Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Shungiet, de pijnstiller

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyTue Aug 30, 2016 3:47 pm

Blijf toch altijd nog enigszins verbaasd dat shungiet zo goed helpt bij pijn.
Ik gebruik het zelf vnl. voor mijn nek, als mijn nek écht heel veel last geeft. Dan plak ik hem met brede witte hechtpleister op mijn nek en laat ik hem gewoon de rest van de dag of avond zitten. Ik heb er ook wel eens mee geslapen (slaap niet op mijn rug).

En echt, het helpt zó goed! Het heeft me al meermalen het innemen van ibuprofen (paracetamol helpt dan niet meer bij zulke erge pijn) helpen voorkomen. Meestal na een half uurtje dat ik ineens merk dat ik veel minder of geen pijn meer heb.

Shungiet helpt bij alle pijn, dus niet specifiek de nek of wervelkolom of zo. ALs je flinke pijn hebt, is het handig als je een grotere trommel neemt, geen mini ding, want die trekt dat niet. Zover ik heb gemerkt bij mezelf, minstens een uur laten zitten.
En daarna meteen in water zodat ie kan ontladen. Geef hem die boodschap ook mee, dat ie mag ontladen.
En ook de tijd geven om weer op te laden, geregeld in de zon, tussen andere kristallen en/of volle maan.

Ik heb de mijne vannacht in een glas water gezet, en jemig, een bubbles vanmorgen! Die heeft gisteravond echt weer heel hard op mijn nek gewerkt!

Ik wil bij Lichtpuntje telkens een extra shungiet kopen, en elke keer vergeet ik het weer. Terwijl het helemaal niet duur is eigenlijk. Voor een grotere trommel ongeveer E2,50 - E4.

Als de mijne straks weer zuiver is wil ik hem op mijn schouder plakken. Die is al maanden overbelast, gaat maar niet over, ook als ik rust hou.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyTue Aug 30, 2016 3:48 pm

Wolf Robe wrote:
Ik had nog niet eerder van Shungiet gehoord, dus ik moest het even googelen (plaatjes kijken (kng) ). Is dit dezelfde steen die bij hotstone-massages gebruikt wordt?


SparklingPurple wrote:
Wolf Robe wrote:
Is dit dezelfde steen die bij hotstone-massages gebruikt wordt?
Volgens mij niet.

Lang geleden dat ik shungiet heb gebruikt... misschien toch maar weer eens erbij pakken.
Nee, dat zijn andere stenen.
Mogelijk worden ze er bij gebruikt. Men gebruikt ook wel eens jade stenen er bij meen ik.
Maar de gewone hotstones zijn geen shungiet. Shungiet is een hele aparte steen met een hele hoge vibratie en ook een zeer sterke werking tegen vrije radicalen en zo. So much so dat zelfs de wetenschap er in geinteresseerd is, tegen kanker ook meen ik.
Als ik het goed herinner uit de blote bol, komt het uit Rusland.

En volgens de kristal "kunde" werkt het op alle soorten pijn.
Robijn bijv. is weer goed bij lage rugpijn (heb dat getest, werkt ook).
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Laila
Trouw Lid
Trouw Lid
Laila


Posts : 128
Join date : 2016-08-29

Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyTue Aug 30, 2016 3:49 pm

Ik vind het ook een fijne pijnstiller. Heb speciaal een platte gekocht zodat ik die makkelijk op m'n lichaam kan plakken.
Back to top Go down
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyTue Aug 30, 2016 3:50 pm

Ja, inderdaad handig om een beetje op de vorm te letten!
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
Ennakee
Trouw Lid
Trouw Lid
Ennakee


Posts : 172
Join date : 2016-08-29
Age : 56
Location : De parel van het Zuiden

Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyFri Feb 10, 2017 12:42 am

Ik heb intussen een redelijk formaat platte steen die ik ook als hanger kan dragen. Op het moment voordat je hem gaat dragen is hij heel mat. Na het dragen heeft hij een enorme glans, en lijkt de kleur vele male donkerder

Is dat bij jullie stenen ook ?

Voor een zeer uitgebreide omschrijving en uitleg omtrent werking zie onderstaande website

https://centrumdelphi.nl/alles-over-edelstenen/shungite-of-shungiet/
Back to top Go down
Guest
Guest




Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  EmptyFri Feb 10, 2017 8:46 am

Inderdaad is mij dat ook wel eens opgevallen. Ik plak de steen wel eens op pijnplekken. Als ik hem verwijder glanst hij veel meer dan voor gebruik. En het werkt heel goed. Pijn verdwijnt meestal.....
Back to top Go down
Sponsored content





Shungiet, de pijnstiller  Empty
PostSubject: Re: Shungiet, de pijnstiller    Shungiet, de pijnstiller  Empty

Back to top Go down
 
Shungiet, de pijnstiller
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Edelstenen & Kristallen & Kristallen Schedels :: Kristallen-
Jump to: