Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Sollicitatie mediumchat

Go down 
AuthorMessage
Gwynne
Trouw Lid
Trouw Lid
Gwynne


Posts : 190
Join date : 2017-01-29

Sollicitatie mediumchat Empty
PostSubject: Sollicitatie mediumchat   Sollicitatie mediumchat EmptyThu Apr 20, 2017 9:14 pm

Zojuist een sollicitatie bij de mediumchat gehad. Dat had ik dus beter niet kunnen doen Gniffel

Ik weet niet of jullie andere ervaringen hebben bij deze website maar omdat ik met een nul uren contract zit en driftig (lees wanhopig) op zoek ben naar wat anders kwam ik via via hier terecht. Ik zag dat ze zuiver en eerlijk wilde werken en chatten is inderdaad laagdrempelig. Ik waag het er maar op. Ze vond mij erg jong maar was onder de indruk van mijn profiel dus wilde wel de intake doen (klant spelen/vragen stellen). Eindresultaat: voor dit werk ben je goed maar de chat te sloom Gniffel bevestigd voor mij toch dat die lijnen en chats niks voor me zijn. Je moet te snel een algemeen antwoord geven en dan inhaken op het bevestigende antwoord en wedervragen. Dus gewoon weer terug naar mijn eigen manier, visie en tempo...meer vertrouwen hebben in het Universum en de goede dingen aantrekken.

Gniffel Hartjes
Back to top Go down
 
Sollicitatie mediumchat
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: