Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

De Leeuwenpoort 2017

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: De Leeuwenpoort 2017   Sun Jul 09, 2017 4:36 pm

Even een vers draadje er over, leuk om dingen in te posten over het verloop, en evt. linken als er info online te vinden is.

Gisteren middels channeling/reading van een astrologe/reader begrepen dat de energie van de Lion's Gate al aan het binnen komen is, en dat de afgelopen volle maan daar al veel mee van doen had. Wat je nu deze maan los kon laten, helpt om met een hogere vibratie de Leeuwenpoort door te kunnen gaan en er dus niet zo'n hinder van te ondervinden.
Uiteindelijk gaat het om op een hogere liefdestrilling te komen, maar als je nog een hoop bagage meesleurt, is dat uiteraard wat confronterend.

Ik geloof dat ik zelf wel weer het een en ander los gelaten heb met de volle maan. Het voelde elke keer heel turbulent, vooral omdat er een aantal dingen in mijn leven spelen momenteel (niet op liefdesgebied).
Maar gisteren kwam ik daarmee op een ander spoor, wel dankzij hem, en sindsdien voelt het veel rustiger.
Wel benieuwd naar de Leeuwenpoort. Hopelijk kom ik er redelijk soepel doorheen dit keer. Soms word ik al die turbulentie zat, en het najaar is ook één en al portal activatie, de Leeuwenpoort is slechts de eerste van de hele jaarlijkse riedel...
Ik neem aan dat hoe zuiverder je wordt, hoe soepeler dat allemaal gaat? Kan ook dat de wens hier vader van de gedachte is Tong
Fingers crossed!

bloempjes
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   Mon Jul 10, 2017 7:11 pm

Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   Thu Jul 20, 2017 4:55 pm

Kan aan mij liggen maar volgens mij is de shift al merkbaar in energie? Ik heb er vanochtend even flink Abraham Hicks tegenaan moeten gooien en een meditatie/visualisatie van Tineke van der Giessen om weer op een hogere, stabiele vibratie te komen.
Eergisteren is er toch weer wat omhoog gehaald van oude patronen en dingen, dat werkt dan ook nog even na.
Ik wil proberen dit jaar zoveel mogelijk op een hoge vibratie van liefde te blijven, wat je natuurlijk altijd moet doen en willen, maar goed, we zijn allemaal mensen. Maar nu met die Lion's Gate en die eclipsen in aantocht lijkt het me niet onbelangrijk er extra tijd en aandacht aan te besteden.
En te beginnen dan al met niet meer denken van "Oh chips, dit wordt weer heftig!" maar het positief benaderen. Het gaat uiteindelijk allemaal om een vibratie van Onvoorwaardelijke Liefde, daar is toch niets vreselijks aan, al is de zuivering om daar te komen niet altijd prettig Tong

Deze uit één van de bovenstaande links vind ik een mooie om op te focussen:
This is preceded by the “Day out of Time” which falls on the 25th of July. The 25th is a Magical and Sacred “womb space” where transformation from one time cycle to another is birthed. It is a time to be joyful and creative as you lay the foundations for your New Year cycle at the highest level possible. This creative and festive energy will carry you into the 26th when the Planet and all living beings will begin a new personal cycle of creation and being.

For the Ancient Egyptians, this time was marked by an annual event called the “heliacal rising of Sirius”. This is the time when Sirius rises in the morning sky right next to the Sun. It was also the time in the Egyptian calendar when the Nile would rise and flood the lands bringing fertility and abundance to the people.

Vreugde, plezier, feestelijkheden, overvloed en vruchtbaarheid. De overstroming van de Nijl was toch cruciaal voor het overleven als ik me goed herinner.
Dus juist een hele positieve tijd, niets om tegenop te zien, maar iets om naar uit te kijken.
Eender eigenlijk toch met het Keltische, want het eerste oogstfeest komt er aan: Lughnasad / Lammas (1 augustus). Ook voor de Kelten, en ook voor ons nu nog trouwens, een belangrijk moment van het jaar, want als het weer niet mee zat, had je geen oogst en dus geen eten.
Geen wonder dat ook zij dit vierden met het eerste oogstfeest.
Wij hebben dan wel nog eten als de oogst mislukt, maar dan zal alles toch duurder worden. Ook nu staat het graan oogstrijp op de velden.
Een mooie tijd dus eigenlijk. Grappig dat dit ook middenin de Leeuwenpoort valt, niet eerder bij nagedacht. Want dat is ook de tijd dat je terug kunt gaan kijken naar wat je zelf kunt oogsten van wat je eerder dit jaar hebt gezaaid.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   Sun Jul 23, 2017 12:58 am

Vooralsnog gaat ie bij mij goed. Nieuwsgierig of jullie er iets van merken al?
Back to top Go down
Jessikina
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   Sun Aug 06, 2017 11:16 am

Heftige tijd Kristalletje! Ik Had het gisteren toch wel zwaar, of ik moet zeggen: de laatste twee weken is het gewoon zwaar!! Mijn opa was vorige maand gestorven, oude pijnen uit het verleden komen ook nog eens boven. Pfft heftig jongens! Ik Probeer het ook rustig aan te doen en zo goed mogelijk positief te denken. Ik visualiseer wel mooie dingen. Ben benieuwd naar 8/08! Kan mij de vorige jaren niet meer zo herinneren hoe die waren.

Grtz
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   Thu Aug 10, 2017 11:39 am

Al met al is het me nog erg meegevallen dit jaar. Ondanks dat het ook nog volle maan was vlak ervoor én gedeeltelijke eclips.
Gisteren voelde het heerlijk, enorme krachtige liefdesenergie. Voelde aan alsof mijn hartchakra ging ontploffen of zo, haha.
Vandaag lijkt de energie weer meer terug te gaan naar normaal. Ik voel echt dat de top er af is. Als het zo goed voelde, vind ik dat dan altijd weer jammer.
Maar volgens mij is dit voor het eerst sinds ik van de Leeuwenpoort af weet dat het ook positief heeft gevoeld. Ik weet nog dat het de laatste twee jaar voor mij echt ook tot half augustus heftig was.
Vorig jaar was echt rampzalig met wat er toen gedurende de Leeuwenpoort opkwam. Dat heeft echt maanden na geëchood in mijn hoofd. Maar achteraf gezien was dat heftige gebeuren dan toch weer nodig om mij uiteindelijk in mijn kracht te zetten. Wat dan pas in februari gebeurde. Echt rust van binnen kwam eigenlijk pas in mei. Dus zo'n Leeuwenpoort kan nogal wat in werking zetten. Gewoon bijna een jaar nodig gehad!

Oh en wel apart: vannacht eindelijk weer goed en normaal geslapen! Dat was gedurende de Leeuwenpoort soms toch lastig. Veel dromen, slecht inslapen en zo.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: De Leeuwenpoort 2017   

Back to top Go down

De Leeuwenpoort 2017
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1