Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) Empty
PostSubject: Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)   Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) EmptyTue Aug 30, 2016 12:25 pm

Tja, ze valt niet officieel onder de engelen geloof ik, maar voor mij is ze een soort engel. Ook als aspect van de Godin van onvoorwaardelijke (moeder)liefde komt mij altijd Maria voor de geest. Momenteel heb ik heel sterk iets met haar. Echt zo dat ik graag een heel mooi beeldje wil hebben. Niet persé het mooiste of duurste, maar één met een mooie, liefdevolle uitstraling, mag dus ook gerust oud zijn. Ook plaatjes van Maria vind ik zo mooi.
Zal wel bij mijn proces horen, ben erg bezig met uit strjid stappen/blijven en vanuit Liefde leven. Wat overigens niet wil zeggen dat me dat al goed lukt, haha. Ik heb net mijn pc'tje wat opgeruimd en oude files bekeken, ook oude readingen en zo. Bizar om dat weer te lezen, nu een jaar of 3, 4 later. Herkenning en ook weer dat stukje in eigen kracht, loslaten, liefde enz.
Heb eigenlijk altijd wel sterk wat met Maria gehad, mijn vader ook, heb dat denk ik deels ook van hem meegekregen. Mijn vader had een zilveren Mariabeeldje in zijn portemonnee. Had ie als jongetje in Valkenswaard gekocht toen hij daarheen was gefiets met de scouting. En heel af en toe mocht ik dat beeldje zien of vasthouden, maar dat waren bijzondere momenten.
Toen ik een jaar of 8 was, gingen ze bij Prinsenbeek riolering aanleggen en waren er hele diepe gaten gegraven (zo'n 3 m diep) en heel groot. Daar gingen ik met mijn vader en de hond dan in, beetje rondneuzen. Toen zagen we een leemlaag, van die echte blauwe leem/klei. Daar hebben we toen met zijn tweetjes een nisje in gemaakt en van de klei die eruit kwam een Mariabeeldje. Was zo ons ding, dat wij daar een Mariakapelletje hadden gemaakt wat onder de grond zou verdwijnen als de riolering werd afgedekt. Maar dat maakt niet uit, dat kapelletje was er!
Voor mij is Maria nog altijd speciaal. Ik heb het even moeilijk gevonden haar te plaatsen, ik was bezig met witte hekserij, mijn geloof loslaten enz. En waar past Maria dan in dat stuk? Inmiddels heb ik er geen moeite meer mee. Maria staat voor mij voor onvoorwaardelijke Liefde.
Ik heb ook een Maria beeldje en soms brand ik een kaarsje bij haar voor steun voor mezelf of een ander.

Kristalletje
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) Empty
PostSubject: Re: Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)   Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) EmptyTue Aug 30, 2016 12:26 pm

Anton wrote:
Hier ook een Maria fan. p.s geboren in Valkenswaard trouwens.
Heb 20 jaar geleden een verschijning gehad van Maria in Valkenburg, die enorm veel indruk maakte. Ook mag ik haar energie soms channelen.
Maria is moeder der moeders, en ja dat is onvoorwaardelijke Liefde.

Oh, wat mooi! Dus misschien mogen we hier eens boodschappen via jou ontvangen, of doe je dat niet? (hoeft niet, he!)

Heb je toevallig ook iets met Quan Yin? Die komt bij mij de laatste tijd eigenlijk ook hoe langer hoe meer naar voren. Mogelijk door de fase waar ik doorheen ga. Maar voelt voor mij ook zo fijn. Anders dan Maria, dat dan weer wel
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) Empty
PostSubject: Re: Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)   Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) EmptyTue Aug 30, 2016 12:31 pm

Die eerste posting was uit 2012.
Inmiddels is op 21 maart dit jaar mijn vader overleden. Het zilveren Maria beeldje wat hij altijd in zijn portemonnee had, woont inmiddels bij mij. Samen met het engeltje die ik hem ooit had gegeven, ook voor in zijn portemonnee, met op de achterkant de tekst "Love". Hij had die ook altijd bij zich.
Beiden staan hier bij mijn Maria Magdalena beeldje in mijn bureau, zodat ik ze dichtbij heb :)

Met de uitvaart was ook gekozen om onder andere een hele mooie versie van "Avé Maria" te spelen. Veel mensen begonnen toen huilen, hoe stom het misschien ook klinkt, ik heb zelf alleen maar zitten glimlachen tijdens dat lied. Pure liefde voor mijn pap.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) Empty
PostSubject: Re: Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)   Maria, mijn verhaal, Nostalgie :) Empty

Back to top Go down
 
Maria, mijn verhaal, Nostalgie :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vraagje met betrekking tot verhaal
» Tips gevraagd mbt mijn gaves
» Mijn contact met gene zijde
» Aragoniet kristal naalden in mijn vinger.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Ascensie, 2012, Nieuwe Gouden Tijd, Lichtwerk-
Jump to: