Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best EmptyTue Aug 30, 2016 10:43 am

van Wayne Dyer en Esther Hicks met Abraham is zo'n enorme aanrader!!
Ik had er nog nooit van gehoord tot Ally het noemde en ik ben de channeling toen gaan kijken. Fenomenaal! De ene eye-opener na de andere. Veel is wat ik al wist en/of vaker had gehoord, maar nog nooit heb ik het zó goed uitgelegd gehoord. Men kan wel dingen roepen als "Je moet de dag met een positieve gedachte beginnen", maar als niet uitgelegd waarom, vergeet je na 3 dagen alweer om het ook daadwerkelijk te doen.

Ook de Wet der Aantrekkingskracht wordt (eindelijk) eens goed uitgelegd, ook waarom het vaak niet werkt voor mensen.
Hetzelfde met contrast, dualiteit, keuzes en zo die er op aarde is. Waarom dat is, waarom dat een mooi iets is en waarom het zo belangrijk is voor Al wat Is.

Echt ongelofelijk. Ik ben de channeling voor de tweede keer aan het kijken, want het is zo ongelofelijk veel informatie, dat neem je in één keer niet allemaal op. Het duurt 2,5 uur, dus ik heb hem sowieso in etappes gekeken. En veel gesnotterd elke keer, van ontroering, herkenning.
Gewoon die channeling kijken en luisteren, brengt je al op een hogere vibratie. Die vibratie vasthouden is dan weer een andere natuurlijk. Daarom ben ik hem ook weer gaan kijken en ik voel het meteen. Omdat het nu echt door dringt en hop, dan zit je meteen op een andere, hogere vibratie. Heerlijk gewoon!

Je kunt korte stukjes er van op YouTube vinden, ik weet niet of het hele gebeuren daar op staat. Mag je zelf zoeken ...

Hier zijn er een paar ..





Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Re: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best EmptyTue Aug 30, 2016 10:44 am

Ik wil hier wat over delen :)
Nadat ik de channeling video "Co-Creation at its best" heb gezien en het boek "Ask & it is given" ben gaan lezen, begin ik me zó anders te voelen. En anders te denken en handelen.

Onlangs las ik de tekst over het kristallen aura, wat ik heb, wat hier op het forum ook besproken was bij "Aura's en Chakra's".
Eén van de nadelen daarvan zijn dat je heel makkelijk de energie van een ander absorbeert. Ook in relaties gebeurt dit makkelijk voor een Crystal Aura waardoor je eigenlijk je eigen unieke zelf kwijt kunt raken.
Toen had ik zoiets van "Great, I'm doomed!" (GNF)

Nu begin ik het anders te zien. Het was inderdaad voor mij altijd heel makkelijk om met de energie van een ander mee te gaan. Maar nu kies ik er voor om niet naar lagere energieën te gaan.
Het clipje wat Vlinder onlangs postte over oordeel en anderen be-/ver/oordelen, speelt hierbij op de achtergrond mee. Wat die vrouw daarin zei: je hoeft helemaal geen oordeel te hebben over een ander, die is op zijn pad, jij op het jouwe. Als dat niet past, so what? Je hóeft toch niets met elkaar?
Dat stukje neem ik dus ook zoveel mogelijk mee gedurende de dag. Er verdulleme, als je dat toepast kom en blijf je dus echt op een heel andere energiestroom.

De realisatie komt binnen dat ik ook kan kiezen om mijn energie gewoon te behouden. Door simpelweg negatieve gedachten op te merken en los te laten, vervangen met positieve. Ik hoef helemaal de frequentie v/d kristallen in mijn aura niet te laten verlagen door externe factoren, dat is een keuze. Een kwestie van je antenne blijven richten.
In verband met dit stukje, komen een heleboel dingen terug omhoog drijven die ik ooit heb gehoord of geleerd. Bijv. "Je laat het negatieve gewoon van jouw aura afketsen."
Mmm... komt nu nog veel meer omhoog ... food for thought :-p

Ik begin te snappen dat wij echt de scheppers zijn van ons eigen leven. En wederom is dat eigenlijk zo simpel dat het moeilijk wordt/lijkt. Ergens is het gewoon gek dat we zo out of touch zijn dat we dat overzicht gewoon finaal niet meer hebben?

Anyway... Ik ben erg bezig met op een hoger plan komen en blijven, en ik ben ook begonnen om aktief met de Wet der Aantrekkingskracht werken.
Gisteren heb ik gedaan wat in The Power staat, en wat Moonshine ook vertelde te hebben gedaan: Gisteren ben ik begonnen met visualiseren dat mijn juiste partner er al is. Dus niet invullen hoe hij is en doet en hoe hij er uit ziet, maar alleen focussen op hoe ik me zelf voel als hij er is.
Ik heb dat zover gedaan als in The Power staat: tafel dekken voor twee. Ik heb ook mosselen gekocht, wat ik dus nooit alleen eet, omdat dat voor mij iets is wat je gezellig met een partner/anderen moet eten. Wijntje, salade, stokbroodje en zo, dat doe je niet in je uppie. Ik heb het dus nu wél gedaan. En voor twee gedekt, incl. wijnglazen en bestek. Theelichtjes aan en een kaars en fijne muziek opgezet.
En het voelde zo goed! De beste maaltijd die ik in lange tijd gehad heb, haha.
Toen ik aan het afruimen was, bleef ik focussen op hoe ik me zou voelen en ineens besefte ik dat ik heel soepel en sensueel aan het dansen was op de muziek, in de keuken tijdens het opruimen? Shocked

Eerder die dag probeerde ik ook die partner te visualiseren op weg naar de supermarkt. En ik merkte dat dat niet lukte. Mijn hart zat dicht en bleef dicht. In het kader van "Je gaat niet ergens mee vechten" besloot ik een stapje terug te doen van een vaste partner, en te voelen hoe het ging als ik daarvan een vaste date maakte. Dus geen man waarmee ik al samenwoon in een vaste relatie, maar een man waarmee ik nog in de beginfase ben. Bingo! Jackpot! Dat voelde heerlijk, zinderend, levend.
Er zit voor mij nog even teveel weerstand op "vaste partner" als in echtgenoot/samenwonen. Dat komt omdat ik
- ergens angst heb mijn vrijheid kwijt te raken als ik weer in een relatie zit.
- me finaal niet meer voor kan stellen hoe het leuk kan zijn in een relatie. Wat doe je in vredesnaam? Ik ben bang voor sleur.

Dus dat is voor mij nu nog even een brug te ver. Het leuke van een ontluikende relatie niet, dus hou ik het daar voor nu even gewoon bij :)
Zelfs nu ik dit type, voel ik me in vibratie zakken bij het denken over een vaste relatie. Kelder helemaal naar beneden qua energie, mijn hartchakra gaat dicht(er). Het voelt gewoon niet positief voor me.
Ik ga dat beeld dus weer even loslaten, hihi.

Ook qua geld ben ik begonnen met de Wet der Aantrekkingskracht te werken. Hoe dat uitpakt, volgt ook.
Ook geld is zo'n thema, he. Angst voor tekort loslaten is toch een grote voor de meesten van ons. Ik probeer me gewoon voor te stellen -en er in te geloven- dat ik continu minimaal E1000 op mijn rekening heb staan. Continu.
Ik las dat van dating guru David Wygant die claimt totaal geen moeite te hebben met manifesteren. En als er $1000 op zijn rekening staat, haalt ie het er af. En dan staat het er binnen een paar dagen weer op.
Dat idee dus. Ik wil gewoon minimaal E1000 op mijn rekening. Continu. Ik heb er wél bij gezegd dat ik dat op een manier wil verkrijgen die bij mij past en waar ik blij van wordt. Dus niet dat de gemeente me straks in een of andere kolerebaan duwt zeg maar. Je krijgt waar je om vraagt, dus je moet ook een beetje afbakenen :-p

Voorlopig voel ik me helemaal happy :) Ik blijf die channeling kijken (GNF) , in etappes. Gewoon zo heerlijk dat het haast verslavend is!

bloempjes Hartjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Re: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best EmptyTue Aug 30, 2016 10:45 am

Vlinder3 wrote:
Thanx....grappig ik ben ook zo weer dingen aan het oppakken wat hiermee te maken heeft.

bloempjes
Gaaf :)
Tis mooi hoe het werkt, he. Dingen vanzelf op je pad komen, je worden aangereikt, als je er open en/of klaar voor bent!

Het visualiseren van die juiste man voor mij, dat die er is, met het avondeten net, was lastiger dan gisteren. Ik merk dat ik met dat uur tijdverschil nu om 4 uur echt helemaal inkak. Dan heb ik zo'n honger, omdat het dan eigenlijk etenstijd is. Ik red het niet om dan tot 5 uur wintertijd te wachten.
En als je je zo naar voelt van de honger, is het ook niet erg handig om dingen te gaan visualiseren en voelen. In plaats van er mee te gaan vechten, heb ik het maar laten zijn. Als die man er is, voel ik me tenslotte ook wel eens minder Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Re: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best EmptyTue Aug 30, 2016 10:46 am

Moonshine wrote:
Leuk dit! Ik ben ook weer bezig met affirmeren, visualuseren en positief zijn. Ik merk toch dat het altijd na een tijdje weer inkakt, dat ik het even weer vergeet en in het negatieve mee ga. Als ik daar dan een tijdje weer inzit komt gelukkig ook altijd weer de omnekeer!

Jammer genoeg kan ik op mijn mobiel de link(s?) niet zien. Maar het maakt me wel heel nieuwsgierig. Zodra mijn laptop weer opgeladen is zal ik ook gaan luisteren/kijken. Heel nieuwsgierig. Klinkt als iets wat op het juiste momenr komt (GNF)
Hihihi, het is een sneeuwbal effect :) Iedereen wordt er mee besmet. Dat zou mooi zijn, dan wordt de wereld echt een betere plek en het leuke is dan ook dat tegen de tijd dat je inkakt, de sneeuwbal weer op je pad komt en je weer wakker geschud wordt   ROFL

Dat inkakken ken ik ook, dus ik hoop dat het nu niet (te snel) gebeurt!
Ik weet niet zeker, maar ik heb het gevoel dat ik ook heel veel afvalstoffen los aan het laten ben uit mijn lichaam nu ik hiermee zo intensief bezig ben. Dat heb ik geloof ik nog nooit gemerkt.
Ik moet elke keer nogal stevig naar de toilet   Gniffel  en ik plas me een slag in de rondte.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Re: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best EmptyTue Aug 30, 2016 10:47 am

Moonshine wrote:
Klinkt heel logisch dat je, door hier mee bezig te zijn, veel afval kwijt raakt. Ik heb daar nooit zo op gelet, nooit opgevallen, maar klinkt heel logisch. Je gaat toch bezig met oude patronen veranderen en het oude moet toch plaats maken voor het nieuwe :-p .

Wat me wel opvalt is dat ik me zoveel lekkerder voel. Lichter, meer bij mezelf, gewoon beter in mijn vel als ik er weer helemaal in zit. Straks weer even een stukkie schrijven wat ik wil bereiken en er lekker voor gaan zitten. Ipv negatief in mijn werk te staan het tij weer keren en het mooiste naar me toe treken. . . . Ik verdien het mooiste en beste en dat komt nu op een makkelijke manier naar me toe.

Grace wrote:
Ik heb net de youtube filmpjes bekeken.. Prachtig! Zoveel waarheid en ook hoe het is geloof ik.. Mooi om er mee bezig te zijn. Maar niet om te miepen, vinden jullie haar ook zo irritant? Ik kan bijna niet naar haar kijken en hoe ze praat, ze laat hem ook soms niet uitpraten.. Niet een leuke mevrouw...

Ally wrote:
Ik probeer de oefening uit van dat je elke dag geld krijgt en het uit mag geven. De eerste dag heb je €1000. En dan opschrijven wat je er mee koopt. Die €1000 ging makkelijk. De tweede dag krijg je €2000. En toen moest ik echt gaan nadenken. Ik heb niks nodig. Bleef dus een beetje haken bij maar als ik dat koop terwijl ik het niet nodig heb is het zonde want dan is het geld op en heb ik het verspild. Terwijl de boodschap juist is dat je in overvloed leeft. Voor mij dus een goede oefening. Zat veel weerstand op. Maar ik ga morgen weer lekker verder met mn €3.000 uit geven.

@ Ally, dat lijkt me toch ook wel snel lastig worden. En toch ergens ook vreemd, want in overvloed leven houdt toch ook weer niet in dat je dagelijks hordes geld uit moet gaan geven? Ik snap het idee op zich wel, een andere mindset creëren. Maar ergens vind ik het ook weer krom, omdat je dan toch weer het risico loopt dat je geforceerd bezig gaat omdat je ineens dat uit móet geven.

@ Grace, dat heb ik niet. Ik vind het heerlijk juist om naar haar te kijken en luisteren als ze Abraham channelt. Misschien helpt het als je de hele video zou kijken?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty
PostSubject: Re: Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best   Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best Empty

Back to top Go down
 
Wet der Aantrekkingskracht: Co-Creation at its Best
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: