Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Stemmen

Go down 
+4
Ajada
Kristalletje
Jasophoria
Yarrow
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 44
Location : Weert

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyTue Mar 14, 2017 10:31 pm

By the way, gister had ik een foldertje van de sp in de bus, dat ze langs zouden komen.
Vandaag is er dus ook iemand van de sp geweest.
Ik ben me er al even mee bezig aan het houden, en het universum om advies gevraagt, nou duidelijker kan het niet worden Gniffel
Ik heb geen enkele andere partij aan mijn deur gehad.
Weer moeite die ze er in steken, dus zwak, denk het niet Happy

Zijn er bij jullie partijen aan de deur geweest?
Back to top Go down
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid
Fairies


Posts : 82
Join date : 2016-08-30

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyTue Mar 14, 2017 10:41 pm

Yarrow, de wereld is alleen wel veel groter dan dat wat je meegemaakt hebt.

En als je naar het tv-programma Opsporing Verzocht kijkt, dan wordt het je alsnog wel duidelijk dat veel moslims toch niet goed geïntegreerd zijn omdat ze maar al te vaak strafbare feiten gepleegd hebben.
Back to top Go down
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyTue Mar 14, 2017 10:46 pm

Gniffel Mooi teken, of mooi aangetrokken! Hier niks in de bus gehad en al helemaal niet aan de deur.

Hoop verschillende meningen, sommigen ook lijnrecht tegenover elkaar. Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen. Ik woonde naast vluchtelingen en dat was een groot drama. Regelmatig overlast, drugs, naalden op straat enz. Mijn ervaring is dus niet best. Yarrow haar ervaringen zijn totaal anders. Daar wordt de keuze ook door beinvloed natuurlijk....

Is het niet zo dat er toch wel gebeurt wat gebeuren moet, en dan bedoel ik wat allang vastligt? Wij hebben niet voor niks gekozen om hier NU te leven, leren en ervaren. Deel van het hele grote geheel? Daarom Trump in Amerika, Erdelgan in Turkije en weet ik wat voor leiders in andere landen die door velen als fout worden vestempeld? De kant die we opmoeten met de wereld om ergens te komen God mag weten waar dan? Ik denk het.....
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyTue Mar 14, 2017 11:03 pm

Volgens mij is het heel lang geleden dat verkiezingen zoveel in het nieuws waren als deze keer.
Ik ben ook heel benieuwd naar wat de opkomst gaat zijn qua stemmen morgen.
Ik begreep ook dat deze keer ook heel veel jongeren er bij betrokken waren, geïnteresseerd. Goede ontwikkelingen! Ik hoop dat er een hele grote opkomst gaat zijn morgen en dan eens een keer niet alleen onder de Christelijke mensen (meestal de hoogste opkomst geloof ik).

Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyTue Mar 14, 2017 11:11 pm

gouwepeer wrote:
Excalibur wrote:
Dan is de volgende stap uit Europa.
Maar dan hebben we geen steun meer? Het is tijd voor Nederland om op eigen benen te gaan staan. Uit Europa betekend niet het einde van de wereld he.. Mijn stem is duidelijk Gniffel
Uit Europa, en dan uiteraard ook de gulden terug.
Ik vrees dat Nederland daar niet bepaald door vooruit zal gaan.
Rotterdam is dankzij zijn havens een belangrijke economische motor dankzij de "poort van Europa". Zodra Nederland uit de EU stapt zal dat gaan verdwijnen. Antwerpen zal dan hoogst waarschijnlijk de nieuwe "poort van Europa" gaan worden.
Dankzij de Brexit staan er ook de nodige Europese hoofdkantoren op het punt Londen te verlaten. Amsterdam word door sommige als nieuwe locatie bestempeld. Nederland uit de EU zal dan ook betekenen dat er hier ook een hoop gaat verdwijnen. Niet echt goed voor de economie dus.
Ja, dat is ook zo'n discutabel punt. Ik vraag het me altijd af eerlijk gezegd.. Uit een knee-jerk reaction gaan sommige bedrijven weg, logisch, ook weer op angst en macht en geld gebaseerd (angst voor verlies hiervan).
Maar op termijn... Ik denk zelf dat het de UK op termijn juist vele malen beter af zal gaan.
En stel nou dat NL -of een ander belangrijk land- ook uit de EU stapt, dan denk ik dat de hele EU ineen begint te storten. Ik denk dat er dan nl. nog meer landen de stap gaan overwegen of maken.
Hoe dat uit zal gaan pakken... Ik denk niet een doemscenario. Chaos misschien even, ja. Maar meestal gaat chaos aan verbetering vooraf. Onrust en chaos wil niet zeggen dat je er op achteruit gaat.
Natuurlijk zeggen economen en doemdenkers enz. dat het niet haalbaar is en niet gezond voor een land, niet meer terug te draaien. Ik vraag het me serieus af.

Punt is nl. ook dat ALLES wat ooit is samengevoegd uiteindelijk weer óf uiteen valt óf weer vrij wil zijn, terug naar wat het was.
Kijk naar Joegoeslavië, Ierland, Baskenland, Rusland enz. enz. en nu zelfs ook Amerika (N en Z).
Je kunt geen verschillende volkeren bij elkaar persen en dwingen. Dat kan alleen als het vrijwillig gebeurt én als de onderlinge verschillen klein zijn.

Is zomaar een gedachte van me, he. Ik baseer me ook niet op politiek of economisch gedoe. Ik baseer me alleen op wat goed voelt en wat niet, en een stukje historie van hoe het vergaat als je landen / regio's samenvoegt. Is er ergens één land waar dat heeft gewerkt? Volgens mij niet...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid
Fairies


Posts : 82
Join date : 2016-08-30

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 8:52 am

Als we ooit zonder EU gedaan hebben, dan hebben we deze mogelijkheid nog steeds!

Nou vandaag is het zover, stemmen dus!
Back to top Go down
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 11:12 am

Mijn stem is uitgebracht.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 11:21 am

Super :)
Ik ga strakkies, ben nog aan het wakker worden Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 6:37 pm

Fairies wrote:
Yarrow, de wereld is alleen wel veel groter dan dat wat je meegemaakt hebt.
Zeker, daar heb je helemaal gelijk in. Maar wat ik heb meegemaakt is in een notendop dat wat er in de wereld speelt. Ik kan zeggen; Ik weet uit eigen weten. Jij kan zeggen, ik weet van het internet.

Overigens ging ik stemmen en het hoofd van mijn stembureau, degene die mijn identiteit moest controleren was een vrouw met een hoofddoek. duidelijk een zeer geïntegreerde vrouw Tong
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 7:37 pm

Yarrow wrote:
Fairies wrote:
Yarrow, de wereld is alleen wel veel groter dan dat wat je meegemaakt hebt.
Zeker, daar heb je helemaal gelijk in. Maar wat ik heb meegemaakt is in een notendop dat wat er in de wereld speelt. Ik kan zeggen; Ik weet uit eigen weten. Jij kan zeggen, ik weet van het internet.

Overigens ging ik stemmen en het hoofd van mijn stembureau, degene die mijn identiteit moest controleren was een vrouw met een hoofddoek. duidelijk een zeer geïntegreerde vrouw Tong
Voel me toch genoopt hier even op te reageren...
Je bent zelf erg kritisch op wat anderen zeggen, hoe ze formuleren, zelfs als dit voorzichtig en indirect gebeurt, en snel geneigd daar upset op te reageren.
Om dan zelf zo'n boute uitspraak te doen vind ik dan eigenlijk nogal... bout.
Niemand heeft meegemaakt wat in de wereld speelt, ongeacht leeftijd. Ik had op mijn 20e dingen meegemaakt die de meesten op hun 75 nog nooit ervaren hadden en ook nooit zullen ervaren. Dat wil nog niet zeggen dat ik dan de hele wereld in de notendop heb meegemaakt, ook niet nu ik 50 ben en nog véél meer heb ervaren en nog veel meer weet.
Je kunt zelf vinden of denken dat je alles hebt meegemaakt, wat neerkomt op zeggen "ik heb de wijsheid in pacht". Maar niemand heeft de wijsheid in pacht en wijze mensen zijn ook de eersten om dat aan te geven.
Media naar het land der fabelen wijzen vind ik ook errug bout. Een heel groot deel van onze kennis en wijsheid komt al duizenden en duizenden jaren vanuit boeken, ook een vorm van media, en andere media, waaronder tv en internet.
Internet is dé grootste baanbreker aller tijden denk ik toch, die voorheen verborgen dingen open gebroken heeft, en nog, mensen van over de hele wereld met elkaar verbindt. Meer nog baanbrekend dan tv ooit is geweest omdat tv werd gecensureerd en dat is met internet vele malen moeilijker.
Dat iemand geïnformeerd is door boeken, media, internet, tv of hoe dan ook, maakt zijn/haar kennis en informatie niet minder geldig.
Eigen ervaring is of kan net zo goed beperkt zijn, achterhaald, en gekleurd door eigen visie. Kan zelfs minder 'geldig' zijn dan een goed geínformeerd iemand door tv, boeken en internet.
Gezien je zelf heel erg kritisch bent op wat mensen tegen jou zeggen, mag je denk ik toch ook zelf opletten hoe je anderen benadert. Je persoonlijk betrokken voelen bij een zaak en tegenstand krijgen maakt dat nog niet overbodig ...
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 9:16 pm

Het lijkt hier wel een debat :(GNF):

Er is een verschil tussen eigenwijs, eigen wijze en wijs.

Eigenwijs is de gewoonte nooit raad van anderen aan te nemen. Of als je te veel overtuigd bent van je eigen kunnen. Het woordje te is hierin discutabel.

Eigen wijze Is meer het ruimte maken voor jezelf om iets op je eigen manier te doen, te bedenken of te benaderen. Hierbij kan rekening worden gehouden met de ander.

wijs Dit word door iedereen anders geïnterpreteerd. Mensen zeggen ook wel eens hij of zij is wijs voor zijn/ haar leeftijd. Het is maar net hoeveel waarde je aan het woord hecht.

Ik heb vandaag ook gestemd en ben met een glimlach het stemhokje uitgelopen.. Ik vind het mooi en uniek dat mijn mening telt. Dit voelt heel goed! :(SML):
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyWed Mar 15, 2017 9:59 pm

Ik had het nog nooit zo druk meegemaakt met stemmen als vandaag. Mooi te zien :)
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Fairies
Aktief Lid
Aktief Lid
Fairies


Posts : 82
Join date : 2016-08-30

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyThu Mar 16, 2017 8:42 am

PVV heeft niet 4 maar 5 zetels erbij, dat juich ik er wel toe, maar ik had natuurlijk liefst gezien dat die VVD verslagen werd.  De politiek is er een met winnen en verliezen, PVV heeft niet gekregen wat het wilde, maar uitgesproken verloren heeft de partij niet vanwege zijn zetelwinst.

GroenLinks heeft Jesse Klaver, ik vind het toch veelzeggend dat je alleen al met een geweldige look zo sterk kan stijgen. Het gaat zeker bij de politiek helemaal niet om hoe je eruit ziet, maar kennelijk gunnen veel Nederlanders je dan ineens extra meer zetels.

De partij DENK heeft helemaal niet aan het debat deelgenomen (Jan Roos noemde dat erg laf), ook liet die partij de dag erna niets van zich horen waarom ze niet bij het debat deelgenomen hebben, ik snap niet dat die partij dan nog een zetel erbij kon krijgen.

En dat de VVD weer bovenaan staat, ik vind dat veel Nederlanders nog een heel lange weg te gaan hebben voordat ze echt wakker zijn, ze hebben maar weinig van de afgelopen 4 jaren geleerd.
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyThu Mar 16, 2017 9:07 am

@Kristalletje
Als ik schrijf dat ik in een notendop heb meegemaakt wat er nu in de wereld speelt, dan bedoel ik die strijd tussen Licht en duister, ik heb nergens geschreven dat ik de hele wereld in een notendop heb meegemaakt.
als jij meent dat mijn woorden impliceren dat ik de wijsheid in pacht zou hebben, dan laat ik dat bij jou. Het is niet iets wat ik denk, het is niet iets wat ik van mijzelf vind. Het is iets wat jij mij toebedicht. Het is van jou.
Back to top Go down
Ajada
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 133
Join date : 2017-02-04
Age : 65

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyThu Mar 16, 2017 3:56 pm

Mercurius is ram in gegaan dit maakt soms dat we dingen anders uitleggen en verstaan als het bedoeld is, de ram maakt mercurius directer en geeft snelle reacties, of het kan ook gebeuren dat we dingen horen of lezen die er niet gezegd zijn maar gekleurd worden door het teken ram... even een reminder voor de komende weken.
Back to top Go down
Jasophoria
Columnist(e)
Columnist(e)
Jasophoria


Posts : 317
Join date : 2016-09-05
Age : 44
Location : Weert

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptyThu Mar 16, 2017 4:47 pm

Ajada wrote:
Mercurius is ram in gegaan dit maakt soms dat we dingen anders uitleggen en verstaan als het bedoeld is, de ram maakt mercurius directer en geeft snelle reacties, of het kan ook gebeuren dat we dingen horen of lezen die er niet gezegd zijn maar gekleurd worden door het teken ram... even een reminder voor de komende weken.

Ooh mijn God, dat verklaart een hoop in mijn relatie.
Ik ben tweeling, mijn vriend ram.
Weer grote ruzie, maar zal hier niet verder op in gaan.
Sorry voor de off topic, en bedankt voor de hint Ajada.
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 8:41 am

Ik heb geen VVD gestemd, maar toch denk ik dat het niet verkeerd is dat Rutte nog een paar jaartjes doorgaat. In de afgelopen paar jaren is er bijzonder veel gebeurd in NL (en de rest van de wereld), en ik denk niet dat het goed zou zijn om nu van de gevaren koers af te wijken; daardoor zou het alleen maar een grotere puinhoop worden denk ik. Het gaat - naar mijn mening - een stuk beter in/met Nederland dan een paar jaar geleden, het zou zonde zijn om nu het roer om te gooien. Het huidige beleid doet tevens een hoop dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben, maar het is dan ook onmogelijk om iedereen tevreden te houden. En, als ik naar mijzelf kijk, heb ik niet echt te klagen.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 10:58 am

Hé Wolf, leuk je weer te zien!
Het zal zeker wel ergens goed voor zijn, anders zou het niet zo zijn gegaan. Misschien is het inderdaad te vroeg nog om het roer om te gooien.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 11:00 am

Fairies wrote:
Als we ooit zonder EU gedaan hebben, dan hebben we deze mogelijkheid nog steeds!
Dat kan inderdaad, mits alle landen uit de EU stappen. Putin heeft ook liever geen groot Europa naast zich. Erdogan evenmin.
Back to top Go down
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 11:07 am

Kristalletje wrote:

Het zal zeker wel ergens goed voor zijn, anders zou het niet zo zijn gegaan.
Dat denk ik ook. De rel met Turkije kwam precies op het juiste moment. Anders had de PVV waarschijnlijk hoger uit gekomen.
Hopelijk vormt de VVD nou met de juiste partijen een coalitie.
We zullen zien hoe het gaat lopen.
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 12:03 pm

Ik ben inderdaad ook zeer benieuwd hoe het zal verlopen de komende jaren. Gezien de stemmen, blijkt er een duidelijke behoefte aan een rechts beleid; niet mijn keuze, maar ik kan het me heel goed indenken dat men rechts stemt.
Ergens vind ik het jammer dat de PVV niet de grootste is geworden. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe Wilders het zou doen. Ik heb zelf namelijk nul vertrouwen in hem, ik geloof dat hij keihard onderuit zou gaan als minister-president. Nu moet ik weer 4 jaar aanhoren dat Geert het allemaal anders zou hebben gedaan, weer 4 jaar de verheerlijking van Wilders om mij heen, terwijl ik die man absoluut niet serieus kan nemen. Problemen maakt hij groter, hij maakt zelfs problemen die er helemaal niet zijn, zaait verdeeldheid onder de bevolking, en komt met geen een (haalbare) oplossing. Ik hoop echter dat dit keer wél wordt gekeken naar het aantal stemmen dat hij heeft gekregen; er heerst een duidelijke angst cq onrust onder de bevolking, en het is aan de politiek om daar iets mee te doen. Niet die angst en onrust negeren, zoals de afgelopen jaren is gedaan door Wilders bewust links (haha, mooie woordspeling) te laten liggen. Dat vergroot de onrust alleen maar, naar mijn mening.
Politiek gezien zijn er zaken die groter zijn dan alleen Nederland, en ik geloof dat Rutte dat aspect heel goed begrijpt. Het lijkt er echter te sterk op dat hij Nederland zélf onderop de prioriteitenlijst zet, en daar is Wilders dan weer voor. Het zou wel mooi zijn als deze twee, toch de twee grootsten, iets samen zouden kunnen bereiken wat in het Europees én Nederlands belang is.
Ikzelf heb overigens GroenLinks gestemd. Ik twijfelde tussen GL en PvDD, en heb op het laatste moment toch voor de grootste linkse gekozen.
Back to top Go down
Excalibur
Forum Fan
Forum Fan
Excalibur


Posts : 253
Join date : 2016-09-06
Location : The North Wind and the Sun

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 6:01 pm

Wilders is bereid om samen te werken en heeft dit ook kenbaar gemaakt. Mark niet, dit vind ik wel heel teleurstellend moet ik zeggen. Zolang wilders geen eerlijke kans krijgt kunnen er ook geen conclusies worden getrokken.
Back to top Go down
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 9:12 pm

Het zou toch te gek voor woorden zijn als niet de partijen met de meeste stemmen samen gaan? VVD, PVV, D66 en nog eentje.... Dat is waar Nederland op heeft gestemd, daar moet je dsn iets mee doen zou ik denken. Maar de woorden van dhr. Rutte waren niet, nooit, niet samen te werken met dhr. Wilders. Ik ben ook heel benieuwd. Groen Links verdient ook zeker een plekje..maar, we zullen zien...
Back to top Go down
Guest
Guest




Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 10:14 pm

De keuze van Rutte om niet te willen samen werken met Wilders is ook heel bewust gemaakt.
Bekijk de onderstaande links maar eens:

Hoe Wilders onverwacht de gedoogconstructie opblies

PVV loopt boos weg uit crisisdebat
Back to top Go down
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 EmptySat Mar 18, 2017 10:39 pm

Wilders heeft zelf inderdaad al duidelijk gemaakt dat er met hem niet samen te werken valt. Niet zo vreemd dat Rutte dus ervoor kiest om hem zijn zin te geven....
Back to top Go down
Sponsored content





Stemmen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Stemmen   Stemmen - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Stemmen
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: