Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptySun Dec 31, 2017 12:54 pm

Ik ben benieuwd! Big Smile
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptySun Dec 31, 2017 1:47 pm

Voor mij affiniteit met kristallen.
Ook in het logo van de website die ik aan het opzetten ben voor workshops enz. komt een kristal terug.
Ik ben ook een kristalmens Tong
In het Engels gebruik ik vaak Crystal, maar daar ben ik tegenwoordig van af aan het stappen omdat ik dat te hard vind. Daar ben ik over na gaan denken toen ik een pseudoniem moest verzinnen met het uitgeven van mijn boek. Toen kwam ook eerst Crystal op, maar dat voelt niet zacht genoeg. Ik ben vrouwelijk, zacht. Dus heb ik een ander iets bedacht :)
Maar kristallen horen wel bij mij. Vandaar dat het wel ook in mijn logo en header terug komt van mijn nieuw op te zetten praktijk en website. Ik heb daarbij wel gekozen voor een diamant in de kleur die voor mij ook vrouwelijk is en voor Maria Magdalena staat. Roze-rood.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptySun Dec 31, 2017 1:57 pm

Mijn forumnaam is de amerikaanse naam van mijn Gids. Zijn echte, gegeven naam is Ho'néhevotoomáhe (maar die kan ik niet goed uitspreken Gniffel )
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptySun Dec 31, 2017 2:03 pm

Laila wrote:
Ik ben benieuwd! Big Smile

En jij zelf?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptySun Dec 31, 2017 2:04 pm

Wolf Robe wrote:
Mijn forumnaam is de amerikaanse naam van mijn Gids. Zijn echte, gegeven naam is Ho'néhevotoomáhe (maar die kan ik niet goed uitspreken Gniffel )
Voor ons ook wat lastig typen, fijn dat je het ons makkelijk maakt, haha. Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Wolf Robe
Columnist(e)
Columnist(e)
Wolf Robe


Posts : 335
Join date : 2016-08-29

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptyMon Jan 01, 2018 2:42 pm

Gniffel
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptyTue Jan 02, 2018 12:45 pm

Kristalletje wrote:
Laila wrote:
Ik ben benieuwd! Big Smile

En jij zelf?
Het is een naam van een gids van mij, maar de enige naam die ik al van kinds af aan 'ken'.
Vroeger heette mijn denkbeeldige vriendinnetje Laila, later kwam ik erachter wie ze echt was.
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptyTue Jan 02, 2018 12:45 pm

Wolf Robe wrote:
Mijn forumnaam is de amerikaanse naam van mijn Gids. Zijn echte, gegeven naam is Ho'néhevotoomáhe (maar die kan ik niet goed uitspreken Gniffel )
En hoe spreek je dat uit? Tong
Back to top Go down
Silverlady
Trouw Lid
Trouw Lid



Posts : 154
Join date : 2017-07-15

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptyTue Jan 02, 2018 6:46 pm

Iron lady vind ik veel te onvriendelijk voor mezelf dus heb ik er maar Silverlady van gemaakt!
Back to top Go down
Yarrow
Ere Lid
Ere Lid



Posts : 583
Join date : 2016-09-13

Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? EmptyTue Jan 02, 2018 11:02 pm

Yarrow is een bloem, Duizendblad. De remedie van Duizendblad geeft bescherming.
daarom vond ik het een mooie naam.
Back to top Go down
Sponsored content





Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty
PostSubject: Re: Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?   Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam? Empty

Back to top Go down
 
Waarom heb je gekozen voor deze forumnaam?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Leuke Opkikker voor het Innerlijk Kind voor zo'n 50 ct
» Forum Hartjes voor leden
» Sapje voor de botten
» Nestelen voor de winter?
» Doelen voor 2017

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Algemeen :: Kletscafé met Zonneterras-
Jump to: