Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Empty
PostSubject: Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling   Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling EmptyFri Mar 03, 2017 8:03 pm

Iemand die dit weet of helder kan krijgen? Ik kan het zelf niet vinden online zo snel...

Ik heb een stukje prairie Tanzanite gekocht, wat volgens de omschrijving roze zoisiet in jade is. Ik vroeg toen daar wat het paarse dan was, dat wist ie niet.
Nou Google ik, en lees ik dat tanzaniet (blauw) de gemstone versie is van zoisiet. Oh?
Thuliet is ook een vorm van zoisiet. Oh?

Online vind ik dan dat de zoisiet in de Prairie Tanzaniet roze en/of paars is. Wat is dan de jade? Het komt uit Wyoming, daar zijn inderdaad jadevelden, maar wat ik vind online is dat groene jade. Er zit geen groen in Prairie Tanzaniet...

Ik ben ff er af nu. Zit er dan wel jade in? Ben daar nieuwsgierig naar, omdat ik van jade hou, maar dan eigenlijk van witte (Kunlun) jade. Jade heeft de eigenschap meer te gaan glanzen als je het veel draagt. Het verandert dan, krijgt een andere trilling of weet ik wat.
Heb dat meegemaakt met een Kunlun jade phoenix carving, het verschil fenomenaal met hoe ze bij mij kwam!

Anyway, iemand die weet of er achter kan komen hoe het nou zit met Prairie Tanzaniet?

Hier plaatjes van een paar stukken:

Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling 17a5b2e84f627bddf0677eaae6711ea0

Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Il_340x270.1043410798_nvwk
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Cherryblossem
Aktief Lid
Aktief Lid
Cherryblossem


Posts : 76
Join date : 2016-08-30
Age : 64
Location : Lansingerland

Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Empty
PostSubject: Re: Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling   Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling EmptySat Mar 04, 2017 6:53 pm

Ik heb geen idee maar vind zeker de bovenste steen erg mooi.
Back to top Go down
http://www.tvnr.nl
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Empty
PostSubject: Re: Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling   Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling EmptySat Mar 04, 2017 7:55 pm

Jade kan ook wittig zijn.
Back to top Go down
Sponsored content





Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Empty
PostSubject: Re: Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling   Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling Empty

Back to top Go down
 
Hulp bij Prairiet Tanzaniet samenstelling
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: