Spiritueel Licht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spiritueel Licht Forum

Jezelf kunnen zijn en uitwisselen over spiritualiteit, ascensie, kristallen, persoonlijke ontwikkeling. In Licht en Liefde
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Huiszuivering

Go down 
AuthorMessage
Kristalletje
Admin
Admin
Kristalletje


Posts : 2357
Join date : 2016-08-28
Age : 57
Location : Zeeuwse Kust

Huiszuivering Empty
PostSubject: Huiszuivering   Huiszuivering EmptyMon Aug 29, 2016 11:14 am

Voor geïnteresseerden, hier kun je een fijne methode voor huiszuivering vinden, als ook hoe je een spiritueel slot erop zet ná de zuivering:
http://www.riastoutjesdijk.nl/blog/maak-de-energie-in-je-huis-weer-zuiver-en-positief


Kristalletje

DIT IS KORT HOE DE METHODE WERKT... voor volledige omschrijving en het spiritueel slot, zie de link hierboven!

Nou vond ik laatst een zuivering online waarbij je linksom alle kamers doorgaat, eerst beneden, dan boven. Ook evt. kasten tellen mee. Dat is dan bij mij al de eerste ruimte; de trapkast, haha. Nou zegt zij in elke ruimte twee kaarsen diagonaal weg te zetten. Als het niet anders kan mogen theelichtjes ook, maar liever kaarsjes. TIjdens dit gebeuren zuiver je dan, meen met spreuken en/of wierook. Daarna ga je weer zo het hele huis door, maar dan ga je er je eigen energie in zetten, laat je dit tot in de muren dringen.
Dit spreekt me wel aan, eerst lekker zuiveren, dan mijn energie erin. Ben dan wel een paar uur zoet.

Ik ben inmiddels wat dingen apart aan het houden voor de zuivering. Ik denk dat ik dan mijn Buddha ook middenin het huis wil hebben staan. En in de trapkast zeker geen twee kaarsen, maar theelichtjes in dichte lantaarntjes of zo. Het moet wel veilig zijn tenslotte.
Back to top Go down
http://vreugdevolvrouw.wordpress.com
 
Huiszuivering
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spiritueel Licht Forum :: Basis Info :: Entiteiten & Spirits & Wezens & Draken-
Jump to: