Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) EmptyTue Aug 30, 2016 11:28 am

Hier onder een klein stukje gecopieert...maar er staat heel veel informatie op deze website
LINK

onderaan heb ik nog wat links neergezet die ook jullie eventueel intereseren....al vind ik de site wel een beetje rommelig  :-p

How Cellular Memory Works

If your body is the "prison" (see Your Body: A Prison Without Walls) which compels to you work off your karma within predetermined limits, then your cells are the tiny bricks that create this prison.

As it says in the Talmud, "we do not see things as they are, we see them as we are". That is because we are always looking through the world through the eyes of our constantly changing cellular memory.

Unlocking Your Cellular Memory

Body work that acts on your cellular memory (like Past Life Healing, Remote Releasement, and Geometric Repatterning are powerful tools for transformation.

In essence, such body work makes your prison more comfortable and spacious to live in. They open doors into other ways of seeing, being, and becoming that your original cellular memory had closed. Here is how cellular memory works:

1> YOUR BODY IS AN INTELLIGENT, INTEGRATED HOLOGRAM

Your being - body, mind, and spirit - is actually a completely intelligent, integrated, and individual hologram. This means 3 things.

One, that distinctions between your body, mind, and spirit are "artificial" ones that exist only to make it easier for you to comprehend your existence here on Earth in linear time. You are a whole, holistic being: not a sum of your parts.

Two, that each point within your hologram "contains all of the information of the whole". The complete "blueprint" for your existence is contained and infinitely accessible in each and every one of your cells.

Three, that to be successful - permanent and complete - your healing must address the hologram of your being holistically. Meaning that "body" can only be healed if "mind" and "spirit" are also treated.

2> CELLS ARE LIGHT & SOUND & ONLY APPEAR DIFFERENT

Everything in the universe is energy. You may appear to be "solid" matter but looks can be deceiving. If you magnify your cells down to your atoms, you would see that you are made up of subtle energy fields and not matter. As those in the realm of physics are just discovering, the basic building blocks of energy are light and sound. At bottom, all cells are just manifestations of "light and sound in form".

For as modern science is learning, all cells are essentially the same. "Turn off" the markers that cause the cells to differentiate and they revert to their original state… where they are capable of becoming anything.


3> CELLS ARE "BUILDING BLOCKS" OF THE "YOU" HOLOGRAM


The "body-mind-spirit" hologram "appears" to be composed of individual cells (another artificial distinction but one useful for discussion). Modern science teaches us that your body is formed as cells grow, multiply, and differentiate. In this way, your cells are the building blocks of your "body-mind-spirit" hologram. Inside each cell is the unique, complete hologram that is you. This hologram forms your bodies at all levels to become the vehicle for your karma in this lifetime.

4> CELLS HOLD PHYSICAL, MENTAL, AND EMOTIONAL DATA

Modern science teaches us that your cells contain DNA which is the "blueprint" for the complete design of your physical body. They also hold the "blueprint" for your mental, emotional, and spiritual state. Your cells "remember" all of who you have been in past lives and all you have been in this life right up to the present day (hence the term "cellular memory"). So as you develop, change, and grow in any aspect of your life, your cells constantly update this "personal data".

anderen:
Rules for Illness: [url= http://www.healpastlives.com/future/rule/ruillnes.htm]LINK[/url]
HIGHER SELF RESOURCES: Explore Your Future with Your HS KLIK HIER dan even op "Higher Self Healing Tools" klikken


Last edited by Kristalletje on Fri Oct 14, 2016 11:16 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Re: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) EmptyTue Aug 30, 2016 11:29 am

Straks even verder lezen. Grappig dat ik punt 1 gisteren ook tegenkwam in het boek van Karen Hamaker - Zondag "In Harmonie Met "The Secret" ... Ook Als Het Even Niet Lijkt Te Werken". Daarin refereert ze ook aan een boek waar ik laatst in aan het lezen was "De biologie van de overtuiging" van Bruce Lipton.
Alles lijkt samen te komen, grappig!

Dank je voor het delen
Mooie info!

bloempjes
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Re: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) EmptyTue Aug 30, 2016 11:30 am

Vlinder3 wrote:
Er is op de website gratis e- cursus deze gaat over karma....zelf heb ik het gevoel dat karma nu niet meer zo van de orde is....maar dat betekend nog niet dat alles karma al begrepen is....

Dus ik heb een regressie oefening gedaan...er ik kwam terecht ergens op een groot plein en was een oude vrouwtje waarschijnlijk was ik non en liep ik naar het klootster of naar de kerk...ik vermoed Italie.....en ze had heel veel pijn in haar botten en heupen en heel veel verdriet...er kwam de informatie dat ze erg veel spijt had van haar oordelen die ze geveild had op anderen en dat ze er achter was gekomen dat ze te hard en regide was geweest en daardoor waren haar botten zo pijnlijk....

Voor mij een heel duidelijke conectie met wat ik nu fysiek heb...en ook altijd dat ik een soort schuld/spijt gevoel had waar ik heel veel verdriet van had zonder dat ik dat kon plaatsten....ook zie ik nu meer verband met een bepaalde hardheid die ik in mijn hart heb...en die ik ook in mijn moeder zie en wat ook duidelijk met het vrouw zijn te maken heeft....zo past alles weer in elkaar en heb ik meer duidelijkheid waar ik me op moet concentreren om te healen...

Hartjes


Mooi hoor! Er zit altijd wat achter, he.
Werd je niet emotioneel toen je die beelden en zo kreeg?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Re: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) EmptyTue Aug 30, 2016 11:30 am

Vlinder3 wrote:
Kristalletje wrote:
Mooi hoor! Er zit altijd wat achter, he.
Werd je niet emotioneel toen je die beelden en zo kreeg?
Ja er kwam wel heel veel verdriet los.....toch fijn zo een oefening die toch zo makkelijk uit te voeren is
Ja, als je dan fijn inzichten krijgt en/of dingen uitwerkt, heerlijk!
Ik had laatst zoiets bij mijn kinesiologe, ging ze eens een keer iets anders doen, van een nieuw iets wat ze aan het leren is, heet focussen.
Dan ga je in meditatie/afstemming en dan kijken naar wat er 'roept' in je lichaam. Dan daar op focussen en kijken wat dat lichaamsdeel te zeggen heeft. Komen er beelden op, woorden enz. Nou, bij mij begon het bij mijn nek en vandaar kwamen we overal en nergens. Uiteindelijk echter kwamen we bij mijn voeten. Ik voelde mijn voeten krampen, mijn kuiten ook, in pogingen om mijn voeten ergens van weg te trekken. En dat zat ik daar ter plekke op de stoel ook te doen. Iets dat er pinnen onderin mijn voeten werden geduwd. Marteling. Zoiets. En jemig, dat was me heftig! Ineens kwam er een golf emotie op, dus ik heb even heel intens diep zitten huilen. Echt hele diepe pijn die daarmee vrij kwam. En na dus even zo diep huilen, was het weer goed.
Maar wel apart, want ik heb werkelijk never nooit iets traumatisch met mijn voeten gehad wat opkwam. En het was ook niet nodig om daar verder in te duiken, wat, wanneer, hoe dat nou was. Het was goed dat de energie ervan vrijkwam en dat was it.
En gek genoeg was ik daarna ook weer volledig kalm. Heb dat ook wel eens anders meegemaakt Gniffel
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Re: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) EmptyTue Aug 30, 2016 11:31 am

Vlinder3 wrote:
Ja lekker hé is dat zo een huil bui die dan los komt om die energie dan op te schoonen.....ik denk wel dat we telkens makkelijker overal bij komen bij al die plekken die nog gehealed moeten worden...en wie weet straks zijn al onze fysieke problemen als sneeuw voor de zon verdwenen en dartelen we weer rond al een paar 20 jarige haha

SILTRIARTS: als je een deja vu hebt is dat ook iets uit een vorig leven?
Of bv een hele film kunnen uitleggen die je hebt gezien terwijl die nog niet eens in de bioscoop is! en niemand geloofde mij terwijl ik hem tot in detail kon uitleggen en pas nadat anderen hem zelf hadden gekeken hadden ze zoiets van: hoe kan je die nu al kennen als je hem nog nooit hebt gezien!

Of zijn deja vu's iets heel anders? bv tegerlijkertijd in 2 dimensies aanwezig zijn ofzo?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty
PostSubject: Re: Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)   Hoe Celgeheugen Werkt (Engels) Empty

Back to top Go down
 
Hoe Celgeheugen Werkt (Engels)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Je moet er in geloven anders werkt het niet
» 2 Chakra Testen (Engels)
» Jaarplanning met Astrologie maken - Engels
» Aura kleur test (een hele uitgebreide) Engels

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: