Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde

HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Abraham Hicks / Esther Hicks clipjes

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Guest
Guest

PostSubject: Re: Abraham Hicks / Esther Hicks clipjes   Wed Jan 04, 2017 11:07 pm

Ik zal hem morgen als ik tijd heb ook even luisteren. Maar dit stuk vond ik wel grappig, want daar dacht ik vanavond nog over na, en nu lees ik het hier..

Het laatste stuk moet je eigenlijk sowieso echt luisteren, want daarin legt hij uit waarom je dus niet met anderen over dingen moet praten totdat je zelf helemaal niet meer wiebelt.
Iets wat we doorgaans juist wél doen als we wiebelen om steun te vinden. Maar da's dus helemaal niet zo handig ...

Ik dacht hier vanavond aan omdat ik dus iemand ben die eigenlijk nooit problemen met iemand bespreekt, omdat ik vind dat ik zelf altijd de beste oplossing heb:oops: . Als er iets in mijn relatie is, of iets met de kinderen of een keuze op mijn werk of in gezondheid en ik bespreek het met anderen, wordt het altijd alleen maar vervelender of rotter, of ingewikkelder, , niet omdat ik geen steun aan anderen ervaar, ik vraag wel steun als ik gewoon even een peptalk nodig heb, of uitwisseling, of uit nieuwsgierigheid vraag ik een ander zijn mening wel, maar als ik zelf iets nog niet zeker weet of ergens niet uitben, dan zal ik dat niet met een ander bespreken.
Toen las ik dit en dacht ik, eigenlijk heb ik dat van nature dus al in me, ik doe precies de dingen waar ik dus niet van ga wiebelen.
Er komt dan zo min mogelijk energie bij, alleen die van mezelf, en uiteindelijk weet ik zelf precies wat ik wil.

Maar misschien gaat t filmpje meer over wat anders.. ik ben benieuwd.
Back to top Go down

Abraham Hicks / Esther Hicks clipjes
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2