Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Welke kristallen heb je nu om je heen?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty
PostSubject: Welke kristallen heb je nu om je heen?    Welke kristallen heb je nu om je heen?  EmptyTue Aug 30, 2016 3:39 pm

Dit is één van m'n favoriete topics, dus deze mag natuurlijk niet achterblijven.

Vertel! bloempjes
Back to top Go down
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty
PostSubject: Re: Welke kristallen heb je nu om je heen?    Welke kristallen heb je nu om je heen?  EmptyTue Aug 30, 2016 3:39 pm

Ik zal zelf als eerste antwoorden.

Ik draag nu een Rookkwarts hangertje en een Hematiet ring.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty
PostSubject: Re: Welke kristallen heb je nu om je heen?    Welke kristallen heb je nu om je heen?  EmptyTue Aug 30, 2016 3:44 pm

Ik had mijn jade trommel tussen mijn boobs, in mijn BH. Buk ik voorover op straat om een onkruidje uit te trekken, hoor ik iets kletteren op de straatstenen.
Ik dacht, Oh een kei die los komt uit de grond, draai me om om hem weg te schoppen, zie ik mijn jade rollen. DANG! Paar wittige plekjes waar ie is gevallen Cry
Gelukkig is ie niet kapot gegaan, het is een hele fijne, hele krachtige (zei Joanne van LP ook nog). Maar ik beschouw het maar even als teken dat ie nu even niet bij mij hoeft te zijn. Ik heb hem dus fijn even weg gelegd, en ben nu dus even kristal-loos. Tong
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
May
Aktief Lid
Aktief Lid
May


Posts : 57
Join date : 2016-08-30

Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty
PostSubject: Re: Welke kristallen heb je nu om je heen?    Welke kristallen heb je nu om je heen?  EmptyTue Aug 30, 2016 10:17 pm

Vandaag ineens behoefte mijn dolfijntjes van aqua aura en angel aura erbij te pakken, met m'n walvis botje. Erna las ik elders op dit forum vandaag een stuk over dolfijnen (van Kristalletje geloof ik) en dat resoneerde wel, toevallig..

Vanavond had ik last van mijn darmen, heb mijn ocean jaspis draak gepakt en gevraagd of ze me wil helpen. De pijn is inmiddels weggetrokken.
Back to top Go down
Sponsored content





Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty
PostSubject: Re: Welke kristallen heb je nu om je heen?    Welke kristallen heb je nu om je heen?  Empty

Back to top Go down
 
Welke kristallen heb je nu om je heen?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Welk Kristal heb jij nu om je heen / bij je?
» Welke planeet kom jij vandaan?
» Wat doen jullie met de kristallen die je hebt?
» Hoeveel kristallen heb je?
» Babbels over kristallen.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: