Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 De grootmoeders spreken

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest




De grootmoeders spreken Empty
PostSubject: De grootmoeders spreken   De grootmoeders spreken EmptySat Mar 04, 2017 11:13 pm

Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van de 13 grootmoeders?Jullie wel? Een kennisje van me had het er tijden terug eens over dat de grootmoeders haar zo geholpen hadden. Vanavond schoot dat me ineens te binnen, terwijl het denk ik al drie jaar terug is dat die kennis er iets over zei.
Ik google erop, en vreemd genoeg zie ik een afbeelding van een ouder vrouwtje die lijkt op een vrouwtje die ik wel eens zie. Soms is er de verschijning van een oudere vrouw bij me, zeg maar gerust een oma, ze lijkt niet helemaal Hollands, eerder wat Grieks achtig, met wit haar heeft ze en ze loopt iets gebogen, draagt zwarte kleding.

Ik ben nog nooit met die13 grootmoeders bezig geweest, en vind het apart dat ik er nu op kom. Ze doen ook iets met het zenuwstelsel lees ik, en daar heeft mijn lijf nu juist last van.


Deze tekst vond ik..

het Net van Licht / De Grootmoeders Spreken



Wie zijn de Grootmoeders?
"De Grootmoeders Spreken" is de titel van het eerste boek van Sharon McErlane. Sharon beschrijft in dit boek haar ervaringen met de verschijning van "De Grootmoeders". De Grootmoeders vertegenwoordigen alle culturen en rassen en noemen zichzelf De Grote Raad van Grootmoeders. Ze zijn verschenen in 1996 om het verstoorde evenwicht tussen het mannelijk en het vrouwelijk principe - yin en yang - op onze planeet te herstellen en vrouwen op te roepen in hun kracht te gaan staan. Ze maken vrouwen en mannen bewust van de energie die ze het diep vrouwelijke noemen. Hiermee reiken ze mannen en vrouwen een innige verbondenheid met de vrouwelijke scheppingsbron aan.

Werken met het Net van Licht
In het tweede boek "Een Oproep van de Grootmoeders" maken wij kennis met Hun diepere spirituele wijsheid. De Grootmoeders laten de veranderingen zien die plaatsvinden op aarde, leggen uit waarom de aarde in een kritieke toestand verkeert, verduidelijken het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke energie en vertellen ons wat wij kunnen doen om onszelf en onze planeet weer in balans te brengen. In het tweede boek "Een Oproep van de Grootmoeders" maken wij kennis met Hun diepere spirituele wijsheid. Zij vragen en leren ons om met het "Net van Licht" te werken en het verder te versterken. Zij helpen ons om Hun boodschap te leven. Hiervoor reiken zij ons onder andere meditaties en visualisaties aan.

In verbinding met de Grootmoeders
In het derde boek "In verbinding met de Grootmoeders" uit 2015 leren wij over de transformerende kracht van het Net van Licht. Het Net doordringt onze lichaamscellen en strekt zich uit over de gehele kosmos. Zo ondersteunt het de Aarde en verschaft het ons een pleisterplaats in de roerige tijden die nu zijn aangebroken. De Grootmoeders blijven ons energetisch begeleiden tijdens de versnelde veranderingen die een beroep doen op ons zenuwstelsel.

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

De grootmoeders spreken Empty
PostSubject: Re: De grootmoeders spreken   De grootmoeders spreken EmptySat Mar 04, 2017 11:31 pm

Heb er wel eens van gehoord, van mijn vriendin meen ik, een aantal jaren terug. Maar het sprak en spreekt mij niet zo aan...
Maar als je er wel wat mee kunt, helemaal fijn! Er zijn zoveel krachten om je mee te kunnen verbinden, net wat voor jou goed resoneert. Hopelijk heb je er baat bij, zou zeker wel fijn zijn!

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




De grootmoeders spreken Empty
PostSubject: Re: De grootmoeders spreken   De grootmoeders spreken EmptySun Mar 05, 2017 7:58 pm

Ik heb geen idee waarom ik er ineens opkwam.
Ik werk nu elke dag met een andere Gids, en hou het daarbij, maar het kan wel zijn dat er vanuit die Gids ook anderen bijkomen. Misschien hoort dat ouwe wijfie bij die grootmoeders en kwam ik er daarom bij, of misschien is het een andere helper. Het maakt ook niet uit.
Misschien brengt die Gids me in contact met heel veel helpers, maar waar ze vandaan komen maakt ook niet uit. Als het maar werkt.

Back to top Go down
Sponsored content





De grootmoeders spreken Empty
PostSubject: Re: De grootmoeders spreken   De grootmoeders spreken Empty

Back to top Go down
 
De grootmoeders spreken
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Spiritualiteit-
Jump to: