Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Volle maan 7 Augustus 2017

Go down 
4 posters
AuthorMessage
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptyThu Aug 03, 2017 3:30 pm

Ja ja daar is ie weer! De link naar de site van Petra Stam

Deze maand toch weer een bijzonder maantje met maansverduistering, al is alleen het einde voor ons zichtbaar. Voor meer wetenschappelijke informatie daarover kun je terecht bij deze link van waarnemen
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySat Aug 05, 2017 6:22 pm

Thanks voor het delen! Ik ga zeker zo even lezen, ben wel benieuwd wat ons te wachten staat.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Guest
Guest




Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySat Aug 05, 2017 11:14 pm

In het kader van de volle maan ben ik weer heftig aan het dromen.
Vannacht was ik student aan de universiteit. Ik moest overal met een sleutel naar binnen, maar die had ik nog niet. Na heel wat vragen bij mensen kreeg ik een sleutel. Samen met een jongen (Ik was een stuk jonger dan in het echt) was ik aan het lopen door het gebouw. We kwamen in een lokaal waas een vijver was met een eiland. Ik was mijn sleutel kwijt en we liepen samen door het water naar het eiland. Toen ik mijn voeten uit het water wilde halen om op de kant te klimmen, zag ik een slang bij mijn voeten. In de droom wist ik dat dit heel belangrijk was en het moest onthouden. Op het eiland waren we aan het zoeken naar mijn sleutel. Vonden niks. I eens waren we op een heel mooie plek, ommuurd met gele stenen muur en veel groep. Daar herinnerde ik me waar die sleutel was. Het viel niet mee om hem weer in handen te hebben, maar na veel loopwerk lukte het. Hij zat in mijn broekzak ROFL .

Een veel betekenende droom denk ik. Maar voor mezelf kan ik het nooit zo goed verklaren. Iemand een idee?

Wat is de maan trouwens prachtig. Ik heb het gevoel dat deze een heel fijne uitwerking op me heeft. Voel me heerlijk!
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySun Aug 06, 2017 1:21 pm

Moonshine wrote:
Wat is de maan trouwens prachtig. Ik heb het gevoel dat deze een heel fijne uitwerking op me heeft. Voel me heerlijk
Zeker, je hebt immers de sleutel al gevonden.
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySun Aug 06, 2017 9:00 pm

Moonshine wrote:
In het kader van de volle maan ben ik weer heftig aan het dromen.
Vannacht was ik student aan de universiteit. Ik moest overal met een sleutel naar binnen, maar die had ik nog niet. Na heel wat vragen bij mensen kreeg ik een sleutel. Samen met een jongen (Ik was een stuk jonger dan in het echt) was ik aan het lopen door het gebouw. We kwamen in een lokaal waas een vijver was met een eiland. Ik was mijn sleutel kwijt en we liepen samen door het water naar het eiland. Toen ik mijn voeten uit het water wilde halen om op de kant te klimmen, zag ik een slang bij mijn voeten. In de droom wist ik dat dit heel belangrijk was en het moest onthouden. Op het eiland waren we aan het zoeken naar mijn sleutel. Vonden niks. I eens waren we op een heel mooie plek, ommuurd met gele stenen muur en veel groep. Daar herinnerde ik me waar die sleutel was. Het viel niet mee om hem weer in handen te hebben, maar na veel loopwerk lukte het. Hij zat in mijn broekzak ROFL .

Een veel betekenende droom denk ik. Maar voor mezelf kan ik het nooit zo goed verklaren. Iemand een idee?

Wat is de maan trouwens prachtig. Ik heb het gevoel dat deze een heel fijne uitwerking op me heeft. Voel me heerlijk!

Een school geeft aan hoe jij je verhoudt tot groepen mensen. Die basis wordt tijdens je schoolperiode al gelegd en ontwikkelt zich vaak verder en/of anders in je verdere leven. Dat eiland in die klas zegt mij dat jij tijdens je (middelbare) schoolperiode vaak eenzaam bent geweest. Je was heel gevoelig voor wat is en wat schijnt, vaak maar niet altijd kon je daar de vinger op leggen.
Die sleutel zegt me wel dat jij zeer oplossingsgericht bent en ik krijg ook het gevoel dat je vaak de rol van bemiddelaar hebt in groepen. Is dit een kantje wat de laatste tijd meer en meer tot ontwikkeling komt? Wat die slang betreft: heb jij met jaloezie te maken gehad? Zo ja, was dat iemand die slecht tegen kritiek kan en zich door jou aangevallen voelde? Waarschijnlijk om een heel klein ding?
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySun Aug 06, 2017 9:01 pm

Morgen volle maan in Waterman: een hoop duistere zaken komen aan het licht. Ook meer openlijke vriendschappen en goede connecties.
Back to top Go down
Guest
Guest




Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySun Aug 06, 2017 9:04 pm

Yarrow wrote:
Moonshine wrote:
Wat is de maan trouwens prachtig. Ik heb het gevoel dat deze een heel fijne uitwerking op me heeft. Voel me heerlijk
Zeker, je hebt immers de sleutel al gevonden.
bloempjes
Back to top Go down
Guest
Guest




Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 EmptySun Aug 06, 2017 9:06 pm

Silverlady wrote:
Moonshine wrote:
In het kader van de volle maan ben ik weer heftig aan het dromen.
Vannacht was ik student aan de universiteit. Ik moest overal met een sleutel naar binnen, maar die had ik nog niet. Na heel wat vragen bij mensen kreeg ik een sleutel. Samen met een jongen (Ik was een stuk jonger dan in het echt) was ik aan het lopen door het gebouw. We kwamen in een lokaal waas een vijver was met een eiland. Ik was mijn sleutel kwijt en we liepen samen door het water naar het eiland. Toen ik mijn voeten uit het water wilde halen om op de kant te klimmen, zag ik een slang bij mijn voeten. In de droom wist ik dat dit heel belangrijk was en het moest onthouden. Op het eiland waren we aan het zoeken naar mijn sleutel. Vonden niks. I eens waren we op een heel mooie plek, ommuurd met gele stenen muur en veel groep. Daar herinnerde ik me waar die sleutel was. Het viel niet mee om hem weer in handen te hebben, maar na veel loopwerk lukte het. Hij zat in mijn broekzak ROFL .

Een veel betekenende droom denk ik. Maar voor mezelf kan ik het nooit zo goed verklaren. Iemand een idee?

Wat is de maan trouwens prachtig. Ik heb het gevoel dat deze een heel fijne uitwerking op me heeft. Voel me heerlijk!

Een school geeft aan hoe jij je verhoudt tot groepen mensen. Die basis wordt tijdens je schoolperiode al gelegd en ontwikkelt zich vaak verder en/of anders in je verdere leven. Dat eiland in die klas zegt mij dat jij tijdens je (middelbare) schoolperiode vaak eenzaam bent geweest. Je was heel gevoelig voor wat is en wat schijnt, vaak maar niet altijd kon je daar de vinger op leggen.
Die sleutel zegt me wel dat jij zeer oplossingsgericht bent en ik krijg ook het gevoel dat je vaak de rol van bemiddelaar hebt in groepen. Is dit een kantje wat de laatste tijd meer en meer tot ontwikkeling komt? Wat die slang betreft: heb jij met jaloezie te maken gehad? Zo ja, was dat iemand die slecht tegen kritiek kan en zich door jou aangevallen voelde? Waarschijnlijk om een heel klein ding?

De rol van bemiddelaar klopt inderdaad. Dat het ontwikkelt weet ik niet, ben de laatste tijd niet meer in groepen. Jaloezie zou ik ook niet weten eigenlijk.....
Back to top Go down
Sponsored content





Volle maan 7 Augustus 2017 Empty
PostSubject: Re: Volle maan 7 Augustus 2017   Volle maan 7 Augustus 2017 Empty

Back to top Go down
 
Volle maan 7 Augustus 2017
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nieuwe Maan 21 augustus 2017
» Volle Maan mei 2017
» Volle maan 12 januari 2017
» Volle maan 9 juli 2017
» Volle maan 6 september 2017

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Volle Maan & Energieën & Planeten-
Jump to: