Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Je organen en in harmonie zijn

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyTue Aug 30, 2016 3:21 pm

Hoe meer de organen die bij jou horen in harmonie zijn hoe meer je in contact komt te staan met je esencie


Vind in de volgenden tabellen de 4 organen die belangrijk zijn voor jou ( het kan ook zijn dat er een orgaan zich herhaald)

Zoek je geboorte uur en weet welk het orgaan is die op dat moment energetisch heeft gedomineerd.

Zoek het orgaan die correspondeert met je Sterrenbeeld, dit is je Zonneteken het is de esencie die er voor zorgt dat jij jou vitaliteit ontvangt.

Zoek je ascendant-orgaan deze zorgt ervoor hoe jij je persoonlijkheid uitdrukt, de manier hoe jij in contact staat met de wereld.



De middenrif en Navel/Buik zijn energetische organen

Longen 4 a.m – 6 a.m Ram
Dikke Darm 6 a.m – 8 a.m Stier
Maag 8 a.m – 10 a.m Tweeling
Milt 10 a.m – 12 a.m Kreeft
Hart 12 a.m - 14 p.m Leeuw
Dunne darm 14 p.m – 16 p.m Maagd
Blaas 16 p.m – 18 p.m Weegschaal
Nieren 18 p.m – 20 p.m Schorpioen
Middenrif 20 p.m – 22 p.m Boogschutter
Navel /Buik 22 p.m - 24 p.m Steenbok
Galblaas 24 p.m - 2 a.m Waterman
Lever 2 a.m - 4 a.m Vissen


Belangrijk is het orgaan extra aandacht te geven die tot je leeftijdsperiode hoort om problemen in de toekomst te voorkomen . Dus tussen 41 – 48 leeftijd en als je blaasontsteking krijgt in die periode zorg er extra goed voor dat deze zich goed geneest.
Ook als er op een bepaalde leeftijd iets traumatisch is gebeurt dan speelt het orgaan een belangrijke rol in een fysiek problem die in die periode is ontstaan Bv: ik ken iemand die zijn broer is overleden toen hij in de leeftijd periode van 17 – 24 zat, in die zelfde periode is er bij hem psoriasis ontstaan, in zijn geval speelt de milt een heel belangrijke rol in zijn healings proces



Leeftijd
0 - 3 Navel/Buik
4 - 5 Galblaas
6 - 8 Lever
9 - 10 Longen
11 - 13 Dikke Darm
14 – 16 Maag
17 – 24 Milt
25 – 32 Hart
33 – 40 Dunne Darm
41 – 48 Blaas
49 – 56 Nieren
57 – 64 Middenrif
Boven de 64 Navel/Buik


Last edited by Vlinder3 on Thu Sep 08, 2016 5:52 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 12:46 am

Mooie info!
Mijn geboortetijd en Zonneteken zijn hetzelfde: 7 uur - Stier - Dikke darm

Mijn ascendant Tweeling, dus maag. Hoe leg je dat dan uit naar interactie met de buitenwereld? Maag is verteren. Dat je dingen opneemt uit de omgeving en verwerkt?
Heb je iets meer info daarover?
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 7:41 am

Kristalletje wrote:
Mooie info!
Mijn geboortetijd en Zonneteken zijn hetzelfde: 7 uur - Stier - Dikke darm

Mijn ascendant Tweeling, dus maag. Hoe leg je dat dan uit naar interactie met de buitenwereld? Maag is verteren. Dat je dingen opneemt uit de omgeving en verwerkt?
Heb je iets meer info daarover?

Ja daar zal ik later even vandaag naar kijken en wat neerzetten. bloempjes
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 10:40 am

Super!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 2:30 pm




Zo even wat zinnetjes wat ik hier zoal heb staan over de maag.

-Degene die de maag aantast is de Dikke darm.
-Veroorzaakt vroegtijdig haar verlies als ie niet in harmonie is.
-De maag is die het hoofd vol maakt met gedachten, ongerustheid. etc

De maag is verbonden met het element Aarde en is verbonden met orale behoeftes, en heeft met de eerste etappe te maken van scheiding tussen de ouders en het kind, staat in contact met de bron van al het materiële, met de Aarde de moeder die je voed, zelfvertrouwen, erkenning van jezelf, "ik ben het waard om "die" verzorging te krijgen"

Roos
Back to top Go down
SparklingPurple
Ere Lid
Ere Lid
SparklingPurple


Posts : 661
Join date : 2016-08-30

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 3:21 pm

Dat is interessant! Ik heb alles in een ander teken staan. Nou heb ik een vraag, de organen die bij mij bij geboortetijd/sterrenbeeld/ascendant horen zijn allemaal al voorbij gekomen als ik bij de leeftijden kijk. Wat voor invloed heeft dat?
Back to top Go down
Vlinder3
Admin
Admin
Vlinder3


Posts : 476
Join date : 2016-08-29
Age : 55
Location : Spanje

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 5:57 pm

Ik weet niet of daar meer betekenis achter zit....in ieder geval staat er niets in mijn boek daarover.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn EmptyThu Sep 08, 2016 7:01 pm

Vlinder3 wrote:



Zo even wat zinnetjes wat ik hier zoal heb staan over de maag.

-Degene die de maag aantast is de Dikke darm.
-Veroorzaakt vroegtijdig haar verlies als ie niet in harmonie is.
-De maag is die het hoofd vol maakt met gedachten, ongerustheid. etc

De maag is verbonden met het element Aarde en is verbonden met orale behoeftes, en heeft met de eerste etappe te maken van scheiding tussen de ouders en het kind, staat in contact met de bron van al het materiële, met de Aarde de moeder die je voed, zelfvertrouwen, erkenning van jezelf, "ik ben het waard om "die" verzorging te krijgen"

Roos
Wauw... erg helpful ... zelfs de haaruitval dus, tjee..
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Sponsored content





Je organen en in harmonie zijn Empty
PostSubject: Re: Je organen en in harmonie zijn   Je organen en in harmonie zijn Empty

Back to top Go down
 
Je organen en in harmonie zijn
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bewust zijn van je lichaam - Nieren

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Spiritueel Forum :: Alternatief Genezen-
Jump to: