Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Hoeveel lezen jullie?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Hoeveel lezen jullie?   Tue Aug 30, 2016 12:15 am

Ik heb weken dat ik zo een drie boeken in de week uitlees.
Ik ben een echte boekenwurm, ik vind het heerlijk!! Niet elke week hoor, maar ik heb eigenlijk wel altijd een boek liggen. Ik heb altijd wel een boek uit de bibliotheek die ik verslind, is hij uit, zorg ik dat ik meteen een nieuwe heb. En ik koop ook best veel boeken.

Ik ken in mijn omgeving eigenlijk weinig mensen die zoveel lezen, op mijn moeder na dan.

Hoeveel boeken lezen jullie? Ben jij iemand die er ook drie per week leest, of eerder drie per jaar.

En wat vindt jij dan een van de mooiste boeken die je gelezen hebt?
Ik vermoed dat we misschien ook allemaal wel spirituele boeken lezen.
Wat is dan een van jouw fijnste spirituele boeken? En welk ander boek is een van jouw mooist gelezen boeken?
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin

PostSubject: Re: Hoeveel lezen jullie?   Tue Aug 30, 2016 12:38 am

Ik weet niet hoeveel boeken ik per jaar gemiddeld nog lees, wisselt sterk. Niet half zoveel meer als vroeger, ondanks dat ik ook een leesgek en boekenfanaat was. Maar sinds mijn 2e nekletsel in 2012 gaat lezen in een gewoon boek niet zo lekker meer.
Ook merk ik dat mijn interesse verschoven is, waarschijnlijk ook omdat je online al zoveel leest.
Als ik al lees zijn het vaak toch boeken m.b.t. persoonlijke ontwikkeling of meer het "50 shades" genre óf meer richting espionage thriller (Andy McNab).
Ik lees tegenwoordig ook wel boeken op Kindle, wel op de PC. Ik heb op zich wel liever een echt boek, de feel en geur van papier, nothing can beat that!
Maar ja, mijn nek ... Mijn bieb abonnement heb ik met ingang van dit jaar ook opgezegd. Kostte me geld, las amper wat. De boeken die ik wil lezen hebben ze toch bijna niet, vooral omdat ik veelal in het Engels lees.

Mooiste boek? Erm...
Romans: Ligt dan denk toch in de Avalon reeks van Marion Zimmer-Bradley waar The Mists of Avalon ook deel van is. Dat deel vond ik niet necessarily het beste er van, maar die reeks, waanzinnig mooi!

En niet-romans: "Over het mannelijke in de vrouw & het vrouwelijke in de Man" van Karin Hamaker-Zondag, Jungiaans psychologe. Heeft grappig genoeg ook boeken geschreven over astrologie en tarot.

Buiten dan natuurlijk nog de naslagwerken waarin je even iets opzoekt en nakijkt. Over kristallen, essentiële olietjes, kleurentherapie of astrologie enz.
Back to top Go down
http://spiritueellichtforum.actieforum.com
Laila
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Hoeveel lezen jullie?   Tue Aug 30, 2016 10:06 pm

Zeer weinig. Ik gebruik al mijn tijd om te tekenen. Big Smile
Back to top Go down
May
Aktief Lid
Aktief Lid

PostSubject: Re: Hoeveel lezen jullie?   Tue Aug 30, 2016 11:42 pm

Te weinig helaas, meer tijdens vakantie aan het strand..
Moet voor komende vakantie nog ff een of twee goeie boeken vinden, tips hoor ik graag! Autobiografieën lees ik graag, evt met een spiritueel tintje zoals die van Chantal van den Brink en Sylvia Lucia.
Ook het boek Dying to be me van Anita Moorjani heeft destijds veel indruk gemaakt.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Hoeveel lezen jullie?   

Back to top Go down

Hoeveel lezen jullie?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1