Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 12 DNA Strengen

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

12 DNA Strengen Empty
PostSubject: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen EmptyTue Aug 30, 2016 10:59 am

VAN EARTH CRYSTAL

Wat betekent een DNA upgrade van 2 naar 12 strengen DNA?

Paar 1: Fysiek DNA
Voorheen was enkel dit paar DNA strengen actief. Het DNA zoals wij dat kennen vormt de basis van ons fysieke lichaam en alle erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).

Paar 2: Etherisch DNA
Dit paar omvat het reservoir van onze emotionele genetische aspecten, ook uit vorige levens, zoals hoe we individueel reageren op emotionele patronen, nu en in het verleden.

Paar 3: Mentaal DNA
Dit DNA paar omvat de genetische aspecten, die direct relateren aan hoe we onze mentale energie transformeren naar lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken.

Paar 4: Anima DNA (Ziel DNA)
In deze 2 DNA strengen liggen Karma (levenslessen) en Dharma (levensmissie) besloten evenals alle huidige open projecten van de ziel, waaraan we tijdens ons leven werken.

Paar 5: Astraal DNA
In dit deel van het DNA liggen de elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel besloten versus de planetaire invloeden op het moment van geboorte (astrologische constellatie versus plaats en tijd van geboorte)

Paar 6: Kosmisch DNA
In dit DNA paar wordt ons potentieel om onszelf te creëren vastgelegd van waaruit we direct verbinding maken met het universum en de scheppende krachten, zodat we zelf kunnen scheppen en creëren.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

12 DNA Strengen Empty
PostSubject: Re: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen EmptyTue Aug 30, 2016 10:59 am

VAN EARTH CRYSTAL


Kort samengevat gaan we van 2 DNA helixen (hetgeen dat ons wordt gedoceerd tijdens biologie lessen en wetenschappelijke lessen) terug naar 12 DNA helixen. De overige 10 helixen zitten nog op het etherische niveau en zullen dus niet zo maar waargenomen en erkend worden door het reguliere.

Het junk DNA (nutteloze DNA) zoals het benoemd wordt in de wetenschap heeft wel degelijk een functie. De overgang naar 12 DNA strengen wordt hersteld in jouw lichaam en energie in deze tijd. De ene persoon heeft 2 helixen, de andere persoon 6 helixen ontwikkeld of nog meer. Naarmate jij je meer opent voor de energieën komen er steeds meer trauma's los op diepere niveau's zodat jij uiteindelijk bij de ware essentie van jezelf terecht kan komen.

Als alle 12 DNA Helixen zijn geactiveerd en je kan ze balanceren dan kom je in balans en heb je toegang tot zeer veel informatie in het universum, de aarde. Je komt bij je werkelijke oorsprong terecht...... Dat is veelal ook vaak het moment dat mensen er niet (meer) toe in staat zijn om mee te draaien in de maatschappij omdat de dingen daar niet meer kloppen.

De Nieuwetijdskinderen worden veelal al geboren met meer dan de gebruikelijke 2 DNA helixen. Ze krijgen veel meer informatie binnen in hun communicatiesysteem doordat ze anders energetisch ingesteld zijn en meer communicatiekanalen hebben. Dat verklaart dus ook meteen hun hoog gevoeligheid en daarmee de problemen die zij meemaken.

Zoiets is het kort samengevat............ ga er maar eens op googlen. De materie is mij iets te veel uitgebreid om er nog meer over te vertellen.

EarthCrystal
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

12 DNA Strengen Empty
PostSubject: Re: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen EmptyTue Aug 30, 2016 11:00 am

Over de DNA spiraal, meen dat ik eens in een docu gezien heb dat het van origine ook geen spiraal was.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

12 DNA Strengen Empty
PostSubject: Re: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen EmptyTue Aug 30, 2016 11:00 am

SparklingPurple wrote:
Tot nu toe is alleen 3- en 4-stengs DNA bij mensen gevonden. Je weet nooit wat de toekomst zal brengen natuurlijk.

Het is natuurlijk wel een interessante theorie, het houdt mensen open.

Ik heb zitten denken, maar 12-strengs lijkt mij niet de enige optie. Bedenk wat er "fout" kan gaan in de celdeling. 2 kan dus schijnbaar 3 worden, maar ook 4. Je zou dan zeggen dat 3/6/12 of 4/8/16 tot de mogelijkheden behoren.
Ja, maar heb je het dan niet over overgangsfasen die uiteindelijk allemaal bij 12 eindigen? 12 is toch een Sacred Geometry getal meen ik?
Celdeling ... dat is wel een goeie, hmm
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

12 DNA Strengen Empty
PostSubject: Re: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen EmptyTue Aug 30, 2016 11:01 am

VAN SPARKLING PURPLE

Geen idee, wie weet kan het nog veel verder.
Maar 12 is inderdaad sacred. Denk aan 12 apostelen, 12 sterrenbeelden, 12 maanden in een jaar. Meer weet ik even niet.

Bedenk me dat ik het nog niet eens gehad heb over chromosomen, want dan praat je eigenlijk over nog veel meer strengen in 1 cel. Even snel gerekend zijn dat 92 strengen tijdens de celdeling (23x2 en dat weer x2).

Maar goed ik heb het alleen over fysiek DNA natuurlijk. Wat ik begrijp gaat het hier ook om niet-fysiek DNA. Ben wel benieuwd hoe dat inhaakt op het fysieke DNA eigenlijk. En zijn deze niet-fysieke aspecten terug te vinden ergens op de chromosomen?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





12 DNA Strengen Empty
PostSubject: Re: 12 DNA Strengen   12 DNA Strengen Empty

Back to top Go down
 
12 DNA Strengen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: