Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Haar en shampoo/conditioner

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Haar en shampoo/conditioner Empty
PostSubject: Haar en shampoo/conditioner   Haar en shampoo/conditioner EmptySat Mar 25, 2017 2:18 pm

Wat maakt het toch veel uit wat je op je haar smeert!
Ik had een tijd terug sores omdat mijn conditioner niet meer verkrijgbaar was in NL, van Syos. Andere parabene enz. vrije gekocht, maar nada. Ellende.
Zoeken naar iets wat wel werkt. Een lange zoektocht, duur ook. Had op den duur tig flessen staan die geen een van allen fijn werkten.
En toen vond ik het: Action, Coconut conditioner, parabenen vrij.
Perfectos! Lang mee gedaan, was op. Even naar de andere parab. vrije, wéér meteen doffe ellende.
Balen als een stekker. Gisteren bij de Action meteen 3 flessen van die coconut conditioner gekocht. Vaak is daar ineens iets niet meer verkrijgbaar, kan ik effe vooruit.
Net mijn haar mee gewassen, perfectos! De glans weer terug, de krullen weer er in. Blij! En die is niet eens duur, E1.89 per fles.
En vreemd toch dat andere parabene vrije conditioner dan niet hetzelfde resultaat geeft. Ik geloof dat ik die cocosnoot echt nodig heb? Ik smeer mijn haar ook geregeld in met kokosolie maskertje, een uurtje in laten trekken. Werkt als een tierelier.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
Haar en shampoo/conditioner
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Statisch haar, hellup!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: