verandering geleidelijk gaat en dat wat er al is niet teveel verstoord en redelijk erbij past, dan is het niet zo'n probleem.

De Moren... Je doet het klinken alsof dat vredelievend was. Maar if memory serves is dat ook niet zo leuk gegaan, waren die -ook Islamitische Moren- niet bepaald zachtzinnig...

Dan hebben we het alleen nog gehad over veranderingen, vreemde cultuur en geloof, en niet eens over te grote aantallen...

Yarrow wrote:

En Fairies, ik vind dat M&M plaatje van jou een spiritueel forum onwaardig. Je spreekt hier wel over mijn buren.(En ik hoop dat Kristalletje of Vlinder het verwijdert) Ik neem aan dat jij in een witte buurt woont, vandaar waarschijnlijk je angsten voor vreemdelingen, maar ik woon hier in een multiculturele wijk en eerlijk gezegd heb ik meer last van white trash dan van moslims.
Ik zal daar naar kijken en met Vlinder overleggen.
bloempjes
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 11:28 am

MEDEDELING:
Ik heb het genoemde plaatje verwijderd omdat het naar mijn inzien op teveel verschillende manieren uitgelegd kon worden.
Er is niets mis mee om een punt te maken, maar gezien de gevoeligheid van dit alles is het misschien beter dit met woorden te doen, niet met plaatjes.
Tot zover is de discussie respectvol, respect hiervoor voor iedereen, laten we er allemaal aan meewerken dit zo te houden!

Hartjes
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 11:35 am

Ik ben er nu wel uit, na het lezen van de verkiezingsprogramma's van de sp en pvv.
Ik vind de pvv te extreem, en ze pakken het symptoom aan, maar niet de oorzaak.
Daarentegen pakt de sp de oorzaak aan, gaat vredesmissies laten uitvoeren zodat mensen niet meer hoeven te vluchten, probleem opgelost.
Het blijft gewoon een feit dat je niet alle buitenlanders over 1 kam kunt scheren.
Die burgers kunnen er toch ook niks aan doen, dat er oorlog is in hun land.
Draai het is om, wat zou jij doen als je in hun schoenen stond?
Of laat jij maar gewoon een bom op je nek gooien?
Erdogan is trouwens ook niet op een legale manier verkozen he, die verkiezingen waren doorgestoken kaart, kunnen de Turkse burgers ook niks aan doen.
En ja er zijn van die radicale moslims, maar er zijn ook goede, en moeten die dan ook maar in hun sop gaar koken?
Elke bevolkingsgroep heeft goede en rotte appels, ook Nederlanders.
Ik stem sp.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 11:50 am

Yarrow.

Ja inderdaad, de koran verbieden vind ik dus 1 van de TE extremen punten.
Ik heb hier een bijbel en een koran.
En ik moet zeggen, de bijbel is een horror boek, de koran leest een stuk fijner.
Dat die radicalen het compleet verkeerd interpreteren (al denk ik niet eens dat dat het is, ze worden volgens mij gebrainwashed door andere mensen) wil niet zeggen dat het ook in de koran staat.
Al ben ik wel van mening dat geloof meer ellende veroorzaakt dan goed, en het eigenlijk gelijk moet worden afgeschaft, maar dan niet alleen de koran.
Dat is wel weer racistisch.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 12:06 pm

Fairies wrote:
Ik reageer alleen naar dat deel van Yarrow wat richting naar mij bedoeld was. In de Turkse krant stond er niet alleen dat Wilders een racistische leider zou zijn, maar ook dat alle Nederlanders racistische honden zouden zijn, dit kan ik met een bron zo laten zien, daarnaast gaf de dictator Erdogan al eerder in zijn speech aan dat wij Nederlanders nazi's en fascisten zouden zijn.

Ik weet niet hoe iedereen hierover denkt, maar ik zou als Nederlander niet zo behandeld willen worden door Turkije en juist voor een politici stemmen die ook de ruggengraat heeft om ook maar niet het minste voor de Turkse dictator te buigen. Nederland moet zijn tanden laten zien en daar is Wilders kennelijk heel goed in.

Quote :
En Fairies, ik vind dat M&M plaatje van jou een spiritueel forum onwaardig.
En over het M&M plaatje, ik weet dat bij spiritualiteit vooral om bewustwording gaat, en met dat plaatje wil ik de valkuil van het linkse denken aantonen, meer bewustwording dus.

Wat ik hier duidelijk in wil zijn, is dat ik niets tegen moslims heb, maar wel tegen degenen die weigeren te integreren. Bij moslims zie ik regelmatig zelfs kleine meisjes een hoofddoek dragen, dit noem ik echt geen integratie. Zie je het voor je als jonge Nederlander die in de toekomst een zoon of dochter groot wil brengen, maar dat zelfs je kinderen door toenemende islamisering steeds meer onder druk komen te staan om steeds meer aan moslims te moeten aanpassen, want dat is wat Nederland over 10-100 jaar te wachten staat, als Nederland niet naar Wilders wil luisteren dat het land zijn grenzen dicht moet doen.

Dit is de prijs die een Nederlander gaat betalen, omdat hij/zij niet genoeg van zijn/haar vaderland houdt en daardoor zijn/haar land laat weggeven aan moslims, waardoor Nederlandse zonen en dochters steeds minder in vrijheid zullen leven en steeds meer aan de islamitische regels moeten voldoen.

Vaderlandsliefde is essentieel, heb ik gisteren al gezegd.

Ook hier kun je niet iedereen over 1 kam scheren.
Daarbij heeft Erdogan de hele media in Turkije in zijn macht, dus ik zou Turkse media met een hele grote korrel zout nemen.
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 1:02 pm

@Kristalletje,

Voor veel mensen is dit zeker een van de meest extreem gevoelige onderwerpen, daarom is het voor veel mensen ook zo ontzettend moeilijk (grenzend aan onmogelijk zelfs) om over dit soort onderwerpen te discussiëren, maar dat dit hier toch wel lukt, mag dan heel bijzonder wezen.

@Jasophoria

Ik kan het wel begrijpen waarom je op SP stemt. Als ik het eerlijk ben, vind ik SP de beste linkse partij, ook de SP wil dat de AOW-leeftijd terug naar 65 gaat, maar ik vraag mij af of de SP-leider wel stevig genoeg staat als leider om werkelijke veranderingen te brengen in ons land, ik ben van mening dat Nederland wel een krachtige leider nodig heeft die goed "Nee!" kan zeggen, en ik ben bang dat SP hier toch wel moeite mee heeft. SP maakt niet zoals Wilders een kans tegen dat rijkeluiskind Rutte die wereldvreemd is omdat hij alleen voor de rijken opkomt en niet inziet wat voor ellende het armere deel van de Nederlandse bevolking doormaakt. VVD wil zelfs het vakantiegeld van mensen met een bijstandsuitkering afpakken.

En over je laatste reactie. Niet ik maar de dictator scheert alle Nederlanders over 1 kam, en ik geloof zeker dat heel veel Turken in Turkije als geen ander willen dat Erdogan heel snel van zijn plaats wordt afgezet, ze leven in angst en worden door hun Tiran-leider onderdrukt.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 1:40 pm

Goh apart, ik zit net te denken aan mijn vakantiegeld, en hoe weinig dat wel niet is.
Je uitkering is op zich al zo weinig dat je nooit iets kunt doen. Als je vanuit een bijstand in relatie bent met iemand die een baan heeft, kan dat zelfs je relatie kosten... Die ene kan nl. nooit iets leuks doen, nooit eens zelfs maar een pizzaatje gaan eten -wat de kop op zich niet eens kost- omdat je dat met een bijstand niet kunt. De ander kan met een redelijke baan kan wel leuke dingen doen, kan ook lekker op vakantie. Dan kun je dus ook nooit mee. Omdat je daar geen geld voor hebt. Van het kleine vakantiegeldje wat je krijgt, kun je echt niet op vakantie. Kun je misschien eindelijk eens een keer wat kleding gaan kopen en schoenen/laarzen, want dat gaat normaal ook niet. En een paar kledingstukken verder -zoveel is het vakantiegeldje niet- en een paar schoenen of laarzen, is dat ook alweer op.
Dus zoiets kan een fijne relatie wrecker zijn. En zelfs dat kleine beetje willen ze je dan nog afpakken?
Moet je nagaan dat zoiets dus je hele leven kan vern**ken, zelfs een relatie die in beginsel goed is en veelbelovend. Kun je dus alleen een relatie beginnen met iemand die ook niets kan of gewoon moederziel alleen blijven.
Alsof het je eigen keuze is om geen werk te hebben? Dat is omdat de maatschappij je geen baan wilde geven terwijl je wel degelijk gekwalificeerd was.
En veel mensen zitten in de bijstand omdat ze fysiek iets mankeren en juist meer kosten hebben dan de gemiddelde mens... Diep triest.
VVD mag dan van mij helemaal opkrassen.

Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 1:56 pm

Hebben jullie deze gezien?
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 2:27 pm

ROFL ROFL ROFL die is goed.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 2:34 pm

Fairies wrote:
@Kristalletje,

Voor veel mensen is dit zeker een van de meest extreem gevoelige onderwerpen, daarom is het voor veel mensen ook zo ontzettend moeilijk (grenzend aan onmogelijk zelfs) om over dit soort onderwerpen te discussiëren, maar dat dit hier toch wel lukt, mag dan heel bijzonder wezen.

@Jasophoria

Ik kan het wel begrijpen waarom je op SP stemt. Als ik het eerlijk ben, vind ik SP de beste linkse partij, ook de SP wil dat de AOW-leeftijd terug naar 65 gaat, maar ik vraag mij af of de SP-leider wel stevig genoeg staat als leider om werkelijke veranderingen te brengen in ons land, ik ben van mening dat Nederland wel een krachtige leider nodig heeft die goed "Nee!" kan zeggen, en ik ben bang dat SP hier toch wel moeite mee heeft. SP maakt niet zoals Wilders een kans tegen dat rijkeluiskind Rutte die wereldvreemd is omdat hij alleen voor de rijken opkomt en niet inziet wat voor ellende het armere deel van de Nederlandse bevolking doormaakt. VVD wil zelfs het vakantiegeld van mensen met een bijstandsuitkering afpakken.

En over je laatste reactie. Niet ik maar de dictator scheert alle Nederlanders over 1 kam, en ik geloof zeker dat heel veel Turken in Turkije als geen ander willen dat Erdogan heel snel van zijn plaats wordt afgezet, ze leven in angst en worden door hun Tiran-leider onderdrukt.

Als je de stemwijzer bekijkt, zie je de pvv nergens toelichting geven, wat bij mij overkomt als er geen moeite in willen steken, en dus zwak.
De sp geeft wel bijna overal toelichting, waar dus moeite is gedaan, en in mijn ogen sterker.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 3:01 pm

Ook de verkiezingsprogramma side van de pvv is veel beknopter dan die van de sp.
De sp geeft uitgebreide uitleg, de pvv alleen maar punten.
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 3:28 pm

Je krijgt het beste beeld over een politicus als je hem hoort/ziet spreken en hierdoor een beeld over een politicus krijgt i.p.v. wat de gekleurde pers over een politicus zegt. Wilders heeft zijn PVV-programma in zijn A4-tje staan om de pers te slim af te zijn. De stemwijzer is niet betrouwbaar, ook Thierry Baudet van Forum voor Democratie zou dit gezegd hebben en hij was toen woedend (terecht!).
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/terecht-woedende-thierry-baudet-de-belangrijkste-themas-staan-helemaal-niet-in-de-stemwijzer/

Wilders is meer kort maar wel krachtig, niets mis mee!
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 4:12 pm

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, ik ben echt van mening -ook mijn intuïtie overigens- dat we iets stevigers nodig hebben dan slappe handjes.
De nog altijd geldende macht van Big Pharma, Codex Alimentarius enz. enz. moet écht om om de nieuwe tijd in te kunnen luiden. En met de rest zie ik dat nog niet gebeuren, omdat die volgzaam en angstvallig in de schaduw sjokken van die organisaties.
We staan echt op de rand van doorbreken hierin, we móeten echt daar doorheen om als mensheid verder te komen. Die macht moet verbroken worden wil dat lukken en kunnen, anders vallen we mogelijk alsnog terug.
Zover ik zie is er momenteel maar 1 man die daar tegenin durft te gaan in onze politiek en dat is Wilders...

Denk verder dat het ook een beetje persoonlijk is hoe je het voorgeschoteld wilt krijgen? Ik hou zelf niet zo van ellelange verhalen lezen. Ik hou toch al niet van politiek, verdiep me er doorgaans alleen in tegen verkiezingstijd -ongeacht welke verkiezingen (prov., gemeente, landelijk).
Je kunt het ook zien als kort en krachtig, wat ik voel dat ons land, en deze tijd eigenlijk, nodig heeft. Geen gezwam in de ruimte.
Ik heb me er deze keer finaal niet in verdiept. Omdat ik toch al wist wat ik zou gaan stemmen. Ik blijf er echt bij dat we iets krachtigers nodig hebben in deze tijd, net zoals Trump misschien dat ook is. Ben het finaal niet met die man eens overigens. Maar wat ik veel hoor zeggen is "Oké, ben het niet eens met hem, maar hij dóet in ieder geval wat ie zegt! Er gebeurt eens een keer wat!"
Ik denk dat mensen in deze tijd daar heel veel behoefte aan hebben? Geen beloftes en gezwam om de kiezer te krijgen, maar iemand die ook eens daadwerkelijk iets gaat doen.
Voor mij hoeft de koran ook niet uit elk huis. Maar zo ver gaat het ook echt niet komen. Dat is grote onzin. Ook geen idee of dat in zijn programma staat of dat de media dat erbij verzonnen heeft, gebaseerd op iets wat hij heeft gezegd. Men is zo goed om alles wat Wilders zegt 300% uit context te rukken. Mega irritant vind ik dat.
Wat ik niet zo denderend vond aan Wilders -neem aan dat dat nog zijn visie is- is dat ie zo pro Israel is, zo pro Christendom en pro nucleaire energie. Maar goed, elke partij heeft punten waar je het niet mee eens bent.
En net zoals ik de Koran niet zie verdwijnen uit elk huis, zie ik ook niet dat je ineens niet meer niet-Christen / sterk religieus zou mogen zijn.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 5:21 pm

Fairies wrote:
Je krijgt het beste beeld over een politicus als je hem hoort/ziet spreken en hierdoor een beeld over een politicus krijgt i.p.v. wat de gekleurde pers over een politicus zegt. Wilders heeft zijn PVV-programma in zijn A4-tje staan om de pers te slim af te zijn. De stemwijzer is niet betrouwbaar, ook Thierry Baudet van Forum voor Democratie zou dit gezegd hebben en hij was toen woedend (terecht!).
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/terecht-woedende-thierry-baudet-de-belangrijkste-themas-staan-helemaal-niet-in-de-stemwijzer/

Wilders is meer kort maar wel krachtig, niets mis mee!

Wil nog niet zeggen dat ze hun woorden ook na ga komen.
En waarom zie ik dan altijd alleen Rutte en Wilders met hun kop op de media.
En geen andere politieke voorzitters?
Je kunt het ook media geilheid/aandachttrekkerij noemen.
En elkaar zwart maken zijn ze ook goed in, Wilders zeikt Rutte af, en Rutte Wilders.
Een echte leider doet dat niet.
Een echte leider ziet in iedereen een potentiële leider, en gaan elkaar niet zwart lopen maken.
Ik ga daar niet op af hoor.
En geloof me ik weet het, want ik ben ook een leider ( in spirituele zin dan)

Je moet juist stemmen op partijen die zich op de achtergrond houden, en zich niet bemoeien met andere partijen, en iedereen in hun waarde laten, dat zijn integere mensen/partijen.
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 5:50 pm

Ik denk omdat VVD en PVV al lange tijd de meest invloedrijke partijen zijn, daarom zie je ze veel in de media, en ik denk omdat er een agenda achter zit om te voorkomen dat Nederland uit de wurggreep van de EU ontsnapt, want dat is precies wat Wilders wil en daardoor vormt hij een grote bedreiging voor de EU. De EU maakt het mogelijk dat multinationals zoals Monsanto meer grip op Europa kunnen krijgen, en dat gaat via het handelsverdrag TIPP waar Kristalletje eerder over had geschreven.

Een echte leider spreekt de waarheid en maakt de ander wel zwart als die niet de waarheid wil spreken en het volk belazerd met leugens, dus terecht dat Wilders dat bij Rutte deed als je bij stilstaat dat VVD het Nederlandse volk gewoon leegroofd, behalve de rijken dan.
Een echte leider is iemand die zo recht voor zijn raap is, dat hij het beestje gewoon bij de naam noemt, ook al ligt het probleem extreem gevoelig.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 7:26 pm

Ik heb maanden lang dit politieke spektakel gevolgd, en maanden lang nagedacht over een oplossing voor ons immigratiebeleid. Daarnaast heb ik stemwijzer ingevuld om te kijken met welke partij ik de meeste overeenkomsten heb.

Nederland kent een vreemdelingenbeleid dat streng en rechtvaardig word genoemd.
Als je dit per individu bekijkt is dit waar alleen blijft het niet bij een individu.
De laatste 5 jaar zijn er meer dan 100.000 mensen naar Nederland gekomen die hier niet geboren zijn.
Dit kost ons meer dan schrik niet 850 miljoen euro per jaar.
Dit betalen jij en ik uit eigen zak.

Naast financiële problemen levert dit ook de nodige maatschappelijke problematiek op.
Geen verblijfsvergunning betekend geen legitimatiebewijs en dus geen werk en geen geld. Hierdoor beland een groot aantal vluchtelingen in het criminele circuit omdat ze in hun ogen geen andere keus hebben. Dit zorgt voor veel overlast met name nu nog in de randstad. Het volgende probleem is psychische en lichamelijke klachten. Door het overmatige drugs gebruik en leven op straat stijgen de klachten en zijn veel medicijnen nodig. Hierdoor stijgt ons eigen risico enorm, wij betalen dit met zijn allen. En we plassen en drinken ook allemaal weer het zelfde water om maar eens even verder te kijken op moleculair niveau. Een vluchteling zij tegen mij ''wat is diefstal?'' de eerste keer is diefstal gewoon diefstal daarna word het gezien als brood winning.
De vraag is nu wat is het probleem? We laten meer dan 850 miljoen euro pj verdwijnen, we beschadigen onze eigen economie en de toekomst van Nederland. Wie hebben hier last van? wij , onze kinderen, kleinkinderen etc.

Hoe lossen wet dit op?
Grenzen dicht. Maar dit kan niet omdat we vast zitten aan Europa. Dan is de volgende stap uit Europa.
Maar dan hebben we geen steun meer? Het is tijd voor Nederland om op eigen benen te gaan staan. Uit Europa betekend niet het einde van de wereld he.. Mijn stem is duidelijk Gniffel
Back to top Go down
gouwepeer
Trouw Lid
Trouw Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 8:13 pm

Excalibur wrote:
Dan is de volgende stap uit Europa.
Maar dan hebben we geen steun meer? Het is tijd voor Nederland om op eigen benen te gaan staan. Uit Europa betekend niet het einde van de wereld he.. Mijn stem is duidelijk Gniffel
Uit Europa, en dan uiteraard ook de gulden terug.
Ik vrees dat Nederland daar niet bepaald door vooruit zal gaan.
Rotterdam is dankzij zijn havens een belangrijke economische motor dankzij de "poort van Europa". Zodra Nederland uit de EU stapt zal dat gaan verdwijnen. Antwerpen zal dan hoogst waarschijnlijk de nieuwe "poort van Europa" gaan worden.
Dankzij de Brexit staan er ook de nodige Europese hoofdkantoren op het punt Londen te verlaten. Amsterdam word door sommige als nieuwe locatie bestempeld. Nederland uit de EU zal dan ook betekenen dat er hier ook een hoop gaat verdwijnen. Niet echt goed voor de economie dus.
Back to top Go down
http://www.gouwepeer.nl
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 8:18 pm

We worden deze dagen zoveel mogelijk gevangen gehouden (door ons leven en die van onze toekomstige kinderen duurder te maken) in het geldsysteem, dat heel lang geleden door de elitaire familie Rothschild werd opgezet. Wie veel over de illuminati en agenda 21 gelezen heeft, weet wel waar ik het over heb. Een krachtige tegengif tegen de lui achter de schermen is meer bewustwording. We moeten onszelf uit de wurggreep van de EU bevrijden, dan hebben de wereldheersers achter de schermen, waaronder Rockefeller en Rothschild, hun macht over ons verloren en zullen ook de multinationals als Monsanto verslagen kunnen worden.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 8:51 pm

Fairies wrote:
Bij moslims zie ik regelmatig zelfs kleine meisjes een hoofddoek dragen, dit noem ik echt geen integratie. Zie je het voor je als jonge Nederlander die in de toekomst een zoon of dochter groot wil brengen, maar dat zelfs je kinderen door toenemende islamisering steeds meer onder druk komen te staan om steeds meer aan moslims te moeten aanpassen, want dat is wat Nederland over 10-100 jaar te wachten staat, als Nederland niet naar Wilders wil luisteren dat het land zijn grenzen dicht moet doen
Dat is doemdenken, Fairies en doemdenken is gebaseerd op angst.
Ik ging als klein meisje met een hoedje op naar de kerk, dat is vanzelf overgegaan.
Laat die Moslima's hun hoofddoekjes houden totdat ze er zelf genoeg van hebben, met een hoofddoekje op kun je een heel geïntegreerd leven leiden. In het huisartsencentrum hier werkt een huisarts met een hoofddoekje en minstens twee assistentes, dat heeft niets met integratie te maken.
en ik houd veel van Nederland, ook als ik mijn buren aanvaard zoals ze zijn.
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 8:59 pm

Yarrow.. wat mooi dat jij met je 71 jaar zo denkt! Dat geeft me een fijn gevoel. Je bent toch iemand met veel levenservaring die door de jaren heen dingen heeft zien veranderen. De meeste mensen van jouw leeftijd om me heen zien het anders. Ik lees jouw woorden en krijg er helemaal een warm gevoel van.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 9:37 pm

Dank je wel Moira
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 9:56 pm

Kristalletje wrote:
Het stukje over een entiteit, sorry... Denk dat dat een persoonlijke geloof is. Of een angst.
Ik zie hem eerder als iemand die stabiliteit kan brengen in chaos. Rust. Een lichtwerker dus. Van Obama werd ook gezegd dat ie met het duister werkte. Ik heb dat ook altijd pure onzin gevonden
Het is niet dat ik dingen zeg, die ik zeg, omdat anderen dat van hem zeggen. Ik weet ook niet wie dat van Obama zei; Ik niet in ieder geval.
Ik schreef dat omdat ik dat zo heb waargenomen. Dat is geen persoonlijk geloof en dat is geen angst, dat is wat ik in het nu zie geënt op persoonlijke ervaringen.
en dat hoef je natuurlijk niet te geloven en je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Je mag het gewoon weggooien. Ik protesteer alleen tegen het feit dat je het weggooit met een label.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 10:26 pm

Quote :
Nederland uit de EU zal dan ook betekenen dat er hier ook een hoop gaat verdwijnen. Niet echt goed voor de economie dus.
Dat is inderdaad niet goed voor de economie, maar kijk eens wat ik geschreven heb.. Dit kost meer dan de hele economie ons opleverd. Dit bedrag word alleen maar groter en de ellende in met name de randstad word groter. Rotterdam is de economie van nu. Daar hebben we over 40 jaar niks meer aan als alles wat geinporteerd word drugs is en wapenhandel.

Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan

PostSubject: Re: Stemmen   Tue Mar 14, 2017 10:27 pm

Je kunt er nu om lachen maar dit gaat echt gebeuren als het zo doorgaat.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Stemmen   

Back to top Go down

Stemmen
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next